eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Druk albumu o Łazienkach Królewskich w pięciu wersjach językowych, posiadających numery ISBN



Ogłoszenie z dnia 2018-10-23

Ogłoszenie nr 500254322-N-2018 z dnia 23-10-2018 r.

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie: Druk albumu o Łazienkach Królewskich w pięciu wersjach językowych, posiadających numery ISBN

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 369111140, ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 50 60 024, +48 22 50 60 109, e-mail a.wielanek@lazienki-krolewskie.pl, przetargi@lazienki-krolewskie.pl, faks +48 22 50 60 174.
Adres strony internetowej (url): https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip/powyzej/33-2018-druk-albumu-o-lazienkach-krolewskich-w-pieciu-wersja

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Druk albumu o Łazienkach Królewskich w pięciu wersjach językowych, posiadających numery ISBN

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

33/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: Druk albumu o Łazienkach Królewskich w pięciu wersjach językowych, posiadających numery ISBN o następujących parametrach: 1) Łączny nakład: 6000 egzemplarzy (słownie: sześć tysięcy), w tym: WERSJA POLSKA: 2 500 egz. WERSJA ANGIELSKA: 2 000 egz. WERSJA NIEMIECKA: 500 egz. WERSJA FRANCUSKA: 500 egz. WERSJA HISZPAŃSKA: 500 egz. 2) Format: 190x215 mm + skrzydełka do 147 mm; 3) Objętość: 128 stron + okładka; 4) Papier: okładka karton GC1 300 g/m2; 5) Papier środka: Arctic white 130 g/m2 lub równoważniki pod względem jakościowym i technicznym; 6) Zadruk: 4+2 (P+K) okładka, zadruk okładki: 4 (CMYK) + 2 (Pantone + K); 7) Zadruk środka: 5+5 środek (mutacja K i P w wersjach językowych); 8) Oprawa: szyto-klejona miękka; 9) Uszlachetnienie: Folia mat 1+0 okładka; 10) Lakier: mat 1+1 środek; 11) Wykonanie i przesłanie w ciągu tygodnia od dnia dostarczenia plików przez Zamawiającego do akceptacji Zamawiającego 4 proofów cyfrowych w formacie A5 z wybranych przez Zamawiającego stron. Zamawiający dokona akceptacji plików bądź zgłosi do nich uwagi drogą mailową w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania proofów; 12) Pakowanie w opisane paczki po maksymalnie 20 egz. Każda; 13) Transport wyprodukowanych materiałów do siedziby Zamawiającego w Warszawie, adres: ul. Agrykola 1 i ich samodzielny rozładunek do wskazanego magazynu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9


Dodatkowe kody CPV: 79820000-8, 79821000-5, 79800000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pani Małgorzata Kowalcze prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: "KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny SINDRUK"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrońców Stalingradu 66
Kod pocztowy: 45-554
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46725
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46725
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58800
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.) można udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Druk jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych. Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny, służy do zaspokajania bieżących potrzeb Zamawiającego. Druk to usługa, której możliwość nabycia ma każdy konsument bez jakichkolwiek utrudnień. W SIWZ Zamawiający wskazał parametry dotyczące przedmiotowej publikacji, opisał w sposób jednoznaczny i wyczerpujący przedmiot zamówienia, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.