eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Moduł I - utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior +".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-23

Ogłoszenie nr 500253948-N-2018 z dnia 23-10-2018 r.

Gmina Oborniki: Moduł I - utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior +".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618449-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Oborniki, Krajowy numer identyfikacyjny 631258804, ul. Piłsudskiego 76, 64600 Oborniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 6559100, e-mail zamowienia@um.oborniki.pl, faks 061 6559101.
Adres strony internetowej (url): http://www.oborniki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Moduł I - utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior +".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.20.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na potrzeby funkcji użyteczności publicznej związanej z działalnością instytucji społecznych: Domu Pobytu Dziennego Seniora i Punktu Konsultacyjnego Komisji Alkoholowej. Projektowane roboty budowlane dotyczą wyłącznie wnętrza budynku - roboty związane z termomodernizacja budynku, w tym wymiana stolarki, dociepleniem budynku, wykonaniem instalacji grzewczej, wodociągowej i elektrycznej wykonane zostaną odpowiednio wcześniej. Przeznaczenie pomieszczeń: sala ogólnodostępna (terapia zajęciowa), sala ćwiczeń, gabinet zabiegowy (pomoc doraźna), sala klubowa, pomieszczenie rozdziału posiłków dowożonych, biura Punktu Konsultacyjnego Komisji Alkoholowej, pomieszczenia techniczne, gospodarcze, socjalne, sanitarne, komunikacji wewnętrznej. Istniejące ściany nośne grubości co najmniej 25 cm pozostają w stanie niezmienionym. Ściany nośne nie zostają naruszone. Część istniejących ścian działowych wykonana z cegły dziurawki grubości 12 cm w wyniku nowej aranżacji pomieszczeń zostanie pozostawiona i adaptowana. Część z istniejących ścian działowych zostanie rozebrana. Nowa aranżacja powoduje konieczność wzniesienia ścian działowych z cegły dziurawki lub z bloczków betonu komórkowego gr. 12 cm. Tynki wewnętrzne - na ścianach z bloczków betonu komórkowego należy wykonać jako mokre dwuwarstwowe. Gładź wykonywać po wymieszaniu z płynem opóźniającym wiązanie. Dwie warstwy farby lateksowej. Nawierzchnie posadzek (wykładziny z PCV i płytek ceramicznych) układać wg zaprojektowanego rodzaju na rzutach rysunków. Okładziny ścian - w pomieszczeniach mokrych i pomieszczeniu socjalnym (miedzy szafkami dolnymi i górnymi) ściany wyłożyć glazurą ceramiczną do wysokości min. 200 cm od poziomu posadzki. Parapety zewnętrzne oraz wewnętrzne nie są przedmiotem opracowania. Malowanie - ściany wewnętrzne i sufity należy malować farbami lateksowymi lub emulsyjnymi. Elementy stalowe przed malowaniem farbami zewnętrznymi pokryć powłokami antykorozyjnymi i ogniochronnymi oraz obudować dwoma warstwami płyty gipsowo - kartonowej ogniochronnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45233200-1, 45262350-9, 45262500-6, 45310000-3, 45311200-2, 45315700-5, 45332000-3, 45332200-5, 45400000-1, 45410000-4, 45421100-5, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 32410000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Moduł I - utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior +".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 313959.90
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POL-BUD Ryszard Polnik
Email wykonawcy: magda.polnik@op.pl
Adres pocztowy: ul. Moderska 1b, Zamysłowo
Kod pocztowy: 62-060
Miejscowość: Stęszew
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 386170.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 386170.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 386170.67
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.