eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-19

Ogłoszenie nr 500252500-N-2018 z dnia 19-10-2018 r.

Lublin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 633397-N-2018
Data: 18/10/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Krajowy numer identyfikacyjny 51406400000, ul. Al. Racławickie 14, 20950 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. (81) 445 41 59, e-mail dzp@kul.pl, faks (81) 445 41 63.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kul.lublin.pl/16027.html

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz "Oferta Wykonawcy" sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) Wypełniony i podpisany formularz "Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną" stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 5) Próbki materiałów promocyjnych wskazanych w poz. 1-46 Załącznika nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną. Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w ww. Załączniku. Na ich podstawie Zamawiający dokona oceny oferty. Dostawa próbek odbywa się na koszt Wykonawcy, Zamawiający wymaga załączenia do oferty po jednej próbce z wszystkich wymienionych poniżej pozycji: 1. Długopis typu MOOI, 2. Długopis typu CHILI, 3. Pióro kulkowe typu Parcer, 4. Pióro wieczne typu Parcer, 5. Zestaw piśmienniczy typu MARK TWAIN, 6. Komplet piśmienniczy w piórniku z eko skóry, 7. Komplet piśmienniczy typu ALUCOLOR, 8. Ołówek drewniany, 9. Zestaw kredek, 10. Brelok - zawieszki odblaskowy z karabińczykiem, 11. Brelok silikonowy, 12. Magnes, 13. Smycz reklamowa 10 mm, 14. Smycz reklamowa 15 mm, 15. Pendrive 16 GB, 16. Pendrive 32 GB, 17. Pendrive 64 GB, 18. Kubek termiczny, 19. Kubek ceramiczny, 20. Filiżanka wraz ze spodkiem, 21. Notatnik konferencyjny, 22. Karteczki kolorowe - znaczniki, 23. Torba papierowa A5, 24. Torba papierowa A4, 25. Torba papierowa ekologiczna B4, 26. Torba papierowa ekologiczna A5, 27. Plecak sportowy, 28. Plecak sportowy typu Teamwear Backpack, 29. Torba z poliestru granatowa lub biała, 30. Worek sportowy, 31. Notatnik format A5, 32. Okulary przeciwsłoneczne, 33. Koszulka biała, 34. Koszulka kolorowa, 35. Bluza typu kangur, 36. Bluza polarowa kroju unisex, 37. Torba bawełniana, 38. Torba bawełniana z kolorowym rączkami, 39. Balony, 40. Krawat, 41. Spinki do mankietów, 42. Apaszka, 43. Etui skórzane na długopisy, 44. Znaczek typu pins, 45. Pins metalowy tłoczony, 46. Ramki pod tablice rejestracyjne z nadrukiem. Próbka ma pokazać jakość i estetykę wykonania materiałów promocyjnych. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium "Jakość i estetyka wykonania" zgodnie z kryteriami opisanymi w Rozdziale XIV SIWZ. W przypadku braku którejkolwiek próbki oferta zostanie odrzucona. Wykonawca przedstawi próbki bez znakowania, grawerów, nadruków. Należy przedstawić produkt czysty, gotowy do znakowania.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz "Oferta Wykonawcy" sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) Wypełniony i podpisany formularz "Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną" stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 5) Próbki materiałów promocyjnych wskazanych w poz. 1-46 Załącznika nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną. Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w ww. Załączniku. Na ich podstawie Zamawiający dokona oceny oferty. Dostawa próbek odbywa się na koszt Wykonawcy, Zamawiający wymaga załączenia do oferty po jednej próbce z wszystkich wymienionych poniżej pozycji: 1. Długopis typu MOOI, 2. Długopis typu CHILI, 3. Pióro kulkowe typu Parker, 4. Pióro wieczne typu Parker, 5. Zestaw piśmienniczy typu MARK TWAIN, 6. Komplet piśmienniczy w piórniku z eko skóry, 7. Komplet piśmienniczy typu ALUCOLOR, 8. Ołówek drewniany, 9. Zestaw kredek, 10. Brelok - zawieszki odblaskowy z karabińczykiem, 11. Brelok silikonowy, 12. Magnes, 13. Smycz reklamowa 10 mm, 14. Smycz reklamowa 15 mm, 15. Pendrive 16 GB, 16. Pendrive 32 GB, 17. Pendrive 64 GB, 18. Kubek termiczny, 19. Kubek ceramiczny, 20. Filiżanka wraz ze spodkiem, 21. Notatnik konferencyjny, 22. Karteczki kolorowe - znaczniki, 23. Torba papierowa A5, 24. Torba papierowa A4, 25. Torba papierowa ekologiczna B4, 26. Torba papierowa ekologiczna A5, 27. Plecak sportowy, 28. Plecak sportowy typu Teamwear Backpack, 29. Torba z poliestru granatowa lub biała, 30. Worek sportowy, 31. Notatnik format A5, 32. Okulary przeciwsłoneczne, 33. Koszulka biała, 34. Koszulka kolorowa, 35. Bluza typu kangur, 36. Bluza polarowa kroju unisex, 37. Torba bawełniana, 38. Torba bawełniana z kolorowym rączkami, 39. Balony, 40. Krawat, 41. Spinki do mankietów, 42. Apaszka, 43. Etui skórzane na długopisy, 44. Znaczek typu pins, 45. Pins metalowy tłoczony, 46. Ramki pod tablice rejestracyjne z nadrukiem. Próbka ma pokazać jakość i estetykę wykonania materiałów promocyjnych. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium "Jakość i estetyka wykonania" zgodnie z kryteriami opisanymi w Rozdziale XIV SIWZ. W przypadku braku którejkolwiek próbki oferta zostanie odrzucona. Wykonawca przedstawi próbki bez znakowania, grawerów, nadruków. Należy przedstawić produkt czysty, gotowy do znakowania (nie dotyczy poz. 11, 44, 45).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-10-23, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-10-26, godzina: 12:00

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.