To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-19
Ogłoszenie nr 500252308-N-2018 z dnia 19-10-2018 r.
Warszawski Uniwersytet Medyczny: Dostawa materiałów promocyjno-szkoleniowych dla uczestników kursów realizowanych w ramach projektu pn. "Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez WUM"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
zamówienie jest realizowane w ramach projekt pt. "Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez WUM" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy dofinansowania Nr POWR.05.04.00-00-0028/15-00 z dnia 1 czerwca 2016 r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619994-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Warszawski Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 000288917,
ul. Żwirki i Wigury
61,
02-091
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225720366, 225720373, e-mail
aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl, faks
225720363.
Adres strony internetowej (url): www.wum.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjno-szkoleniowych dla uczestników kursów realizowanych w ramach projektu pn. "Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez WUM"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZP/Z-059/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjno-szkoleniowych dla uczestników kursów realizowanych w ramach projektu pn. "Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 Formularzu cenowym zawierający opis przedmiotu zamówienia, do którego załączone zostały wzory/projekty graficzne poszczególnych produktów (w formie oddzielnych plików - wzory: A,B,C,D,E). 3. Załączenie wzorów/projektów graficznych produktów ma wyłącznie na celu określenie pożądanego standardu i jakości produktów. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dopuszcza produkty równoważne, tj. takie, których parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie realizacja zamówienia publicznego, zgodnie z opisem zamówienia określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy zawierający opis przedmiotu zamówienia) oraz na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.1. Przekazanie do akceptacji Zamawiającego (drogą mailową do osoby wskazanej w umowie) wizualizacji nadruków na produktach, przed ich wykonaniem. Wzory nadruków na poszczególne materiały reklamowe w odpowiednim pliku graficznym (eps, ai, pdf lub tiff) Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 4.2. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Zakładu Pielęgniarstwa Społecznego WUM, ul. Ciołka 27, 01-445 Warszawa. 4.3. Uzgodnienie terminu dostawy oraz podpisania protokołu odbioru (zgodnego ze wzorem załączonym do umowy) z osobą wskazaną w umowie, upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą oraz do podpisania protokołu odbioru. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy oraz Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy zawierający opis przedmiotu zamówienia oraz winien załączyć próbki określone w ust. 1.3.1 Rozdziału XIV SIWZ. 6. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzula społeczna: 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił (na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej) przy realizacji przedmiotu umowy min. 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub min. 1 osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 2) Zatrudnienie osoby, o której mowa w ust.1 przy realizacji przedmiotu umowy powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zakończenia zatrudnienia ww. osoby przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej lub osoby bezrobotnej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji umowy. 3) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dowód jej zatrudnienia wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność tej osoby (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej) lub status osoby bezrobotnej (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, np. skierowanie właściwego urzędu pracy). 4) W przypadku nie zatrudnienia na zasadach wskazanych powyżej przy realizacji przedmiotu zamówienia osoby, o której mowa w ust. 1, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust. 1 pkt 5 Wzoru umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), chyba że Wykonawca wykaże, że niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej/osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nie leżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób niepełnosprawnych/bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji lub odmowa przyjęcia pracy przez skierowane osoby. 5) Jeżeli niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej/osoby bezrobotnej w terminie określonym w umowie nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy wymienionych jw., wtedy Zamawiający może zwolnić Wykonawcę z obowiązku zatrudnienia takiej osoby lub wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin jej zatrudnienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa materiałów promocyjno-szkoleniowych dla uczestników kursów realizowanych w ramach projektu pn. "Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez WUM" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12195.12
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EBK Reklama Beata Dobrowolska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12140.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i promocja 4 wydarzeń rowerowych oraz dostawa gadżetów w ramach promocji Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachodniego
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z oznakowaniem na potrzeby Ministerstwa Infrastruktury.
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.