eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › Świadczenie usług w zakresie prania wodnego, czyszczenia chemicznego przedmiotów mundurowych, naprawy bielizny, umundurowania oraz dezynfekcja obuwia 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (WOG) w Drawsku Pomorskim - znak postępowania 717/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-19

Ogłoszenie nr 500251798-N-2018 z dnia 19-10-2018 r.

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno: Świadczenie usług w zakresie prania wodnego, czyszczenia chemicznego przedmiotów mundurowych, naprawy bielizny, umundurowania oraz dezynfekcja obuwia 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (WOG) w Drawsku Pomorskim - znak postępowania 717/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617231-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno, Krajowy numer identyfikacyjny 32099164900000, ul. ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261474572, e-mail 16wog.zam.pub@ron.mil.pl, faks 261474571.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SKARB PAŃSTWA - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie prania wodnego, czyszczenia chemicznego przedmiotów mundurowych, naprawy bielizny, umundurowania oraz dezynfekcja obuwia 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (WOG) w Drawsku Pomorskim - znak postępowania 717/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

717/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie prania wodnego, czyszczenia chemicznego przedmiotów mundurowych, naprawy bielizny, umundurowania oraz dezynfekcji obuwia. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) pranie wodne z wykończeniem, tj: krochmalenie, maglowanie oraz prasowanie przed-miotów mundurowych, składanie asortymentowe, zapakowanie w folię uniemożliwiają-cą zabrudzenie przedmiotów; 2) pranie wodne bez wykończenia; 3) czyszczenie chemiczne przedmiotów mundurowych; 4) usługi krawieckie - wykonywanie drobnych napraw krawieckich np. przyszywanie guzików, zszycie rozdarć, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów mundurowych; 5) odkażanie obuwia, 3. Opis wykonania usługi, stanowiącej przedmiot umowy: 1) dokonywanie po praniu wstępnej selekcji przedmiotów mundurowych na kwalifikujące się do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania i pakowanie ich osobno; 2) pakowanie przedmiotów mundurowych po praniu lub czyszczeniu chemicznym, asortymentowo w sposób określony w załączniku nr 3 do niniejszej umowy; 3) transport przedmiotów mundurowych do i z magazynów Zamawiającego znajdujących się w miejscowościach wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy oraz z miejsc stacjonowania wojsk w czasie szkolenia poligonowego w obrębie poligonu CSWLąd Drawsko; 4) załadunek i rozładunek przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. 4. Przedmioty zdawane do prania przez Izbę Chorych i Służbę Żywnościową (w tym z Kuch-ni Żołnierskich) podlegają odpowiednim procedurom w zakresie sanitarno-epidemiologicznym. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z uprawnienia do zwiększenia ilości usług pralniczych co do zamówienia głównego na podstawie prawa opcji (o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp), w ramach, którego zakłada, że szacowana wielkość prawa opcji nie przekroczy 30 % ilości i wartości zamówienia podstawowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9


Dodatkowe kody CPV: 98393000-4, 98390000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 422450.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pralnia SONIA Stanisław Pirch
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 81
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 583143.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 583143.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 583143.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.