eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko Krajeńskie › "Udzielenie kredytu długoterminowego w 2018 roku w kwocie 1.200.000 zł"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-18

Ogłoszenie nr 500250717-N-2018 z dnia 18-10-2018 r.

Gmina Miasteczko Krajeńskie: "Udzielenie kredytu długoterminowego w 2018 roku w kwocie 1.200.000 zł"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619871-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasteczko Krajeńskie, Krajowy numer identyfikacyjny 57079145400000, ul. ul. Dąbrowskiego 16, 89350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 873 196, e-mail miroslawa.gora@miasteczkokrajenskie.pl, faks 672 873 197.
Adres strony internetowej (url): http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie kredytu długoterminowego w 2018 roku w kwocie 1.200.000 zł"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego kredytu długoterminowego w 2018 r. w kwocie 1.200.000,00 zł z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2018 r. i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 2. Do wyliczeń ceny oferty należy przyjąć uruchomienie kredytu zgodnie z poniższym harmonogramem: I transza - 500.000,00 zł w dniu 15 października 2018 r. II transza - 400.000,00 zł w dniu 14 listopada 2018 r. III transza - 300.000,00 zł w dniu 18 grudnia 2018 r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu i wysokości uruchomienia transzy oraz prawo wcześniejszej, częściowej lub całkowitej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 4. Informacje szczegółowe: 1) okres kredytowania: 2018 r. - 2022 r., 2) przewidywana kwota kredytu - 1.200.000,00 zł, 3) zapłata kapitału i odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych, ostatniego dnia danego kwartału kalendarzowego, a jeżeli ostatnim dniem kwartału będzie dzień wolny od pracy, zapłata następować będzie w ostatnim dniu roboczym, po uprzednim uzyskaniu pisemnej informacji od Kredytodawcy o wysokości odsetek, 4) pierwsza płatność odsetek na ostatni dzień kwartału, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu, 5) do wyliczeń ceny oferty jak i do umowy kredytowej należy zastosować kalendarz rzeczywisty (365/366) z uwzględnieniem lat przestępnych, 6) oprocentowanie kredytu oparte o stawkę WIBOR 3M wg formuły stosowanej w banku wybranym w procedurze przetargowej. UWAGA: Spłata kredytu następować będzie z dochodów własnych Gminy, poczynając od I kwartału 2020 r. do IV kwartału 2022 r. Spłata kapitału będzie realizowana przez Kredytobiorcę w okresach kwartalnych w następujących ratach i terminach: do dnia 31 marca 2020 r.: 100.000,00 zł, do dnia 30 czerwca 2020 r.: 100.000,00 zł, do dnia 30 września 2020 r.: 100.000,00 zł, do dnia 31 grudnia 2020 r.: 100.000,00 zł, do dnia 31 marca 2021 r.: 100.000,00 zł, do dnia 30 czerwca 2021 r.: 100.000,00 zł, do dnia 30 września 2021 r.: 100.000,00 zł, do dnia 31 grudnia 2021 r.: 100.000,00 zł, do dnia 31 marca 2022 r.: 100.000,00 zł, do dnia 30 czerwca 2022 r.: 100.000,00 zł, do dnia 30 września 2022 r.: 100.000,00 zł, do dnia 31 grudnia 2022 r.: 100.000,00 zł, _______________ razem: 1.200.000,00 zł

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nadnotecki Bank Spółdzielczy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Kościuszki 41
Kod pocztowy: 89-340
Miejscowość: Białośliwie
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132608.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132608.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 132608.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.