Ogłoszenie z dnia 2018-10-17
Ogłoszenie nr 500249513-N-2018 z dnia 17-10-2018 r.
Warszawa: Remont drugiej kondygnacji budynku przy ul. Górnośląskiej 31, remont dachu budynku przy ul. Wilczej 53 (znak sprawy ZP-19/18).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576708-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500215559-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300108,
ul. Nowogrodzka
43,
00-691
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 93 93, e-mail
sro.wzp@um.warszawa.pl, faks
22 443 94 85.
Adres strony internetowej (url): www.srodmiescie.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drugiej kondygnacji budynku przy ul. Górnośląskiej 31, remont dachu budynku przy ul. Wilczej 53 (znak sprawy ZP-19/18).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-19/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie podzielone jest na dwie części: CZĘŚĆ 1 - Remont drugiej kondygnacji polegający na wykonaniu tynków, podłóg, posadzek, wymianie stolarki drzwiowej, parapetów, instalacji elektrycznej i wod.-kan. w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie. CZĘŚĆ 2 - Ocieplenie i remont dachu oraz wymiana instalacji odgromowej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45261214-7,
45453000-7,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
dot. CZĘŚĆ 2 - Ocieplenie i remont dachu oraz wymiana instalacji odgromowej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie.
§ 2 ust. 1 umowy: 1. Strony ustalają następujące terminy wykonania przedmiotu umowy: 1) rozpoczęcie wykonania przedmiotu umowy nastąpi w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, 2) zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpi do dnia 26 października 2018 r., 3) zakończenie wykonania przedmiotu umowy nastąpi do dnia 30 października 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: CZĘŚĆ 2 - Ocieplenie i remont dachu oraz wymiana instalacji odgromowej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ACERBUD Krzysztof Kawiński ,
,
ul. Łukowska 7/87,
04-133,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Dot. Części 2 - Zmiana dotyczy terminu wykonania przedmiotu umowy. Zgodnie z Aneksem nr 1 wprowadzono następujące zmiany: 1) § 2 ust. 1 umowy otrzymał brzmienie: " 1. Strony ustalają następujące terminy wykonania przedmiotu umowy: 1) rozpoczęcie wykonania przedmiotu umowy nastąpi w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, 2) zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpi do dnia 4 grudnia 2018 r., 3) zakończenie wykonania przedmiotu umowy nastąpi do dnia 7 grudnia 2018 r." 2) Załącznik do umowy otrzymał brzmienie określone w załączniku do aneksu. Zmiany dokonano na podstawie § 11 ust. 1 pkt 2 umowy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny dokonania zmian w umowie określone zostały w protokole konieczności z dnia 3 października 2018r., tj.: w trakcie realizacji robót stwierdzono, iż obróbka blacharska gzymsu usytuowanego poniżej krawędzi dachu na elewacjach: zachodniej, południowej i północnej jest lokalnie skorodowana i nieszczelna. Na samym gzymsie stwierdzono miejscowe odparzenia wyprawy tynkarskiej. Zachodzi konieczność pomalowania obróbki gzymsu farbami renowacyjnymi oraz dokonania lokalnych napraw gzymsu. Wykonanie powyższych robót nie wpłynie na zmianę obecnej wartości przedmiotu umowy powoduje jednak konieczność zmianę organizacji robót i wydłużenie terminu realizacji.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO OREWIACZEK PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 19 A W OSTRÓDZIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.