eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont drugiej kondygnacji budynku przy ul. Górnośląskiej 31, remont dachu budynku przy ul. Wilczej 53 (znak sprawy ZP-19/18).



Ogłoszenie z dnia 2018-10-17

Ogłoszenie nr 500249513-N-2018 z dnia 17-10-2018 r.

Warszawa: Remont drugiej kondygnacji budynku przy ul. Górnośląskiej 31, remont dachu budynku przy ul. Wilczej 53 (znak sprawy ZP-19/18).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576708-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500215559-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300108, ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 93 93, e-mail sro.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 443 94 85.
Adres strony internetowej (url): www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drugiej kondygnacji budynku przy ul. Górnośląskiej 31, remont dachu budynku przy ul. Wilczej 53 (znak sprawy ZP-19/18).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-19/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie podzielone jest na dwie części: CZĘŚĆ 1 - Remont drugiej kondygnacji polegający na wykonaniu tynków, podłóg, posadzek, wymianie stolarki drzwiowej, parapetów, instalacji elektrycznej i wod.-kan. w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie. CZĘŚĆ 2 - Ocieplenie i remont dachu oraz wymiana instalacji odgromowej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45261214-7,

45453000-7,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
dot. CZĘŚĆ 2 - Ocieplenie i remont dachu oraz wymiana instalacji odgromowej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie. § 2 ust. 1 umowy: 1. Strony ustalają następujące terminy wykonania przedmiotu umowy: 1) rozpoczęcie wykonania przedmiotu umowy nastąpi w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, 2) zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpi do dnia 26 października 2018 r., 3) zakończenie wykonania przedmiotu umowy nastąpi do dnia 30 października 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 - Ocieplenie i remont dachu oraz wymiana instalacji odgromowej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 w Warszawie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ACERBUD Krzysztof Kawiński , , ul. Łukowska 7/87, 04-133, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 394904.03 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Dot. Części 2 - Zmiana dotyczy terminu wykonania przedmiotu umowy. Zgodnie z Aneksem nr 1 wprowadzono następujące zmiany: 1) § 2 ust. 1 umowy otrzymał brzmienie: " 1. Strony ustalają następujące terminy wykonania przedmiotu umowy: 1) rozpoczęcie wykonania przedmiotu umowy nastąpi w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, 2) zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpi do dnia 4 grudnia 2018 r., 3) zakończenie wykonania przedmiotu umowy nastąpi do dnia 7 grudnia 2018 r." 2) Załącznik do umowy otrzymał brzmienie określone w załączniku do aneksu. Zmiany dokonano na podstawie § 11 ust. 1 pkt 2 umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny dokonania zmian w umowie określone zostały w protokole konieczności z dnia 3 października 2018r., tj.: w trakcie realizacji robót stwierdzono, iż obróbka blacharska gzymsu usytuowanego poniżej krawędzi dachu na elewacjach: zachodniej, południowej i północnej jest lokalnie skorodowana i nieszczelna. Na samym gzymsie stwierdzono miejscowe odparzenia wyprawy tynkarskiej. Zachodzi konieczność pomalowania obróbki gzymsu farbami renowacyjnymi oraz dokonania lokalnych napraw gzymsu. Wykonanie powyższych robót nie wpłynie na zmianę obecnej wartości przedmiotu umowy powoduje jednak konieczność zmianę organizacji robót i wydłużenie terminu realizacji.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.