eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont pomieszczeń parteru budynku Sekcji ds. Kształcenia w Języku Angielskim przy ul. T. Chałubińskiego 6a we Wrocławiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-17

Ogłoszenie nr 500249419-N-2018 z dnia 17-10-2018 r.

Wrocław: Remont pomieszczeń parteru budynku Sekcji ds. Kształcenia w Języku Angielskim przy ul. T. Chałubińskiego 6a we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551849-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500141584-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, Krajowy numer identyfikacyjny 000288981, ul. Wybrzeże L.Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7841174, e-mail monika.komorowska@am.wroc.pl, faks 71 7840045.
Adres strony internetowej (url): www.bip.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń parteru budynku Sekcji ds. Kształcenia w Języku Angielskim przy ul. T. Chałubińskiego 6a we Wrocławiu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UMW/AZ/PN-42/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający umożliwi Wykonawcom, przed terminem składania ofert, zapoznanie się z obiektem, a także umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu zapoznania się z warunkami lokalnymi, lokalizacją obiektu i infrastrukturą, przy udziale - mgr inż. Jerzego Buczka dzwonić w godzinach 08:00 - 14:00 nr tel. 71 784 17 74.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45300000-0,

45330000-9,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
8 tygodni od daty przekazania Wykonawcy terenu budowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont pomieszczeń parteru budynku Sekcji ds. Kształcenia w Języku Angielskim przy ul. T. Chałubińskiego 6a we Wrocławiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

FER-BUD Sp. z o.o., fer-bud@fer-bud.eu, ul. Obornicka 49/8, 51-113, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 94205.74 .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. Zwiększenie zakresu zamówienia pierwotnego poprzez ujęcie dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym. Dodatkowe roboty budowlane nie przekraczają 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego. 2. Zmiana terminu wykonania umowy z "8 tygodni od daty przekazania Wykonawcy terenu budowy" na "13 tygodni od daty przekazania Wykonawcy terenu budowy".

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas realizacji zamówienia podstawowego wystąpiły okoliczności, które Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Konieczność demontażu uszkodzonej instalacji elektrycznej ujawniła się dopiero przy pracach rozbiórkowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Podczas realizacji zamówienia ujawniono uszkodzenia w istniejącej instalacji elektrycznej, które uniemożliwiły montaż nowej instalacji, tj. przewodów i kabli instalacji gniazd oraz oświetlenia, puszek rozgałęźnikowo-osprzętowych, rozdzielnicy wyposażonej w zabezpieczenia obwodów odbiorczych. Konieczność wykonania dodatkowych prac, których nie można był wcześniej przewidzieć (uszkodzenia ujawniły się dopiero po przeprowadzeniu robót rozbiórkowych) wymusiły zwiększenie zakresu zamówienia podstawowego oraz spowodowały konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy podstawowej.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.