eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont Sali Herbowej w budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Al. Niepodległości 18 wraz z zakupem systemu AV

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-16

Ogłoszenie nr 500248446-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.

Poznań: Remont Sali Herbowej w budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Al. Niepodległości 18 wraz z zakupem systemu AV
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579108-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500174958-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 000514331, ul. Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48618541300, e-mail zampubl@poznan.uw.gov.pl, faks +48618541204.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont Sali Herbowej w budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Al. Niepodległości 18 wraz z zakupem systemu AV

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OA-VII.272.5.15.2018.13

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na remoncie Sali Herbowej znajdującej się na I piętrze w budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 18 w Poznaniu wraz z zakupem systemu AV, zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich realizacji został określony w: projekcie (załącznik nr 4.1 do SIWZ), przedmiarach (załącznik nr 4.2 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4.3 do SIWZ), które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Prace nie ujęte w przedmiarze, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie realizacji zamówienia. 3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Biura Obsługi i Informatyki, tel. (61) 854 17 40, (61) 854 16 86. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje dostawy mebli (stoły konferencyjne i krzesła). 5. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały na okres 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót. 6. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 7. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu. którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego materiały itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji prac zastosuje materiały wskazane w ofercie. 9. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wzory elementów posadzki, listwy ściennej, farby oraz dekorów. 10. W terminie 2 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram realizacji prac. 11. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca winien zapewnić dojścia do pomieszczeń biurowych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godziny 20.00 w dni robocze oraz w soboty. Jednocześnie Zamawiający wymaga aby prace uciążliwe wykonywane były po godzinach pracy urzędu, tj. po 15.30 oraz w soboty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac. W czasie remontu Sali Herbowej będą również wykonywane prace remontowe na korytarzach w bud C. W związku z powyższym prace remontowe Sali Herbowej, muszą być prowadzone z uwzględnieniem innych ekip remontowych i zakresu ich prac. Informacje o zakresie realizowanych innych prac remontowych w bud. C, zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. 12. UWAGA !!! - w celu zapewnienia komunikacji Sali Herbowej z siecią strukturalną urzędu, należy ułożyć okablowanie typu skrętka UTP kat. 6 z obu punktów PEL 1 do najbliższego punktu dystrybucyjnego w bud. C tj. pomieszczenie Pi-2 (piwnica), okablowanie należy zakończyć na patchpanelu w technologii CobiNet (posiadanej przez Zamawiającego) w wskazanej szafie RACK, - należy zapewnić dodatkowy punkt 2xRJ45 UTP kat. 6 w suficie dla urządzenia typu Access Point dla sieci WiFi, zakończenie kabla do najbliższego punktu dystrybucyjnego w bud. C tj. pomieszczenie Pi-2 (piwnica), okablowanie należy zakończyć na patchpanelu w technologii CobiNet (posiadanej przez Zamawiającego) w wskazanej szafie RACK. 13. Zamawiający wymaga aby Sala Herbowa w której zakończono prace budowlane została oddana Zamawiającemu posprzątana wraz z obustronnym myciem okien, ram. 14. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy wyniesie w niezbędnym zakresie wyposażenie z remontowanej Sali Herbowej, zabezpieczy je folią ochronną i po zakończeniu prac wniesie w/w wyposażenie do Sali Herbowej. 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami, w tym m.in. za uszkodzenie/zniszczenie ścian, instalacji wewnętrznych. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność. 16. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. 17. Wykonawca na własny koszt po przeprowadzonych pracach wywiezie i zutylizuje gruz, materiały z demontażu oraz śmieci. 18. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian. 19. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
75 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Uległ zmianie termin realizacji umowy z 75 dni na 89 dni kalendarzowych.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wydłużenie terminu nastąpiło w związku z potrzebą wykonania ekspertyzy nośności. W trakcie prowadzonych prac budowlanych pojawiły się wątpliwości co do trwałości i nośności stropu. Koniecznym było wstrzymanie prowadzonych prac i wykonanie ekspertyzy nośności celem kontynuowania prac.Wykonawca mógł przystąpić do prac dopiero po wykonaniu ww ekspertyzy, która nie możliwa była do przewidzenia w chwili powstania dokumentacji technicznej (przetargowej).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.