To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-16
Ogłoszenie nr 500248229-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.
Gmina Nowa Dęba: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku strażnicy OSP wraz ze zmianą
ge-ometrii dachu i sposobu użytkowania pomieszczenia garażowego z przeznaczeniem na
pomieszczenia biurowe i magazynowe na dz. nr. ewid. 405/1 w obrębie Jadachy - II etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613031-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowa Dęba, Krajowy numer identyfikacyjny 83040954800000,
ul. ul. Rzeszowska
3,
39-460
Nowa Dęba, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
15 8462671, e-mail
gmina@nowadeba.pl, faks
15 8465137.
Adres strony internetowej (url): www.nowadeba.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku strażnicy OSP wraz ze zmianą ge-ometrii dachu i sposobu użytkowania pomieszczenia garażowego z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe i magazynowe na dz. nr. ewid. 405/1 w obrębie Jadachy - II etap
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RL.271.24.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku strażnicy OSP wraz ze zmianą geometrii dachu i sposobu użytkowania pomieszczenia garażowego z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe i magazynowe na dz. nr. ewid. 405/1 w obrębie Jadachy - II etap 2. Zakres robót: 1) W zakresie robót budowlanych: a) Roboty konstrukcyjne: o Konstrukcje betonowe i żelbetowe, o Konstrukcje murowe, o Konstrukcje drewniane, b) Roboty wykończeniowe: o Pokrycia dachowe, o Izolacje, o Stolarka okienna i drzwiowa, o Elementy kowalsko - ślusarskie, o Tynki i okładziny wewnętrzne, o Podłoża i posadzki, o Roboty z prefabrykatów gipsowych, o Malowanie, o Docieplanie ścian zewnętrznych, o Wyposażenie i urządzenia, c) Zagospodarowanie terenu: o Opaska budynku, o Roboty drogowe, o Zieleń 2) W zakresie robót instalacyjno - sanitarnych: a) Przyłącza kanalizacji sanitarnej i kanalizacji technologicznej, b) Kanalizacja sanitarna wewnętrzna, c) Armature i biały montaż, d) Instalacja wodna, e) Kotłownia, f) Instalacja centralnego ogrzewania, g) Wentylacja i wyciąg spalin, 3) Wykonanie instalacji elektrycznych, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej ( zał. Nr 5 do SIWZ) , na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót (załącznik nr 6 do SIWZ). Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budow-lanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. 4. Uwaga!!! Etap II nie obejmuje wykonanych w etapie I fundamentów, oraz nie obejmuje przewidzianej do wykonania w ramach osobnego zlecenia wymiany dachu nad częścią istniejącą OSP. Roboty związane z wymianą dachu nad częścią istniejącą budynku zos-taną zlecone przez Ochotnicza Straż Pożarną w Jadachach. Wykonawca przy organi-zacji robót musi wziąść pod uwage możliwość, iż będą obe wykonywane przez inna firmę w tym samym czasie co roboty zlecone w niniejszym postępowaniu. 5. Przy wycenie zadania nalezy uwzględnić Wyjaśnienia i uzupełnienia do projektu załączone do dokumentacji technicznej - załacznik nr 5 do SIWZ. 6. Maksymalne wartości faktur, jakie może wystawić wykonawca za zrealizowane zadanie w poszczególnych latach jego realizacji wynoszą: w roku 2018 - 250 000,00 zł., w 2019 roku - 300 000,00 zł, oraz w 2020 roku - pozostała należność. 7. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji. 8. Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Pol-ską normą lub aprobatę techniczną. 9. Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów. 10. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania proto-kołu końcowego. 11. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie - opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz "lub równoważne". 12. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw hand-lowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równ-oważny". 13. Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościo-wych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i mate-riały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. 14. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawi-ającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w zał. nr 7 do SIWZ - Projekt umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wyma-gań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrud-nienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wyko-nujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 16. Ustanawia się następująca hierarchię dokumentów w celu ustalenia w przypadku wątpliwości czy dany element do wykonania wchodzi w zakres niniejszego zamówienia: a) projekt budowlany b) przedmiar robót c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45262500-6, 45261210-9, 45260000-7, 45421100-5, 45410000-4, 45430000-0, 45400000-1, 45442100-8, 45321000-3, 45313100-5, 45112700-2, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
524041.11
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano - Produkcyjne Tawo - Bis
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
834320.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Robota budowlana - remont domku nr 574 (PKT) na terenie obozowiska OSPWL Dęba w Nowej Dębie
- Przebudowa budynku gospodarczego w celu zmiany sposobu użytkowania na budynek biurowo-gospodarczy oraz budowa zewnętrznej instalacji i przyłącza kanalizacji sanitarnej
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.