eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont parteru oraz segmentu środkowego na poziomie od I do IX piętra w Domu Studenta nr 2 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 12a i sanitariatów w budynku niskim przy ul. Medyków 12c



Ogłoszenie z dnia 2018-10-15

Ogłoszenie nr 500247778-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.

Katowice: Remont parteru oraz segmentu środkowego na poziomie od I do IX piętra w Domu Studenta nr 2 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 12a i sanitariatów w budynku niskim przy ul. Medyków 12c
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587688-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500174513-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500202042-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 000289035, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2083547, e-mail dzp@sum.edu.pl, faks 32 2083568.
Adres strony internetowej (url): www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont parteru oraz segmentu środkowego na poziomie od I do IX piętra w Domu Studenta nr 2 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 12a i sanitariatów w budynku niskim przy ul. Medyków 12c

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP/PN/47/2/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi kompleksowe wykonanie robót budowlanych obejmujących remont parteru oraz segmentu środkowego na poziomie od I do IX piętra w Domu Studenta nr 2 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 12a i sanitariatów w budynku niskim przy ul. Medyków 12c. Szczegółowy zakres prac określają: 1) opis przedmiotu zamówienia; 2) przedmiary robót; 3) Wykaz Czynności, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą je wykonywały przy realizacji przedmiotowego zamówienia; 4) wytyczne dla projektantów i wykonawców dla części niskoprądowej i teleinformatycznej ver.1.19c; 5) postanowienia Umowy. Zamówienie należy wykonać zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, obowiązującymi przepisami, najnowszą wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, przy dołożeniu należytej staranności oraz pod nadzorem osób posiadających uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45310000-3,

45320000-6,

45331000-6,

45410000-4,

45421000-4,

45450000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
100 dni kalendarzowych licząc od daty przekazania terenu robót

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Ze względu na wystąpienie okoliczności uzasadniających wykonanie robót dodatkowych opisanych we wniosku IT/0724/113/1/18 skutkujących zwiększeniem wartości umowy o kwotę 44.712,00 zł brutto (co stanowi 3,32% wartości zamówienia podstawowego), Strony działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz zapisu §11 ust. 3 Umowy, dokonują zmiany wartości umowy. W pozostałym zakresie umowa bez zmian.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na wystąpienie okoliczności uzasadniających wykonanie robót dodatkowych opisanych we wniosku IT/0724/113/1/18 skutkujących zwiększeniem wartości umowy o kwotę 44.712,00 zł brutto (co stanowi 3,32% wartości zamówienia podstawowego), Strony działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz zapisu §11 ust. 3 Umowy, dokonują zwiększenia wartości umowy oraz kwot zabezpieczenia. W pozostałym zakresie umowa bez zmian.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.