eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa i montaż zestawu pięciu kontenerów, z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-sanitarne, dla osób korzystających z trzech krytych kortów tenisowych w ramach III etapu "Modernizacji trzech kortów tenisowych wraz z wykonaniem ich zadaszenia trzema halami namiotowymi łukowymi wraz z zapleczem techniczno-socjalnym i infrastrukturą techniczną"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-15

Ogłoszenie nr 500247640-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.: Dostawa i montaż zestawu pięciu kontenerów, z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-sanitarne, dla osób korzystających z trzech krytych kortów tenisowych w ramach III etapu "Modernizacji trzech kortów tenisowych wraz z wykonaniem ich zadaszenia trzema halami namiotowymi łukowymi wraz z zapleczem techniczno-socjalnym i infrastrukturą techniczną"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621640-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500236579-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 366071611, ul. Plac Celebry Papieskiej 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 367 26 86, 24 367 26 92, e-mail zamowienia@mosirplock.pl, zamowienia@mosirplock.pl, faks 24 367 26 96.
Adres strony internetowej (url): www.mosirplock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż zestawu pięciu kontenerów, z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-sanitarne, dla osób korzystających z trzech krytych kortów tenisowych w ramach III etapu "Modernizacji trzech kortów tenisowych wraz z wykonaniem ich zadaszenia trzema halami namiotowymi łukowymi wraz z zapleczem techniczno-socjalnym i infrastrukturą techniczną"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Dostawę, ustawienie i montaż zestawu pięciu kontenerów (nowych, nie używanych) z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-sanitarne, dla osób korzystających z trzech krytych kortów tenisowych. Konstrukcja zaplecza socjalnego i posadowienie, będzie wykonane zgodnie z Załącznikami 1-7 do niniejszego przedmiotu zamówienia. 2.Podłączenie zestawu kontenerów do istniejącej instalacji elektrycznej, wodociągowej, grzewczej, deszczowej i kanalizacji sanitarnej. 3.Wyposażenie zaplecza socjalno-sanitarnego. 4.Dostosowanie zestawu pięciu kontenerów do możliwości korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne na wózkach. 5.Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, niezbędnej do wystąpienia do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w celu wydania decyzji o pozwolenie na użytkowanie. 6.Zapewnienie nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. 7.Dostarczenie dokumentacji powykonawczej dot. przedmiotu zamówienia. 8.Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze nie mniejszym niż 3 lata. Zapewnienie serwisu (gwarancyjnego). 9.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dokonywać przeglądów gwarancyjnych (koszt przygotowania i przeprowadzenia przeglądów). Przeglądy gwarancyjne będą odbywały się w następujących terminach: 1)raz w roku, 2)na miesiąc przed zakończeniem okresu udzielonej gwarancji jakości. Łącznie od 4 do 6 przeglądów w okresie gwarancji - w zależności od ilości lat udzielonej przez Wykonawcę gwarancji w ofercie. 10 Zestaw kontenerów pełnić będzie funkcję zaplecza socjalno-szatniowego dla użytkowników kortów jako obiekt całoroczny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 177000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOMER Tomasz Różycki
Email wykonawcy: tomer@tomer.pl
Adres pocztowy: Woźniki-Paklewy 25
Kod pocztowy: 09-451
Miejscowość: Radzanowo
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 217710.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 217710.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 268755.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.