eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2519W Kadzidło - Łyse - Łączki od km 30+660,00 do km 31+122,00

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-15

Ogłoszenie nr 500247611-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.

Ostrołęka: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2519W Kadzidło - Łyse - Łączki od km 30+660,00 do km 31+122,00
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566905-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500166649-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, Krajowy numer identyfikacyjny 55067093800000, ul. ul. Lokalna 2, 07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 7602653 w. 39, e-mail zdpo-ka@wp.pl, faks 297 602 621.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2519W Kadzidło - Łyse - Łączki od km 30+660,00 do km 31+122,00

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DT.252.I.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2519W Kadzidło - Łyse - Łączki od km 30+660,00 do km 31+122,00 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - krawężniki i chodniki, - odwodnienie, - zjazdy bramowe, - roboty inne. Uwaga! Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Myszyńcu, ul. Reymonta 48, 07-430 Myszyniec. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to budowa chodnika, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
28.09.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2519W Kadzidło - Łyse - Łączki od km 30+660,00 do km 31+122,00
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ZROMID Czesław Kozon, zromid@wp.pl, Myszyniec, 07-430, Myszyniec, ul.Stefanowicza 100, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 163514.44 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji umowy do dnia 15.10.2018 r. Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca robót ZROMID z siedzibą w Myszyńcu pismem z dnia 20.09.2018 r. zwrócił się do Zarządu Powiatu Ostrołęckiego z prosbą o przedłużenie terminu realizacji robót do dnia 15.10.2018 r. z względu na to iż po podpisaniu umowy został zakupiony materiał zgodnie z wymogami projektu budowlanego. Opóźnienie nastąpiło na skutekzmiany kolorystyki nawierzchni chodnika w stosunku do projektowanej wtrakcie realizacji robót na wniosek Urzędu Gminy nŁyse. Zmiana ta skutkowała poniesieniem dodatkowych kosztów. Poza tym wystąpiły trudności z zakupem materiałów (wydłużył sie znaczenie czas oczekiwania na dostawę).Zarząd Powiatu Ostrołęckiego na posiedzeniu w dniu 28.09.2018 r. wyraził zgodę na przedłużenie terminu realizacji umowy Nr 146/2018 z dnia 04.07.2018 r. do dnia 15.10.2018 r. Zmiana została dokonana na podstawie paragrafu 24 ust.1 pkt 1 lit.c) umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.