To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-15
Ogłoszenie nr 500247310-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.
Zakład Komunalny: Budowa rurociągu tłocznego ścieków sanitarnych przepompownia - oczyszczalnia Skałowo gmina Kostrzyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610518-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Komunalny, Krajowy numer identyfikacyjny 63202363500000,
ul. ul. Poznańska
2,
62025
Kostrzyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618178239, e-mail
zakladkomunalny@o2.pl, faks
618 970 908.
Adres strony internetowej (url): www.zkkostrzyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa rurociągu tłocznego ścieków sanitarnych przepompownia - oczyszczalnia Skałowo gmina Kostrzyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.9.1.2018/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Budowa rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej na trasie Kostrzyn-Przepompownia ścieków a Skałowo-Oczyszczalnia ścieków. Zakres projektu obejmuje: rurociąg tłoczny kanalizacji sanitarnej ? 315 mm, L= 1757 mb studnia rewizyjna z zasuwą odcinającą i zaworem zwrotnym, studnia rewizyjna z zaworem napowietrzająco - odpowietrzającym, przejście rurociągu pod drogą powiatową, przejście rurociągu pod drogą powiatowa, przejście rurociągu pod rowem melioracyjnym. Przewidywana ilość ścieków przetłaczanych rurociągiem tłocznym ok. Q=356m3/h. Trasa rurociągu tłocznego będzie poprowadzona od budynku technicznego Głównej przepompowni ścieków w Kostrzynie przy ul. Ignacewo, poprzez pola, grunty orne aż do istniejącej studni rozprężnej na terenie Oczyszczalni Ścieków w Skałowie. 1.Do obowiązków Wykonawcy należy: a) Geodezyjne wytyczenie trasy sieci kanalizacyjnej; b)Wykonanie inspekcji przy użyciu kamery sieci kanalizacyjnej i załączenie nagrania na płycie DVD; c)Wykonanie i załączenie protokołów z wykonania zagęszczenia gruntu; d) Opracowanie i zatwierdzenie Planu organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego; e) Oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym; f)Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji oraz płukania sieci i przyłączy, wykonanie analiz bakteriologicznych sieci wodociągowej, montaż tabliczek informacyjnych z domiarami, g) Wykonanie i załączenie protokołów z wykonania zagęszczenia gruntu; h) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz; i) Wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych - 5 egz. j) Przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego. Załączenie protokołu odbioru dróg potwierdzonego przez przedstawiciela Urzędu Miejskiego ds. drogownictwa; k) Uzyskanie oświadczeń właścicieli posesji na których będą wykonywane przyłącza wodociągowe o braku uwag do wykonanych prac; l)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu szkód zaistniałych na terenie budowy, w tym z tytułu zdarzeń losowych powstałych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy do dnia protokolarnego odbioru robót, jak również pełną odpowiedzialność kontraktową z tytułu realizacji umowy, odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji jakości oraz odpowiedzialność deliktową. ł)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników i osób zatrudnionych. m) Ponoszenie kosztów doprowadzenia wody, energii elektrycznej, itp. do placu budowy oraz pokrywania wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy. n) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. m) Stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy. o) Skompletowanie wszystkich dokumentów (protokołów, certyfikatów, atestów itp.) i przekazanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy. p) Dostarczenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. r) Utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są potrzebne lub pozbywanie, a w przypadku odpadów niebezpiecznych dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie lub fakturę z wysypiska śmieci wraz z kartą przekazania odpadu. Usunięcie po zakończeniu robót poza teren budowy wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza itp. oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. s) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej wszystkich węzłów określonych w dokumentacji projektowej . Dokumentację fotograficzną należy prowadzić w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru. Dokumentację fotograficzna należy załączyć do dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz elektronicznej. t)Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę ( na czas realizacji wykonywania przedmiotu zamówienia) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: u) w wymiarze pełnego etatu (min. 2 pracowników) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: osoby wykonujące czynności kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia że osoby wykonujące ww. czynności (z podaniem imienia i nazwiska osoby) będą zatrudnione lub są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W takcie realizacji umowy Zamawiający jest uprawniony do kontrolowania czy podstawą zatrudnienia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy jest umowa o pracę. t) Wymagany okres gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi:............. min. 36 miesięcy (termin ten uzależniony będzie od oferty wybranego Wykonawcy), licząc od daty przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgłoszonej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu i podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót. UWAGI: 1) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45231100-6, 45231100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
860883.33
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Inzynieryjnych Rymaniak Maja Wolna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1058886.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek" (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 3921E Przedbórz-Skotniki- Jaksonek-Radonia-Błogie Szlacheckie na długości 990 m"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.