eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawysprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku, łat naczyniowych, akcesoriów do wykonywania badań polisomnograficznych na aparacie Alice 6 LDe (producent Philips Respironics), sprzętu jedno- i wielorazowego użytku do laparoskopii ginekologicznej, materiałów eksploatacyjnych do pompy irygacyjnej WATER FALL firmy Emed, akcesoriów do bezwkładowego iniektora CT Expres (firmy Bracco) CT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-15

Ogłoszenie nr 500246704-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.

Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika: Dostawy: sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku, łat naczyniowych, akcesoriów do wykonywania badań polisomnograficznych na aparacie Alice 6 LDe (producent Philips Respironics), sprzętu jedno- i wielorazowego użytku do laparoskopii ginekologicznej, materiałów eksploatacyjnych do pompy irygacyjnej WATER FALL firmy Emed, akcesoriów do bezwkładowego iniektora CT Expres (firmy Bracco) CT

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603584-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, Krajowy numer identyfikacyjny 31340800000, ul. ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 63 10 341, e-mail zamowienia@ssz.tar.pl, faks 146 310 337.
Adres strony internetowej (url): www.ssz.tar.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy: sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku, łat naczyniowych, akcesoriów do wykonywania badań polisomnograficznych na aparacie Alice 6 LDe (producent Philips Respironics), sprzętu jedno- i wielorazowego użytku do laparoskopii ginekologicznej, materiałów eksploatacyjnych do pompy irygacyjnej WATER FALL firmy Emed, akcesoriów do bezwkładowego iniektora CT Expres (firmy Bracco) CT

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AE/ZP-27-65/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy: sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku, łat naczyniowych, akcesoriów do wykonywania badań polisomnograficznych na aparacie Alice 6 LDe (producent Philips Respironics), sprzętu jedno- i wielorazowego użytku do laparoskopii ginekologicznej, materiałów eksploatacyjnych do pompy irygacyjnej WATER FALL firmy Emed, akcesoriów do bezwkładowego iniektora CT Expres (firmy Bracco) CT. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 11 Pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-11 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie Pakietu Nr 6 poz.2 i 3 oraz Pakietu Nr 9 poz.14 - o parametrach technicznych i użytkowych zgodnych z parametrami asortymentu wskazanego w Załączniku Nr 1 SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet Nr 1 - Zestawy do nakłucia i drenażu worka osiedziowego, dilatatory

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia - art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w zakresie Pakietu 1. Uzasadnienie faktyczne - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 22 sierpnia 2018 r. godz. 10.00 w zakresie Pakietu Nr 1 nie wpłynęła ani jedna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet Nr 2 - Łaty naczyniowe z PTFE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia - art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w zakresie Pakietu 2. Uzasadnienie faktyczne - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 22 sierpnia 2018 r. godz. 10.00 w zakresie Pakietu Nr 2 nie wpłynęła ani jedna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet Nr 3 - Żel do EEG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia - art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w zakresie Pakietu 3. Uzasadnienie faktyczne - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 22 sierpnia 2018 r. godz. 10.00 w zakresie Pakietu Nr 3 nie wpłynęła ani jedna oferta.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet Nr 4 - Cewniki krótkoterminowe (ostre) do HD trójświatłowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 459.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Optifarma Sp.z o.o., Sp.k.
Email wykonawcy: przetargi@optifarma.com
Adres pocztowy: ul. Zielona 4
Kod pocztowy: 05-806
Miejscowość: Sokołów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 495.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 495.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 495.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet Nr 5 - Elektrody do urządzenia Ells TENS do uśmierzania bólu porodowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia - art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w zakresie Pakietu 5. Uzasadnienie faktyczne - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 22 sierpnia 2018 r. godz. 10.00 w zakresie Pakietu Nr 5 nie wpłynęła ani jedna oferta.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet Nr 6 - Akcesoria do wykonywania badań polisomnograficznych na aparacie Alice 6 LDe (producent Philips Respironics)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7620.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Respiromix Sp.z o.o.
Email wykonawcy: biuro@respiromix.pl
Adres pocztowy: ul. Erazma Ciołka 15
Kod pocztowy: 01-445
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8229.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8229.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8229.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet Nr 7 - Cewniki i zgłębniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5857.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp.z o.o.
Email wykonawcy: dzp@bialmed.pl
Adres pocztowy: ul. M. Konopnickiej 11 a
Kod pocztowy: 12-230
Miejscowość: Biała Piska
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6326.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6326.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12816.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet Nr 8 - Cewnik do embolektomii

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia - art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w zakresie Pakietu 8. Uzasadnienie faktyczne - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 22 sierpnia 2018 r. godz. 10.00 w zakresie Pakietu Nr 8 nie wpłynęła ani jedna oferta.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pakiet Nr 9 - Sprzęt jedno- i wielorazowego użytku do laparoskopii ginekologicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44389.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Meden-Inmed Sp.z o.o.
Email wykonawcy: mpaculek@meden.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wenedów 2
Kod pocztowy: 75-847
Miejscowość: Koszlin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48745.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48745.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48745.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pakiet Nr 10 - Materiały eksploatacyjne do pompy irygacyjnej WATER FALL firmy Emed

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia - art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w zakresie Pakietu 10. Uzasadnienie faktyczne - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 22 sierpnia 2018 r. godz. 10.00 w zakresie Pakietu Nr 10 nie wpłynęła ani jedna oferta.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pakiet Nr 11 - Akcesoria do bezwkładowego iniektora CT Expres (firmy Bracco) CT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26901.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrala Farmaceutyczna Cefarm S.A.
Email wykonawcy: przetargi@cefarm.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 16
Kod pocztowy: 01-248
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29053.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29053.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29053.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.