eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › "Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w Jordanowie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku klęski żywiołowej mającej miejsce w maju 2010 roku" - 3 (trzy) części, będący usuwaniem skutków klęsk żywiołowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-12

Ogłoszenie nr 500246115-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.

Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa: "Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w Jordanowie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku klęski żywiołowej mającej miejsce w maju 2010 roku" - 3 (trzy) części, będący usuwaniem skutków klęsk żywiołowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618609-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa, Krajowy numer identyfikacyjny 52399100000, ul. Rynek 1, 34240 Jordanów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 26 91 700, e-mail miasto@jordanow.pl, faks 18 26 91 719.
Adres strony internetowej (url): www.jordanow.pl, www.bip.malopolska.pl/umjordanow

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w Jordanowie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku klęski żywiołowej mającej miejsce w maju 2010 roku" - 3 (trzy) części, będący usuwaniem skutków klęsk żywiołowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRG.271.1.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w Jordanowie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku klęski żywiołowej mającej miejsce w maju 2010 roku", będący usuwaniem skutków klęsk żywiołowych, obejmujący zadania w podziale na 3 części: a) Część 1 - Remont reprezentacyjnego placu w Centrum Miasta (Rynek) o powierzchni 4 300 m2 na działkach nr ewidencyjny 5875/1 i 5874 w miejscowości Jordanów, na warunkach szczegółowo opisanych w SIWZ, b) Część 2 - Remont drogi gminnej ul. Gen. Maczka - do TR - do TAPI 440527K na działce nr ewid. 5706 w miejscowości Jordanów w km 0+000 - 0+165, na warunkach szczegółowo opisanych w SIWZ, c) Część 3 - Remont mostu na potoku Malejówka położonego na działkach nr ewid. 2248/5, 3847/2, 5552/2, 3848/2 w ciągu drogi gminnej Jordanów - ul. Piłsudskiego boczna przy kompleksie rekreacyjno-wypoczynkowym 440528K w miejscowości Jordanów w km 0+000 - 0+158, na warunkach szczegółowo opisanych w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45221119-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: a) Część 1 - Remont reprezentacyjnego placu w Centrum Miasta (Rynek) o powierzchni 4 300 m2 na działkach nr ewidencyjny 5875/1 i 5874 w miejscowości Jordanów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 741267.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego MACHNIK Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@machnik.pl
Adres pocztowy: Mochnaczka Wyżna 118 33-380 Krynica - Zdrój
Kod pocztowy: 33-380
Miejscowość: Krynica - Zdrój
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 950230.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 950230.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 950230.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: b) Część 2 - Remont drogi gminnej ul. Gen. Maczka - do TR - do TAPI 440527K na działce nr ewid. 5706 w miejscowości Jordanów w km 0+000 - 0+165

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w zakresie części 2 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.10.2018r. do godz. 11.00 nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: c) Część 3 - Remont mostu na potoku Malejówka położonego na działkach nr ewid. 2248/5, 3847/2, 5552/2, 3848/2 w ciągu drogi gminnej Jordanów - ul. Piłsudskiego boczna przy kompleksie rekreacyjno-wypoczynkowym 440528K w miejscowości Jordanów w km 0+000 - 0+158.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w zakresie części 3 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.10.2018r. do godz. 11.00 nie została złożona żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.