eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w zabytkowej Sali Kolumnowej w Puławach ks. Czartoryskich przy ul. Czartoryskich 8

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-12

Ogłoszenie nr 500245521-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy: Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w zabytkowej Sali Kolumnowej w Puławach ks. Czartoryskich przy ul. Czartoryskich 8

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602433-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 7929500000, ul. ul. Czartoryskich 8, 24100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 47 86 700, e-mail dzp@iung.pulawy.pl, faks 81 47 86 900.
Adres strony internetowej (url): www.iung.pulawy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w zabytkowej Sali Kolumnowej w Puławach ks. Czartoryskich przy ul. Czartoryskich 8

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-12/PN-12/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont wnętrza i prace konserwatorskie w Sali Kolumnowej pałacu, położonego na terenie zespołu rezydencyjnego ks. Czartoryskich w Puławach na działce o nr ew. 2416/16, obręb Puławy, objętego wraz z terenem indywidualnym wpisem do rejestru Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A/150. Sala Kolumnowa będąca jedną z kilku charakterystycznych sal reprezentacyjnych pałacu ks. Czartoryskich w Puławach, stanowiącego centralną część zespołu rezydencyjnego, jest użytkowana przez Centralną Bibliotekę Rolniczą im. Michała Oczapowskiego o/Puławy na potrzeby czytelni, ekspozycji wystaw czasowych i regionalnych spotkań o charakterze historyczno - kulturalnym. Sala zlokalizowana na parterze prawego skrzydła pałacu na styku z częścią środkową budynku o wymiarach L x B x H - 11,46 x 10,19 x 3,94 m Powierzchnia całkowita: 116,78 m2 Powierzchnia użytkowa: 104,85 m2 I. PRACE REMONTOWE BUDOWLANE 1. Naprawa uszkodzonych fragmentów tynków na ścianach i sufitach, wypełnienie rys i pęknięć. Malowanie powierzchni oraz sztukaterii. 2. Naprawa rys i pęknięć na trzonach kolumn. 3. Remont i malowanie stolarki drzwiowej i podokienników drewnianych. Wymiana grzejników żeliwnych. 4. Remont drewnianej posadzki. Demontaż istniejącego parkietu wraz z rozebraniem warstw pod posadzkowych i ponowne wykonanie podłoża z zachowaniem poprawnych warstw izolacji przeciwwilgociowej i termicznej. 2.1. Szczegółowy zakres rzeczowy zawiera dokumentacja projektowa składająca się z: 2.1.1 Inwestorskiego przedmiar robót zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2.1.2 Opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, 2.1.3 Dokumentacji projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, 2.1.4 Program prac konserwatorskich załącznik nr 11 do SIWZ Uwagi: Zamawiający zaleca aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzili wizję lokalną terenu, celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych dodatkowych prac wyżej nie przewidzianych, a których przeprowadzenie zapewni prawidłowe wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych), 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a -Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców, 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 lit. j-k umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 5. Prace będą prowadzone w obiekcie zabytkowym i winny być wykonywane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca ( dz. U. nr 2017, poz.1265 ) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych oraz ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami( Dz. U. Nr 162 poz. 1568,oraz z dnia 2004 r. nr 96, poz. 959 z późn. zm.) a także zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 106/00 poz. 1126 z późn zm. ) 6. Ponieważ prace będą prowadzone przy obiekcie zabytkowym usytuowanym na terenie Osady Pałacowo - Parkowej ( teren osady Pałacowo - Parkowej jest miejscem wypoczynku mieszkańców Puław), Wykonawca musi zapewnić bezpieczne przebywanie osób korzystających z terenu przylegającego do remontowanych obiektów. 7. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.). 8. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 9. Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 10. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 12. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się wraz z ofertą na równoważne rozwiązania, wybrany Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu a w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego wraz ze sformułowaniem "lub równoważne" Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. 13. W trakcie wykonywania prac ( robót) obiekt oraz tereny przyległe będą użytkowane przez Zamawiającego , w związku z tym Wykonawca musi w szczególności uwzględnić, m.in.: - prowadzenie robót w sposób zapobiegający powstawaniu szkód na mieniu i osobach, - odpowiednim zabezpieczeniem terenu budowy pod kątem BHP, P.POŻ., dostępu osób trzecich, - usuwaniem gruzu-należy kalkulować wraz z kosztami jego utylizacji , - wymaganiami materiałowymi - określono w projektach - konieczność zapewnienia komunikacji z budynkiem wraz z wykonaniem odpowiednich zabezpieczeń BHP, Oprócz czynności uwzględnionych w ramach prowadzonych w/w. robót, Wykonawca musi zaplanować ww. prace i uwzględnić w swojej ofercie koszty związane z: organizacją placu budowy, Roboty będą realizowane w czasie pracy osób użytkujących budynek, co wiąże się z obowiązkami Wykonawcy (np. koniecznością wcześniejszego poinformowania o robotach, zapewnienie drożności, właściwą koordynacją robót, minimalizacja uciążliwości prac, codzienne usuwanie gruzu i bieżące utrzymywanie porządku, wcześniejsze zawiadomienie użytkowników parkingu wewnętrznego itp.) - powiadomienie przedstawicieli Zamawiającego przynajmniej poprzedniego dnia roboczego do godz. 12.00 i uzgodnienie z przedstawicielami Zamawiającego wejścia ze zgłaszanymi pracami. W przypadku zagrożenia terminów realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest realizować prace w dniach ustawowo wolnych ( np.: niedziele, święta) w ramach wynagrodzenia wynikającego z jego oferty. Przedmiot zamówienia musi być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się bezpośrednio do użytkowania po dokonaniu wszystkich odbiorów technicznych. Wymagany okres gwarancji jakości minimum 36 miesięcy (zgodny z ofertą) licząc od dnia odbioru końcowego chyba, że udzielona przez dostawców materiałów i urządzeń gwarancja przewiduje dłuższy okres. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad oraz wymiany zamontowanych instalacji i urządzeń, w których stwierdzono wady, z wyłączeniem uszkodzeń będących następstwem niewłaściwej eksploatacji w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego (listem lub faksem lub e-mail) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń). 14. Zamawiający wyraża zgodę na udział Podwykonawców w realizacji zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia określonej części robót budowlanych Podwykonawcy/om, Wykonawca zobowiązany jest wpisać części zamówienia. 14.1 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za roboty budowlane, usługi i dostawy wykonane przez Podwykonawców. 14.2 Odpowiedzialność Wykonawcy za działania lub zaniechania Podwykonawców nie wyłącza osobistej odpowiedzialności Podwykonawców, która nie może być w jakiejkolwiek formie zniesiona lub ograniczona 15. Zamawiający ustala kosztorysową formę wynagrodzenia Wykonawcy. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7. 19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postepowaniu. 20. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu. 21. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych. 22. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 23. Zamawiający nie udziela zaliczek w przedmiotowym postępowaniu. 24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 25. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia. 26. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 27. Wskazane zamówienie jest współfinansowane w ramach konkursu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego - Dziedzictwo Kulturowe 2018 - Ochrona Zabytków

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45111220-6, 45410000-4, 45454000-1, 45111300-1, 45421002-4, 45442100-8, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 148041.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe"Arkada Dela" Emil Dygas
Email wykonawcy: arkadadela@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Kalińska 6/6a
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.