eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górno › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Skorzeszyce w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Skorzeszyce"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-11

Ogłoszenie nr 500244494-N-2018 z dnia 11-10-2018 r.

Gmina Górno: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Skorzeszyce w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Skorzeszyce"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Działanie 4.3 ,,Gospodarka wodno-ściekowa´´ Osi priorytetowej 4 ,,Dziedzictwo naturalne i kulturowe´´ Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604776-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Górno, Krajowy numer identyfikacyjny 29101007900000, ul. Górno 169, 26008 Górno, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 023 018, e-mail gmina@gorno.pl, faks 413 023 009.
Adres strony internetowej (url): www.gorno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Skorzeszyce w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Skorzeszyce"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.1.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Skorzeszyce w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Skorzeszyce" zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej oraz na warunkach wskazanych w SIWZ wraz z załącznikami oraz ofercie Wykonawcy. 1.1. Projekt realizowany zgodnie z warunkami konkursu zamkniętego nr RPSW.04.03.00-IZ.00-26-160/17 w ramach Działania 4.3 ,,Gospodarka wodno-ściekowa´´ Osi priorytetowej 4 ,,Dziedzictwo naturalne i kulturowe´´ Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020. 2. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności: 2.1. Sporządzanie raportów miesięcznych, interwencyjnych i rozliczeniowych z zaawansowania robót budowlanych na poszczególnych zadaniach wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, 2.2. Kontrola kosztorysów powykonawczych, w zakresie zgodności z projektem budowlanym i wykonawczym oraz przepisami budowlano-technicznymi. 2.3. Udział w czynnościach odbioru i rozliczania zadania, a w szczególności: 2.3.1. Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, 2.3.2. Reprezentowanie zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2.3.3. Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 2.3.4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 2.3.5. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 2.3.6. Informowanie zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji. 2.4. Sprawdzenie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych oraz przygotowanie propozycji ewentualnych niezbędnych zmian i modyfikacji tego dokumentu. 2.5. Kontrola procesu budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie obsługi geodezyjnej oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne. 2.6. Pełna koordynacja działań, w zakresie współpracy z projektantami oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót wg dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań dodatkowych lub zamiennych. 2.7. Kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy o realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 2.8. Kontrola, jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory oraz kontrola, jakości zastosowanych materiałów i ich zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu. 2.9. Stałe (co najmniej co miesięczne), w zakresie uzgodnionym z zamawiającym, prowadzenie cyfrowej dokumentacji fotograficznej wykonanych robót, w szczególności zanikających oraz w przypadkach wystąpienia ewentualnych usterek. Kopia dokumentacji powinna być przekazywana sukcesywnie zamawiającemu. 2.10. Sprawdzanie prawidłowości protokołu odbioru robót oraz faktury pod względem formalno-rachunkowym oraz zgodności z zawartą umową z wykonawcą. 2.11. Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pełniący nadzór inwestorski. 2.12. Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez wykonawcę robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegółowień, rozwiązań projektowych i innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego. 2.13. Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, oraz dokonywanie ich wyceny wstępnej oraz sprawdzenie wycen dokonywanych przez wykonawcę. 2.14. Udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2.15. Wzywanie w imieniu zamawiającego projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez wykonawcę lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień i wyjaśnień. 2.16. Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych, robót z art. 67 ustawy Pzp lub zamiennych zgłaszanych przez wykonawcę, w tym przygotowanie kosztorysów, przedmiarów i uzyskanie wymaganych uzgodnień. 2.17. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub robót z art. 67 ustawy Pzp, prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacją w ramach zawartej umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia. 2.18. Opracowanie protokołów konieczności, oraz opinii i uzasadnień: 2.18.1. na roboty dodatkowe nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej warunkujące wykonanie robót objętych umową podstawową oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 2.18.2. na roboty zamienne wraz z opracowaniem dokumentacji zamiennej potwierdzonej przez projektantów oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego 2.19. Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcami robót, nie rzadziej niż raz na miesiąc (włącznie z przygotowaniem i archiwizacją protokołów ze wszystkich formalnych narad) dotyczących bieżących i przyszłych robót (w razie konieczności), w których udział brać będą Wykonawca robót. 2.20. W przypadkach koniecznych zamawiający ma prawo żądać zwołania narady w określonym przez siebie terminie. 2.21. Przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę, w tym niezbędnych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.22. Przyjęcie od wykonawcy inwentaryzacji powykonawczej oraz skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej. 2.23. Przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze końcowym, włącznie z przekazaniem zakończonego zadania Zamawiającemu i jego ostatecznym rozliczeniem. 2.24. Weryfikacja oraz zatwierdzenie operatu kolaudacyjnego z zakresu robót budowlanych oraz nadzoru inwestorskiego, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji wraz z dokonanym opracowaniem analitycznym. 2.25. Kontrola umów i rozliczeń Wykonawcy robót z jego Podwykonawcami 2.26. Dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi - wymagana jest obecność minimum dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora dokumentowana będzie w sposób uzgodniony z Zamawiającym, 2.27. Zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach, 2.28. Przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej z Wykonawcą w sposób umożliwiający prawidłowe rozliczenie uzyskanego dofinansowania (m.in. podział na wydatki kwalifikowalne i niekwalifikowalne). Rodzaj oraz forma wymaganych dokumentów zostanie określona pomiędzy stronami sukcesywnie podczas realizacji oraz rozliczania zadania

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 206504.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inwestycji i Budownictwa w Kielcach Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 53
Kod pocztowy: 25-002
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212175.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.