eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-11

Ogłoszenie nr 500244485-N-2018 z dnia 11-10-2018 r.

Powiatowy Zakład Zarządzania Nieruchomościami: Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613447-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500227910-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zakład Zarządzania Nieruchomościami, Krajowy numer identyfikacyjny 277572641, ul. Wyszyńskiego 41, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324572006, e-mail pzzn@interia.pl, faks 324572006.
Adres strony internetowej (url): http://pzzn.bip.powiatwodzislawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZZN.0714.75.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia były roboty budowlane obejmujące wykonanie: "Termomodernizacji budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach" i został podzielony na dwie części: Część I: "Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach" - roboty budowlane. Część II: "Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach" - roboty instalacyjne. Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca mógł złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na obie części przedmiotu zamówienia. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpił oddzielnie dla każdej części zamówienia. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez "PROEKO" Pracownia Projektowa z siedzibą w Rybniku przy ul. Rudzkiej 28 oraz decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbiórkę nr 0532/18 z dnia 30.05.2018 r. 2. Zakres robót w części I: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - rozbiórka komina murowanego; - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem; - ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic styropianem; - ocieplenie ścian przy gruncie styrodurem; - ocieplenie stropodachu w przestrzeni międzystropowej wełną mineralną; - wymiana poszycia dachu; - wymiana rynien i rur spustowych; - wymiana drzwi zewnętrznych; - wymiana okien zewnętrznych; - likwidacja części zadaszenia na elewacji frontowej; - likwidacja jednego biegu schodów przy głównym wejściu do budynku; - montaż balustrad; - wymiana instalacji odgromowej. Zakres robót w części II: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - demontaż kotłowni węglowej; - demontaż instalacji centralnego ogrzewania; - montaż kotła gazowego kondensacyjnego; - montaż wyposażenia kotłowni; - montaż instalacji gazowej; - montaż instalacji centralnego ogrzewania ze stali niestopowej ocynkowanej zewnętrznie łączonych za pomocą złączek zaciskowych; - montaż grzejników stalowych płytowych zwykłych, higienicznych i łazienkowych; - montaż zaworów i głowic termostatycznych; - montaż instalacji c.w.u. i cyrkulacji; - montaż izolacji rurociągów; - roboty elektryczne w obrębie kotłowni. Uwaga: Zakres robót nie obejmował wykonania wentylacji hybrydowej w budynku. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym - przychodnia zdrowia. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ); 2) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia: a) dla części I - 500 000,00 złotych, b) dla części II - 300 000,00 złotych, ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy. 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminów wykonania poszczególnych etapów robót i całego przedmiotu umowy, 4) zorganizowanie robót w taki sposób, żeby nie utrudniać dojścia i pracy w budynku, 5) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie oraz harmonogramie rzeczowo-finansowym, 6) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa, Koszty ww. prac pokrywa Wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45233260-9, 45261000-4, 45262500-6, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45312310-3, 45331100-7, 45332000-3, 45331000-6, 45333000-0, 45310000-3, 45442100-8, 45421130-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Dotyczy sekcji I. 1) NAZWA I ADRES E-mail: pzzn@pzzn.org.pl

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach" - roboty budowlane.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 414980.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "WIMAR" Spółka jawna Wiesław i Mariusz Słanina
Email wykonawcy: wimarsj@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Hallera 17
Kod pocztowy: 44-310
Miejscowość: Radlin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 449965.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 449965.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 680082.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach" - roboty instalacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 279052.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "WIMAR" Spółka jawna Wiesław i Mariusz Słanina
Email wykonawcy: wimarsj@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Hallera 17
Kod pocztowy: 44-310
Miejscowość: Radlin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 253964.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 253964.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 356775.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

dot. IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa: Wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia w zakresie robót instalacyjnych


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.