To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-11
Ogłoszenie nr 500244485-N-2018 z dnia 11-10-2018 r.
Powiatowy Zakład Zarządzania Nieruchomościami: Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613447-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500227910-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zakład Zarządzania Nieruchomościami, Krajowy numer identyfikacyjny 277572641,
ul. Wyszyńskiego
41,
44-300
Wodzisław Śląski, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324572006, e-mail
pzzn@interia.pl, faks
324572006.
Adres strony internetowej (url): http://pzzn.bip.powiatwodzislawski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZZN.0714.75.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia były roboty budowlane obejmujące wykonanie: "Termomodernizacji budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach" i został podzielony na dwie części: Część I: "Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach" - roboty budowlane. Część II: "Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach" - roboty instalacyjne. Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca mógł złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na obie części przedmiotu zamówienia. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpił oddzielnie dla każdej części zamówienia. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez "PROEKO" Pracownia Projektowa z siedzibą w Rybniku przy ul. Rudzkiej 28 oraz decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbiórkę nr 0532/18 z dnia 30.05.2018 r. 2. Zakres robót w części I: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - rozbiórka komina murowanego; - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem; - ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic styropianem; - ocieplenie ścian przy gruncie styrodurem; - ocieplenie stropodachu w przestrzeni międzystropowej wełną mineralną; - wymiana poszycia dachu; - wymiana rynien i rur spustowych; - wymiana drzwi zewnętrznych; - wymiana okien zewnętrznych; - likwidacja części zadaszenia na elewacji frontowej; - likwidacja jednego biegu schodów przy głównym wejściu do budynku; - montaż balustrad; - wymiana instalacji odgromowej. Zakres robót w części II: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - demontaż kotłowni węglowej; - demontaż instalacji centralnego ogrzewania; - montaż kotła gazowego kondensacyjnego; - montaż wyposażenia kotłowni; - montaż instalacji gazowej; - montaż instalacji centralnego ogrzewania ze stali niestopowej ocynkowanej zewnętrznie łączonych za pomocą złączek zaciskowych; - montaż grzejników stalowych płytowych zwykłych, higienicznych i łazienkowych; - montaż zaworów i głowic termostatycznych; - montaż instalacji c.w.u. i cyrkulacji; - montaż izolacji rurociągów; - roboty elektryczne w obrębie kotłowni. Uwaga: Zakres robót nie obejmował wykonania wentylacji hybrydowej w budynku. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym - przychodnia zdrowia. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ); 2) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia: a) dla części I - 500 000,00 złotych, b) dla części II - 300 000,00 złotych, ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy. 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminów wykonania poszczególnych etapów robót i całego przedmiotu umowy, 4) zorganizowanie robót w taki sposób, żeby nie utrudniać dojścia i pracy w budynku, 5) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie oraz harmonogramie rzeczowo-finansowym, 6) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa, Koszty ww. prac pokrywa Wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45233260-9, 45261000-4, 45262500-6, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45312310-3, 45331100-7, 45332000-3, 45331000-6, 45333000-0, 45310000-3, 45442100-8, 45421130-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Dotyczy sekcji I. 1) NAZWA I ADRES E-mail: pzzn@pzzn.org.pl
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach" - roboty budowlane. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
414980.26
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "WIMAR" Spółka jawna Wiesław i Mariusz Słanina
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
449965.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Termomodernizacja budynku przy ul. Strażackiej 1 w Gołkowicach" - roboty instalacyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
279052.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "WIMAR" Spółka jawna Wiesław i Mariusz Słanina
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
253964.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: dot. IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa: Wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia w zakresie robót instalacyjnych |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części
- Adaptacja budynku przy ul. Orkana 23 w Radlinie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w PPZOZ w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- Zagospodarowanie odpadów z SKM - II postępowanie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.