eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynku Komendy Powiatowej Policji w Krakowie lub sali sportowej zlokalizowanej w budynku hali sportowej Oddziałów Prewencji Policji w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-10

Ogłoszenie nr 500243839-N-2018 z dnia 10-10-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynku Komendy Powiatowej Policji w Krakowie lub sali sportowej zlokalizowanej w budynku hali sportowej Oddziałów Prewencji Policji w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593451-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500181165-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000, ul. ul. Mogilska 109, 31571 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 6154860, 6154862, e-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks 012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynku Komendy Powiatowej Policji w Krakowie lub sali sportowej zlokalizowanej w budynku hali sportowej Oddziałów Prewencji Policji w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.97.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Komendy Powiatowej Policji w Krakowie, zlokalizowanym przy ul. Łokietka 205, oraz sali sportowej zlokalizowanej w budynku hali sportowej Oddziałów Prewencji Policji w Krakowie, przy ul. Łokietka 205A. Szczegółowy zakres czynności, częstotliwość oraz czas ich wykonywania zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ oraz projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń objętych zamówieniem. Termin wizji wyznacza się na dzień 26.07.2018 r. o godz. 11:00. Zbiórka uczestników wizji przy budynku Komendy Powiatowej Policji (KPP) w Krakowie położonej przy ul. Łokietka 205. 3. Budynek Komendy Powiatowej Policji w Krakowie, zlokalizowany przy ul. Łokietka 205. 1) Obiekt składa się z trzech kondygnacji, łącznie do wykonywania sprzątania 3041,20 m2 powierzchni. Liczba zatrudnionych osób w KPP Kraków - 157 osób. 2) Wszystkie prace muszą być wykonywane w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00, chyba, że wykonawca uzgodni z zamawiającym inne godziny wykonania poszczególnych czynności. Zamawiający wymaga w tych godzinach dostępności serwisu sprzątającego na obiekcie. 3) Do dyspozycji Wykonawcy zostaną oddane cztery pomieszczenia, z czego trzy są to pomieszczenia gospodarcze o powierzchni 4,13 m2 każdy oraz jedno pomieszczenie socjalne o powierzchni 13,46 m2 dla jego pracowników - które są zlokalizowane w budynku KPP. 4) Wszystkie okna w budynku są nieotwieralne. Wykonawca zapewnia utrzymanie czystości okien tylko od strony wewnętrznej budynku, a ich powierzchnia wynosi 547 m2. 5) Przedmiotowe zamówienie winno być realizowane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. 6) Wykonawca zobowiązany jest powierzyć wykonywanie prac objętych niniejszą Umową osobom posiadającym poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne", zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz przeszkolonym w zakresie wykonywania prac porządkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami BHP oraz ochrony przeciwpożarowej. 7) Zamawiający wymaga w ramach realizacji zamówienia stałej dostępności i uzupełniania w pomieszczeniach na bieżąco następujących środków higienicznych: a) papier toaletowy - rozmiar fi 28, do pojemnika wiszącego, dobrze rozpuszczalny w wodzie; b) ręczniki papierowe - w rolce (do każdego z aneksów socjalnych); c) mydło w płynie; d) worki na śmieci min. 60 l do koszy o pojemności 40 l; e) kostka WC - posiadająca właściwości myjące i dezynfekujące 8) Zamawiający wymaga czyszczenia powierzchni środkami do nich przeznaczonymi. W szczególności zamawiający wymaga środków dostosowanych indywidualnie do: a) mycia podłóg; b) mycia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych; c) usuwania kamienia i rdzy ew. pleśni z urządzeń sanitarnych i płytek; d) mycia armatury łazienkowej; e) odkażania i dezynfekcji powierzchni - aktywny w stosunku do bakterii, grzybów i wirusów; f) mycia szyb i luster; g) mebli; h) okładzin ściennych HPL; i) sprzętu teleinformatycznego; j) sprzętu AGD i RTV, w tym kuchenek mikrofalowych. 4. Sala sportowa zlokalizowana w budynku hali sportowej Oddziałów Prewencji Policji w Krakowie, przy ul. Łokietka 205A. 1) Łącznie do wykonywania sprzątania 1015 m2 powierzchni. 2) Wszystkie prace muszą być wykonywane w dni robocze w godz. 15.30-19.30, chyba, że wykonawca uzgodni z zamawiającym inne godziny wykonania poszczególnych czynności. Zamawiający wymaga w tych godzinach dostępności serwisu sprzątającego na obiekcie. 3) Do dyspozycji Wykonawcy zostanie oddane jedno pomieszczenia porządkowe o powierzchni 2,3 m2 dla jego pracownika - które jest zlokalizowane w budynku hali sportowej OPP. 4) Przedmiotowe zamówienie winno być realizowane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. 5) Wykonawca zobowiązany jest powierzyć wykonywanie prac objętych niniejszą Umową, osobom posiadającym zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie wykonywania prac porządkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami BHP oraz ochrony przeciwpożarowej. 6) Zamawiający wymaga czyszczenia powierzchni środkami do nich przeznaczonymi. W szczególności zamawiający wymaga środków dostosowanych indywidualnie do: a) podłogi z drewna kauczukowego - zgodnie ze specyfikacją zawartą w instrukcji pielęgnacji drewnianych podłóg lakierowanych, do usuwania plam i zabrudzeń należy używać środków do czyszczenia i pielęgnacji podłóg drewnianych o neutralnym PH np. firmy Dreiturm GMbH-D5 Konzentrat, b) mycia szyb na bazie alkoholu, c) mycia sprzętu sportowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90912000-8


Dodatkowe kody CPV: 90911300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sala sportowa zlokalizowana w budynku hali sportowej Oddziałów Prewencji Policji w Krakowie, przy ul. Łokietka 205A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74553.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEGAVI sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łużycka 93/11
Kod pocztowy: 30-693
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68686.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62095.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128840.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.