eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Przebudowa drogi gminnej w m. Ciepielów dz. 335/5

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-10

Ogłoszenie nr 500243698-N-2018 z dnia 10-10-2018 r.

Nowa Sól: Przebudowa drogi gminnej w m. Ciepielów dz. 335/5 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól, Krajowy numer identyfikacyjny 97123779900000, ul. ul. Moniuszki , 67100 Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 3872016 w. 28, e-mail przetargi@gminanowasol.pl, faks 683 873 277.
Adres strony internetowej (url): www.gminanowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w m. Ciepielów dz. 335/5
Numer referencyjny RG.271.18.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a)przebudowa drogi gminnej w m. Ciepielów dz. nr 335/5. Teren objęty niniejszą inwestycją stanowią działki: 316/3, 335/3, 335/4, 335/5 ob. 3 Ciepielów, jedn. ew. Nowa Sól. Zakres inwestycji obejmuje: - przebudowę jezdni drogi wewnętrznej, - przebudowę zjazdu z drogi gminnej nr 002415F, - budowę odwodnienia drogowego, - przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją, - wycinkę kolidujących drzew i krzewów. 2) Szczegółowy opis zamówienia stanowi dokumentacja techniczna jako załącznik do zaproszenia do negocjacji; 3)Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (załącznik). Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury za wykonane i potwierdzone protokołem odbioru zamówienia. 4) Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na nazwy własne. Rozumie przez to produkty podobnego typu tzn. pozwalające osiągnąć rezultaty jak wskazane produkty. Ponadto Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne 5) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w okresie nie krótszym niż 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2

Dodatkowe kody CPV:

45233220-7,

45232130-2,

45232452-5,

45100000-8,

45200000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67. ust 1. pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W wyznaczonym terminie składania ofert, w wyniku przeprowadzonego postępowania (605478-N-2018 z dnia 2018-08-17 r.) w wyznaczonym terminie nie zostały złożone żadne oferty. W związku z tym Zamawiający unieważnił postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego i przystąpił do przeprowadzenia zamówienia z wolnej ręki. Uzasadnienie prawne: Działając zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4) oraz z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z 29 stycznia 2004 r. Zamawiajacy przystępuje do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 ust. 1 i 2 i 68 ust. 1 i 2 w/w ustawy.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiebiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o., przetargi@pbd.glogow.pl, ul. Mickiewicza 63, 67-200, Głogów, kraj/woj. dolnośląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.