eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zakup i dostawa dronów i akcesoriów do pracowni kształcenia praktycznego w AP w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-10

Ogłoszenie nr 500242907-N-2018 z dnia 10-10-2018 r.

Akademia Pomorska: Zakup i dostawa dronów i akcesoriów do pracowni kształcenia praktycznego w AP w Słupsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane jest ze środków Akademii Pomorskiej w Słupsku oraz ze środków Unii Europejskiej, w ramach dofinansowania projektu "Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)", numer umowy o dofinansowanie: RPPM.04.02.00-22-0004/16-00 z późniejszymi zmianami.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607611-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Pomorska, Krajowy numer identyfikacyjny 145900000, ul. ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 840 53 27, e-mail zampub@apsl.edu.pl, faks 59 840 53 80.
Adres strony internetowej (url): www.apsl.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa dronów i akcesoriów do pracowni kształcenia praktycznego w AP w Słupsku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1077/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Zakup i dostawa dronów i akcesoriów do pracowni kształcenia praktycznego w AP w Słupsku" w ramach projektu "Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę: 1) wielowirnikowiec ćwiczeniowy - 10 szt., 2) wielowirnikowiec do analiz - 2 szt., 3) wielowirnikowiec z możliwością skaningu laserowego - 1 szt., 4) zestaw do monitoringu - 1 zestaw, 5) kamera do wielowirnikowca - 1 szt., 6) dron z kamerą cyfrową i termowizyjną - 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego sprzętu, pochodzącego z bieżącej produkcji (nie starszego niż 2017 r.), wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do miejsc wskazanych w siedzibie Zamawiającego. Ponadto obejmuje także przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Wymagany czas przeszkolenia: 32 godziny tj. 4 dni po 8 godzin dziennie. Szkolenie winno się odbyć w siedzibie Zamawiającego w dni robocze tj. w wyłączeniem niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Dostarczony sprzęt powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) - Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2016 r. poz. 806). 6. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot umowy, z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 5 do SIWZ, wynosi 24 miesiące. Zastrzeżenia wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. 5 do SIWZ) oznaczają, że okresy gwarancji dla zastrzeżonego sprzętu lub urządzeń są skrócone (zgodnie z opisami). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny gwarancyjny serwis techniczny w okresie gwarancji na warunkach określonych we wzorze umowy (załączniku nr 4 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34711200-6


Dodatkowe kody CPV: 30237200-1, 32323500-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 347499.99
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NAVIGATE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wadowicka 8A
Kod pocztowy: 30-415
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 427706.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 427706.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 474460.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.