eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłoń › Dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn."Rozwój zawodowy krokiem w przyszłość"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-09

Ogłoszenie nr 500242237-N-2018 z dnia 09-10-2018 r.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu: Dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: "Rozwój zawodowy krokiem w przyszłość"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój zawodowy krokiem w przyszłość

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609178-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu, Krajowy numer identyfikacyjny 9445500000, ul. ul. Augusta Zamojskiego 4, 21205 Jabłoń, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833 560 017, e-mail zsckrjablon@poczta.fm, faks 833 560 017.
Adres strony internetowej (url): zsckrjablon.pl, http://zsckr-jablon.biposwiata.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa Trzeciego Stopnia prowadzona przez MRiRW w Warszawie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: "Rozwój zawodowy krokiem w przyszłość"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

34/340/06/18/RPO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych, z podziałem na 5 części postępowania: 1) Część 1 - Dostawa i montaż sprzętu spawalniczego do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) spawarka - szt 4; b) stoły spawalnicze -szt 4; c) maska spawalnicza - szt 6; d) środki ochrony indywidualnej: fartuch ochronny, rękawice, nakrycie głowy - kpl 6. 2) Część 2 - Dostawa narzędzi i urządzeń mechanicznych i elektromechanicznych do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) piła mechaniczna - szt 1; b) zestaw narzędzi do gwintowania - kpl 4; c) prasa warsztatowa - szt 1; d) szlifierka - szt 1; e) wiertarka stołowa - szt 2; f) tokarka- szt 1; g) frezarka- szt 1; h) stół ślusarski z imadłem - szt 4; i) wiertarka udarowa -szt 2; j) szlifierka kątowa- szt 4; k) zestaw pilników- szt 3; l) myjka ciśnieniowa - szt 2; m) podnośnik hydrauliczny - szt 2; n) ściągacz do piast -szt 1; o) ściągacz do przegubów kulowych -szt 1; p) ściągacz do uszczelek -szt 1; q) ściągacz dwuramienny - szt 1; r) ściągacz dwuramienny - szt 2; s) zestaw do demontażu zaworów- szt 1; t) ściągacz do łożysk kół zębatych i przekładni- szt 1; u) żuraw podnośnik warsztatowy -szt 2; v) tester ciśnienia sprężania - szt 1; w) tester wykrywania nieszczelności głowicy- szt 1; x) tester akumulatora- szt 2; y) tester napięcia - szt 1; z) przyrząd do sprawdzania rozpylaczy wtryskiwaczy-szt 1; aa) suwmiarka uniwersalna- szt 10; bb) mikrometr wewnętrzny - szt 2; cc) mikrometr zewnętrzny -szt 4; dd) suwmiarka modułowa - szt 1; ee) średnicówka czujnikowa- szt 3; ff) szczelinomierz- szt 2; gg) grzebień do gwintów - szt 2; hh) prostownik z układem rozruchowym - szt 1; ii) szafka narzędziowa z wyposażeniem - szt 2; jj) nóż monterski - szt 10; kk) stacja lutownicza - szt 10; ll) wkrętarka elektryczna - szt 10. 3) Część 3 - Dostawa małej siłowni wiatrowej z instalacją i sterowaniem, w tym: a) mała siłownia wiatrowa z instalacją i sterowaniem - szt 1. 4) Część 4 - Dostawa urządzeń restauracyjnych i urządzeń gospodarstwa domowego do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) podgrzewacz do potraw - szt 2; b) pomocnik kelnerski serwisowy na kółkach- szt 1; c) podgrzewacz do talerzy- szt 1; d) wózek kelnerski do serwowania dań gorących- szt 1; e) wózek kelnerski do flambirowania, do tranżerowania- szt 1; f) wyciskacz do cytrusów- szt 1; g) kostkarka do lodu- szt 1; h) kruszarka do lodu- szt 1; i) blender elektryczny- szt 1; j) dystrybutor napojów zimnych- szt 1; k) taca kelnerska - szt 10; l) ekspres do kawy- szt 1; m) drobny sprzęt barmański (dozowniki, miarki, termometry, otwieracz, wiaderko, itd.)- zestaw 1; n) drobny sprzęt kelnerski - zestaw 1. 5) Część 5 - Dostawa tekstyliów i ozdób stołowych do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) naczynia porcelanowe (w kolorze białym) i ceramika żaroodporna (naczynia do zapiekania, kokilki, waza, naczynia żaroodporne, itp.) -zestaw 1; b) naczynia szklane (szkło bezbarwne) szerokiego zastosowania (dzbanek, waza, patera, itd.) - zestaw 1; c) elementy dekoracyjne stołów (serwetki, wazony, świeczniki, itd.) - szt 1; d) bielizna stołowa (obrusy, bieżniki, serwetki, podkładki, moltony, itd.) - zestaw 1; e) zastawa stołowa (kieliszki, szklanki, sztućce, naczynia, itd.)- zestaw1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań dla każdej z 5 części zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla poszczególnych części w załącznikach nr 1.1; nr 1.2; nr 1.3.; nr 1.4.; nr 1.5. do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44510000-8


Dodatkowe kody CPV: 42662000-4, 35113400-3, 42652000-1, 42621000-5, 42623000-9, 43414000-8, 44512700-9, 42924740-8, 42413200-6, 44510000-8, 42410000-3, 38410000-2, 31153000-3, 42661000-7, 31121320-9, 39711400-3, 39315000-3, 39700000-9, 39200000-4, 39513200-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu spawalniczego do pracowni przedmiotów zawodowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26358.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: henryk@kogex.pl
Adres pocztowy: ul. Gajowa 53/16
Kod pocztowy: 50-520
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32420.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32420.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45367.32
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa narzędzi i urządzeń mechanicznych i elektromechanicznych do pracowni przedmiotów zawodowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy zawiadamia, że unieważnił postępowanie w CZĘŚCI 2. Podstawę do unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postepowaniu na CZĘŚĆ 2 zostały złożone dwie oferty. Oferta oceniona pierwotnie jako najkorzystniejsza, w wyniku powtórzenia czynności badania i oceny ofert została odrzucona. Druga z ofert zawiera cenę ofertową brutto w kwocie 86 391,51 zł. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części wynosi 85 083,00 zł i na obecnym etapie realizacji projektu Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający mając na uwadze dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy, która skutkuje unieważnieniem postępowania, postanawia jak wyżej.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i montaż małej siłowni wiatrowej z instalacją i sterowaniem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy zawiadamia, że unieważnił postępowanie w CZĘŚCI 3. Podstawę do unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy - nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu na CZĘŚĆ 3 do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 04.09.2018 r. do godz.11.00 do Zamawiającego nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym, Zamawiający mając na uwadze dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, która skutkuje unieważnieniem postępowania, postanawia jak wyżej.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa urządzeń restauracyjnych i urządzeń gospodarstwa domowego do pracowni przedmiotów zawodowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy zawiadamia, że unieważnił postępowanie w CZĘŚCI 4. Podstawę do unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu na CZĘŚĆ 4 do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 04.09.2018 r. do godz.11.00 do Zamawiającego zostały złożone dwie oferty. Obie oferty, w wyniku powtórzenia czynności badania i oceny ofert zostały odrzucone na podstawie art. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. W związku z powyższym, Zamawiający mając na uwadze dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, która skutkuje unieważnieniem postępowania, postanawia jak wyżej.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa tekstyliów i ozdób stołowych do pracowni przedmiotów zawodowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Złożono jedną ofertę, a Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą odmówił podpisania umowy.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.