To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-08
Ogłoszenie nr 500241355-N-2018 z dnia 08-10-2018 r.
Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina: " Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby Gminy Wolin i jednostek organizacyjnych "
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612739-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500220370-N-2018, z 13.09.2018; 500222532-N-2018,z 17.09.2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Wolin, ul. Zamkowa 23, 72- 510 Wolin
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Wolinie , ul. Mostowa 1, 72-510 Wolin
Gminne Biuro Administracyjne Szkół w Wolinie, ul. Spokojna 1 dz. 112/7, 72- 510 Wolin
Przedszkole Miejskie z 0ddziałem Żłobkowym w Wolinie, ul. Wiejska 10,72-510 Wolin
Publiczna Szkoła Podstawowa w Wolinie, ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin
Publiczna Szkoła Podstawowa w Koniewie, Koniewo 9, 72-510 Wolin
Biblioteka Publiczna Gminy Wolin , ul. Rynek 2, 72- 510 Wolin
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, Krajowy numer identyfikacyjny 811685510,
ul. Zamkowa
23,
72-510
Wolin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 3261322, e-mail
sekretariat@gminawolin.pl, faks
91 3261429.
Adres strony internetowej (url): www.gminawolin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Umowę z Wykonawcą zawarła Gmina Wolin, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby Gminy Wolin i jednostek organizacyjnych "
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.15.2018..HP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa - obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji - gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E w okresie od dnia 01.11.2018 r. do 31.12.2019 r. o łącznym prognozowanym wolumenie 2 334 748 kWh do 13 punktów odbioru. Szczegółowy wykaz punktów odbioru stanowi TOM III SIWZ - Wykaz odbiorców i punktów odbioru paliwa gazowego (zmiana z dnia 17.09.2018 r.) W celu ustalenia prognozowanego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji 11,250 dla szacowanej ilości 207 533,16 m3. 2) Wskazane powyżej prognozowane zużycie gazu ziemnego ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości gazu. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości gazu nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorców gazu) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. 3) Standardy jakościowe Przedmiotem zamówienia są dostawy gazu ziemnego wysokometanowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych wraz z usługą przesyłu. Dostawy i usługi dystrybucyjne świadczone na podstawie umowy kompleksowej będą wykonywane na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zgodnie z zapisami Taryfy OSD. Parametry jakościowe paliw gazowych regulują przepisy ustawy Prawo energetyczne, akty wykonawcze (w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 02 lipca 2010r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego) oraz Polskie Normy. Dostawy gazu ziemnego realizowane będą w okresie od 01.11.2018r. do 31.12.2019r., z zastrzeżeniem że termin rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów odbioru może być różny - szczegóły dotyczące okresu dostaw zawarte zostały w TOMIE III SIWZ - Wykaz odbiorców i punktów odbioru paliwa gazowego (zmiana z dnia 17.09.2018 r.) (kolumna "Okres objęty zamówieniem "). 4) Okresy rozliczeniowe wynikają z Taryfy na świadczenie usług dystrybucji, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w Istotnych Dla Stron Postanowieniach Umowy . 5) Paliwo gazowe dostarczane będzie do punktów odbioru szczegółowo opisanych w TOMIE III SIWZ - Wykaz odbiorców i punktów odbioru paliwa gazowego (zmiana z dnia 17.09.2018 r.) - kolumna "Oznaczenie punktu odbioru". 6) Szczegóły dotyczące grupy taryfowej, szacowanego rocznego zużycia gazu z podziałem na miesiące kalendarzowe, mocy umownej w odniesieniu do poszczególnych punktów odbioru opisane zostały w TOMIE III SIWZ - Wykaz odbiorców i punktów odbioru paliwa (zmiana z dnia 17.09.2018 r.). 7) Obecnie dostawy paliwa gazowego realizowane są przez Operatorów wym. w TOMIE III SIWZ - Wykaz odbiorców i punktów odbioru paliwa gazowego (zmiana z dnia 17.09.2018 r.) 8) Po stronie Wykonawcy leży obowiązek wypowiedzenia umów zawartych na czas nieokreślony jak wymieniono w TOMIE III SIWZ - Wykaz odbiorców i punktów odbioru paliwa gazowego(zmiana z dnia 17.09.2018 r.). Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo( załącznik nr 3 do umowy) zobowiązany będzie do: a) zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego(odbiorców) umów kompleksowych właściwemu OSD w celu przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) reprezentowania Zamawiającego (odbiorców) przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy. 9) Warunkiem rozpoczęcia dostaw we wskazanych terminach jest skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie obowiązujących umów oraz skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy. 10) "Na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania i porównania ofert Wykonawcy w kalkulacji oferty przyjmą stawki opłat dystrybucyjnych z aktualnej taryfy lokalnego OSD, i wyliczą wartości stawek dla całego okresu realizacji zamówienia."
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.12.30.00 - Gaz ziemny
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
344470.35
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
480319.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WOLIN
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdów przystosowanych do odbierania i transportu odpadów komunalnych (śmieciarek)"
- PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ - UL MŁYŃSKIEJ W KOŁCZEWIE
więcej: przetargi WOLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP W RAMACH UMOWY KOMPLEKSOWEJ PALIWA GAZOWEGO I JEGO DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY OBIEKTÓW GMINY KONOPISKA W ROKU 2025
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych do budynków Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Gminy Mszana i jej jednostek organizacyjnych
- Dostawa gazu
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na potrzeby Gminy Tryńcza
- KOMPLEKSOWY ZAKUP PALIWA GAZOWEGO DO OBIEKTÓW JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH MIASTA CIESZYN
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.