eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Monitoring sieci wodno-kanalizacyjnej MZGKiM w Lubaczowie- w ramach zadania inwestycyjnego pn; "Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Lubaczów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-08

Ogłoszenie nr 500241060-N-2018 z dnia 08-10-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Monitoring sieci wodno-kanalizacyjnej MZGKiM w Lubaczowie- w ramach zadania inwestycyjnego pn; "Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Lubaczów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 priorytet II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.3 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614697-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 65002153300000, ul. ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31, 37600 Lubaczów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 329 095, e-mail sekretariat@mzgkim.lubaczow.pl, faks 166 329 095.
Adres strony internetowej (url): www.mzgkim.lubaczow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Monitoring sieci wodno-kanalizacyjnej MZGKiM w Lubaczowie- w ramach zadania inwestycyjnego pn; "Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Lubaczów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZGKiM.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup, dostawa i montaż urządzeń do monitorowania sieci wodociągowo-kanalizacyjnej, oraz dostawa i wdrożenie systemu do monitorowania sieci wodociągowo-kanalizacyjnej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: a) sieć wodociągowa: Montaż 15 szt. zestawów do pomiaru, rejestracji i zdalnego przesyłania danych dotyczących ciśnienia i przepływu wody w 15 punktach wskazanych przez Zamawiającego określonych w załączniku nr 8 do SIWZ W skład zestawu wchodzi: - studnia betonowa Ø 1200 mm ustawiona na sieci wodociągowej - przepływomierz elektromagnetyczny (umiejscowiony w studni) - zasuwy odcinające 2 szt. (po obu stronach przepływomierza - umiejscowione w studni) - rejestrator przeznaczony do rejestrowania i transmitowania danych: przepływu i ciśnienia (umiejscowiony w studni) b) sieć kanalizacyjna Montaż 3 szt. zestawów do pomiaru, rejestracji i zdalnego przesyłania danych dotyczących przepływu ścieków na rurociągach tłocznych w istniejących studniach betonowych ( studnie rozprężne betonowe o średnicy 1200 mm) w 3 punktach wskazanych przez Zamawiającego określonych w załączniku nr 9 do SIWZ W skład zestawu wchodzi: - przepływomierz elektromagnetyczny ( umiejscowiony w istniejącej studni na wylocie rurociągu tłocznego) - rejestrator przeznaczony do rejestrowania i transmitowania danych: przepływu (umiejscowiony w istniejącej studni) c/ wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego i oprogramowanie W skład zestawu wchodzi: - zestaw komputerowy ( do zainstalowania w siedzibie Zamawiającego) - ekran dyspozytorski o przekątnej ekranu 50'' - oprogramowanie do analizy i archiwizacji danych współpracujące z wszystkimi rejestratorami do monitoringu wody i kanalizacji w jednym systemie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38420000-5


Dodatkowe kody CPV: 38421110-6, 30326000-2, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 407419.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Złote Runo sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Koszykowa 59/2
Kod pocztowy: 00-660
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 402515.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 402515.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 402515.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.