eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Sukcesywne dostawy płyt YOMB w ilości szacunkowej 10 000 szt. na tereny budów realizowanych przez Zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-08

Ogłoszenie nr 500240688-N-2018 z dnia 08-10-2018 r.

ABRUKO Sp. z o.o.: Sukcesywne dostawy płyt YOMB w ilości szacunkowej 10 000 szt. na tereny budów realizowanych przez Zamawiającego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607065-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ABRUKO Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19056034900000, ul. ul. Gdańska 78, 84120 Władysławowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 674 11 41, e-mail przemysław.pawlina@abruko.pl, faks 58 674 00 64.
Adres strony internetowej (url): www.bip.abruko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka komunalna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy płyt YOMB w ilości szacunkowej 10 000 szt. na tereny budów realizowanych przez Zamawiającego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/09/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest cykliczne zaopatrywanie Zamawiającego w płyty typu YOMB w ilości szacunkowej 10 000 szt., polegające na ich dostawie i rozładunku w miejscach wskazanych w zleceniach udzielanych przez Zamawiającego. Podana powyżej ilość płyt YOMB stanowi wielkość szacunkową, rzeczywiste ilości zamówionych płyt YOMB mogą być mniejsze. W takim przypadku Dostawcy nie służą z tego tytułu roszczenia. Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. lub wyczerpania limitu kwotowego zgodnie ze złożoną ofertą. Celem umowy jest ustalenie warunków dotyczących zamówień, jakie mogą zostać udzielone w danym okresie, w szczególności cen i przewidywalnych ilości. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz rozładować materiał (loco budowa). Dostarczane materiały muszą być nowe, pierwszego gatunku i wolne od wad. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z dnia 2014 r., poz. 88 ze zmianą) tj.: a/ certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; b/ deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; c/ atest. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z dnia 2014 r. poz. 883 ze zmianą). Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów budowlanych wskazanych w "Formularzu Ofertowym" są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w "Formularzu Ofertowym". Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w "Formularzu Ofertowym", jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy maksymalnej wartość nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy, która będzie równa kwocie zgodnie z ofertą Wykonawcy. W trakcie obowiązywania umowy zamawiający nie dopuszcza zmiany zaoferowanych cen jednostkowych. Dostawy będą nieregularne i bez wcześniej ustalonego harmonogramu dostaw, w ilościach nierównomiernych dla poszczególnych okresów. Dostawy będę realizowane na podstawie częściowych zamówień asortymentowo-ilościowych, wysyłanych przez Zamawiającego do wykonawcy pocztą elektroniczną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44.11.10.00 - Materiały budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 330000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JANBET Ryszard Kiedrowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jeziorna 2
Kod pocztowy: 84-252
Miejscowość: Orle
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 430500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 430500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 503685
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.