eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Przebudowa drogi transportu rolnego, przebudowa lub remont dróg gminnych w Gminie Pilchowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-08

Ogłoszenie nr 500240488-N-2018 z dnia 08-10-2018 r.

Pilchowice: Przebudowa drogi transportu rolnego, przebudowa lub remont dróg gminnych w Gminie Pilchowice
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555986-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500168700-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000, ul. ul. Damrota 6, 44145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 65 21, e-mail szczepanska.m@pilchowice.pl;kierownik.izp@pilchowice.pl, faks 32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi transportu rolnego, przebudowa lub remont dróg gminnych w Gminie Pilchowice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.152.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa drogi transportu rolnego, przebudowa lub remont dróg gminnych w Gminie Pilchowice: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi transportu rolnego ul. Dolna Wieś i Miarki, Pilchowice, Wilcza Zakres zadania obejmuje: o Wykonanie przebudowy pełnej konstrukcji jezdni z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR2. o Odbudowa istniejących zjazdów w pełnej konstrukcji wraz z regulacją wysokościową zjazdów. Zakres wykonywanych robót obejmuje przebudowę drogi transportu rolnego ulicy Dolna Wieś i Miarki w miejscowościach Pilchowice i Wilcza docelowo na drogę o nawierzchni twardej z betonu asfaltowego o jezdni szerokości 3,5 m wraz z miejscowym poszerzeniem w celu mijania się pojazdów w miejscu wskazanym na rysunku. Całkowita długość przebudowywanego odcinka wynosi 302 m w tym odcinek główny drogi transportu rolnego ulicy Dolna Wieś i Miarki w nawierzchni z betonu asfaltowego na długości 300 m, wraz z przebudową węzła połączeń drogi transportu rolnego z ulicami Dolna Wieś, Spokojna i Rolników w postaci przełożenia płyt betonowych stanowiących nawierzchnię ul. Spokojnej na wlot ul. Rolników na długości 10 m. Wloty ulic Dolna Wieś i Spokojnej ulegną przebudowie w postaci regularnego wyłukowania krawędzi jezdni łukami R6 i R8 za pomocą krawężników betonowych, uregulowane zostaną w ten sposób wloty różnej szerokości w ulicach Dolna Wieś i Spokojna. Na długości 3,25 m od zakończenia połączenia ulic Dolna Wieś i Spokojnej nastąpi włączenie skosem najazdowym 1:5 do istniejącej nawierzchni ul. Spokojnej z płyt betonowych. Połączenie z istniejącą nawierzchnią w rejonie DK78 nastąpi w projektowanym kilometrażu roboczym 0+300 z włączeniem się do istniejącej nawierzchni z kostki betonowej bez ingerencji w pas drogowy drogi krajowej. Minimalna odległość od granicy działek osób prywatnych wynosi 0,10m. W rejonie projektowanego kilometrażu roboczego 0+120 do 0+150 zlokalizowane jest miejsce do mijania się samochodów na dwukierunkowym odcinku drogi o długości 25 m, szerokość jezdni w tym rejonie wynosi 5 m. Skosy najazdowe wynoszą 1:1. Nawierzchnie zjazdów na całym odcinku przebudowywanej drogi ulegną odbudowie i ujednoliceniu w postaci zjazdów w nawierzchni z betonu asfaltowego. Jezdnia - konstrukcja nr 1 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 6 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 5 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie 20 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 31,5/63 mm stabilizowanego mechanicznie 20 cm - grunt istniejący stabilizowany cementem In Situ Rm=2,5 MPa Krawędzie jezdni zostały zabezpieczone poprzez zastosowanie krawężnika betonowego, najazdowego 15x22 cm na ławie betonowej C12/15 - wymiarowanie przedstawiono na rys. nr 6 przedstawiającym detale konstrukcyjne. Dodatkowo obustronnie projektuje się pobocze z kruszywa łamanego o frakcjach 0-31,5 mm. Jezdnia zjazdów - konstrukcja nr 2 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 6 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 5 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie 20 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 31,5/63 mm stabilizowanego mechanicznie Krawędzie jezdni zjazdu zostały zabezpieczone poprzez zastosowanie obrzeża betonowego o wymiarach 8x30 cm na ławie betonowej C12/15 - wymiarowanie przedstawiono na rys. nr 6 przedstawiającym detale konstrukcyjne. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z przebudową drogi transportu rolnego ul. Dolna Wieś i Miarki, Pilchowice, Wilcza: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej drogi gminnej. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych dla zadania wraz z zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez Wójta Gminy Pilchowice (droga nie jest drogą publiczną) oraz na co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Wójta Gminy Pilchowice o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania. h) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez: Firmę Inżynieryjne i Doradztwo "OLBARK", mgr inż. Arkadiusz Olborski, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 2: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Bierawka w Pilchowicach Przedmiotem zadania jest remont odcinka drogi gminnej w postaci przebudowy nawierzchni na działkach nr 404/171, 405/187, 648/236, 644/195 o długości 360 m od włączenia do istniejącej nawierzchni na ul. Bierawka. Zakres zadania obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej polegającego na wykonaniu nakładki bitumicznej na istniejącej nawierzchni bitumicznej. Łączna długość drogi objęta opracowaniem - 360 m. Droga po remoncie poprawi warunki jazdy oraz zwiększy stan bezpieczeństwa użytkowników drogi. Remont drogi nie spowoduje zwiększenia natężenia ruchu pojazdów samochodowych, ponieważ nie zmieni się ilość użytkowników i sposób korzystania z drogi. Rozwiązania sytuacyjne: - trasa remontowanej drogi gminnej przebiegać będzie w granicach istniejącej działki po śladzie istniejącej jezdni, - zakres robót remontowych obejmuje nawiązanie wysokościowe nawierzchni bitumicznej przy istniejącej drodze gminnej w celu właściwego nawiązania do niwelety istniejącej nawierzchni, - na całym odcinku remontowanej drogi niweleta nawierzchni została zaprojektowana w nawiązaniu do istniejącej podbudowy i przyległego terenu z uwagi na spadki pionowe i poziome oraz geometrię istniejącej jezdni. Zakres robót obejmuje wykonanie warstw: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg PN-EN 13108 i WT-2 4 cm - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W wg PN-EN 13108 i WT2 6 cm - Skropienie asfaltem drogowym w ilości 1,2 kg/m² - istniejąca nawierzchnia Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z przebudową nawierzchni drogi gminnej ul. Bierawka w Pilchowicach: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej drogi gminnej. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych dla zadania wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice; - Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach. h) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostwo Powiatowe w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach, Starostę Powiatu Gliwickiego, Wójta Gminy Pilchowice oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy oraz docelowej organizacji ruchu wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej którą opracował mgr inż. Arkadiusz Gawłowski, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 3: Remont drogi gminnej ul. Leśna w Pilchowicach Zakres zadania obejmuje remont odcinka drogi gminnej - dz. nr 477/44 i 478/44 o długości 140 m od skrzyżowania z drogą powiatową ul. Wielopole do włączenia do istniejącej nawierzchni na ul. Leśnej. Celem zadania jest wykonanie remontu pasa drogi gminnej polegającego na wykonaniu nakładki bitumicznej na istniejącej nawierzchni bitumicznej. Łączna długość drogi objęta opracowaniem - 140 m Droga po remoncie poprawi warunki jazdy oraz zwiększy stan bezpieczeństwa użytkowników drogi. Remont drogi nie spowoduje zwiększenia natężenia ruchu pojazdów samochodowych, ponieważ nie zmieni się ilość użytkowników i sposób korzystania z drogi. Rozwiązania sytuacyjne: - trasa remontowanej drogi gminnej przebiegać będzie w granicach istniejącej działki po śladzie istniejącej jezdni, - zakres robót remontowych obejmuje sfrezowanie nawierzchni bitumicznej przy istniejącej drodze powiatowej w celu właściwego nawiązania do niwelety istniejącej nawierzchni, - na całym odcinku remontowanej drogi niweleta nawierzchni została zaprojektowana w nawiązaniu do istniejącej podbudowy i przyległego terenu z uwagi na spadki pionowe i poziome oraz geometrię istniejącej jezdni. Zakres zadania obejmuje wykonanie warstw: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg PN-EN 13108 i WT-2 4cm - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W wg PN-EN 13108 i WT2 4cm - Skropienie asfaltem drogowym w ilości 1,2 kg/m² - Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie 10cm Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z remontem drogi gminnej ul. Leśna w Pilchowicach: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej drogi gminnej. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych dla zadania wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice; - Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach. h) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostwo Powiatowe w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach, Starostę Powiatu Gliwickiego, Wójta Gminy Pilchowice oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy oraz docelowej organizacji ruchu wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej którą opracował mgr inż. Arkadiusz Gawłowski, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 4: Przebudowa drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy (łącznik od ul. Nieborowskiej) Zadanie polega na przebudowie drogi gminnej ul. Leopolda Miki w Żernicy zgodnie z dokumentacja projektową, na odcinku od skrzyżowania z ul. Nieborowską do zjazdu na teren Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Żernicy. Ogólny zakres zadania obejmuje: o Wykonanie przebudowy konstrukcji jezdni z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR3. o Przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej (wpusty uliczne - wymiana, bądź remont) o Wykonanie zjazdów z kostki betonowej. o Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej. Zakres przebudowy przewiduje wykonanie jezdni o szerokości 5m wraz z poszerzeniami w miejscach łuków poziomych oraz wykonanie opaski o szerokości nawierzchni od 0,8m do 1,5m o nawierzchni zróżnicowanej z kostki betonowej i kamiennej zgodnie z planem sytuacyjnym. Całkowita długość przebudowywanego odcinka wynos ok.210 m. Minimalna odległość od granicy działek osób prywatnych wynosi 0,10m. Przebudowywana droga przebiega po terenach których właścicielem jest Gmina Pilchowice i osoby fizyczne są to działki o numerach: 105, 518/107, 332/19, 334/20, 833/19, 840/99, 841/99, 842/99, 843/104, 874/10, 241/23, 1010/23. Założeniem wyjściowym jest dostosowanie projektowanej niwelety do istniejącego ukształtowania terenu, istniejących ciągów komunikacyjnych w celu zminimalizowania wykopów i konstruowania nasypów. Zjazdy indywidualne należy wykonać ze spadkiem maksymalnym nie przekraczającym 5% na długości co najmniej 6m. Projektowane konstrukcje jezdni zgodnie z rysunkami przekroi konstrukcyjnych: Jezdnia - konstrukcja przed i za przepustem w km 0+047 do 0+063 Projektuje się następujący układ warstw nawierzchni jezdni: o Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 30cm o Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 gr. 20cm o Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 10cm o Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6cm o Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm Jezdnia - konstrukcja na przepuście w km 0+055 Projektuje się następujący układ warstw nawierzchni jezdni: o Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 30cm o Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 gr. 20cm o Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 10cm o Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6cm o Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm Jezdnia Projektuje się następujący układ warstw nawierzchni jezdni: o Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6cm o Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm Wzmocnienie krawędzi jezdni Projektuje się następujący układ warstw nawierzchni: o Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 30cm o Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 gr. 20cm o Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 10cm o Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6cm o Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm Krawędzie jezdni zostały zabezpieczone przez zastosowanie krawężnika betonowego 15x22 na ławie betonowej C12/15 oraz korytko betonowe 30x30x10, które zostanie włączone do przebudowywanego wpustu ulicznego. Opaska na przepuście w km do 0+036 do 0+075 Projektuje się następujący układ warstw opaski objętej przebudową: o Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 15cm o Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 20cm o Warstwa ścieralna z kostki kamiennej gr.9/11cm koloru szarego na podsypce cem-piask 1:4 gr.3cm. Opaska Projektuje się następujący układ warstw opaski objętej przebudową: o Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 15cm o Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 20cm o Warstwa ścieralna z kostki betonowej gr.8cm koloru szarego na podsypce cem-piask 1:4 gr.3cm. Zjazd Projektuje się następujący układ warstw zjazdu objętego przebudową: o Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 15cm o Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 20cm o Warstwa ścieralna z kostki betonowej gr.8cm koloru szarego na podsypce cem-piask 1:4 gr.3cm Powierzchnia utwardzona w km od 0+175 do 0+198 Projektuje się następujący układ warstw powierzchni utwardzonej objętej przebudową: o Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 30cm o Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 gr. 20cm o Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 10cm Warstwa ścieralna z kostki betonowej gr.8cm koloru szarego na podsypce cem-piask 1:4 gr.3cm Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej projektu. Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych zobowiązany jest do aktualizacji, zaopiniowania i zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu /którym dysponuje Zamawiający/ przez Komendę Policji w Gliwicach oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej drogi gminnej. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych dla zadania wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice; - Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach. h) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostwo Powiatowe w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach, Starostę Powiatu Gliwickiego, Wójta Gminy Pilchowice oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy oraz docelowej organizacji ruchu wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez: Firmę Inżynieryjne i Doradztwo "OLBARK", mgr inż. Arkadiusz Olborski, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45111200-0,

45233220-8,

45233220-7,

45111291-4,

45233252-0,

45233120-6,

45233200-1,

45233222-1,

45112100-6,

45112210-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zadanie nr 1 - do dnia 28.09.2018 r. Zadanie nr 2 - do dnia 31.08.2018 r. Zadanie nr 3 - do dnia 31.08.2018 r. Zadanie nr 4 - do dnia 24.08.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa drogi transportu rolnego ul. Dolna Wieś, Miarki, Pilchowice, Wilcza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o., , ul. Gliwicka 179a, 44-207, Rybnik, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 325187.11 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Bierawka w Pilchowicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o., , ul. Gliwicka 179a, 44-207, Rybnik , kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 121943.54 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej ul. Leśna w Pilchowicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o., , ul. Gliwicka 179a, 44-207, Rybnik, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 105683.87 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy (łącznik od ul. Nieborowskiej)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o., , ul. Rybnicka 179a, 44-207, Rybnik, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 373760.80 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmianie ulega § 2 ust. 2 który otrzymuje brzmienie: "Termin wykonania zamówienia: Zadanie nr 1 - do dnia 15.10.2018 r. Zadanie nr 2 - do dnia 31.08.2018 r. Zadanie nr 3 - do dnia 31.08.2018 r. Zadanie nr 4 - do dnia 14.09.2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem okoliczności przedłużających czynności związane z realizacją zadania, polegających na odkryciu umieszczonego w kolizyjnym położeniu na odcinku ok 100 m przyłącza gazowego tj.: - konieczność opracowania rozwiązania zamiennego przez projektanta: przeprojektowania przebiegu sytuacyjno - wysokościowego drogi w stosunku do umieszczonego w kolizyjnym położeniu przyłącza gazowego, - oczekiwanie na dokumentację związaną z zagęszczeniem podłoża pod zlokalizowane przyłącze oraz przedstawienie prób szczelności ze strony właściciela przyłącza gazowego

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.