Ogłoszenie nr 500240181-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.
Złotniki Kujawskie: "Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 7 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Działanie 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność.
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Złotniki Kujawskie, Krajowy numer identyfikacyjny 9235080800000,
ul. ul. Powstańców Wielkopolskich
6,
88180
Złotniki Kujawskie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 35 17 160, e-mail
a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl, faks
52 35 17 160 wew. 51.
Adres strony internetowej (url): www.zlotnikikuj.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie"
Numer referencyjny
271.6.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: "Zagospodarowanie terenu wraz z
modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie"
2.Zakres zamówienia obejmuje:
2.1.ZAGOSPOODAROWANIE TERENU
W zakresie niniejszego zadania przewidziano następujące elementy zagospodarowania terenu:
Dz. nr 201/1 - działka na której umiejscowiona jest świetlica wiejska
- podjazd dla osób niepełnosprawnych
- wygrodzony plac zabaw dla dzieci
- boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej wraz z liniami boisk , dwie bramki
piłkarskie
- piłkochwyty za bramkami do gry w piłkę nożną
- elementy do montażu słupków do gry w siatkówkę
- siłownię zewnętrzną
- powierzchniowe utwardzenia terenu
- altanę drewnianą rekreacyjną
- miejsca parkingowe 7szt.
- bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe
- doziemna instalacja kanalizacyjna prowadzona do zbiornika bezodpływowego
Dz. nr 198 - działka na której umiejscowiona jest świetlica wiejska
- miejsca parkingowe 7 szt. (w tym 1 szt. przeznaczona dla osób niepełnosprawnych)
Dz. nr 186/2 - działka na której umiejscowiona jest świetlica wiejska
- regulacja nabrzeża stawu i oczyszczeni terenu na powierzchni oznaczonej z części
rysunkowej
Zakres prac regulacyjnych na działce nr 186/2
Na terenie działki 186/2 planuje się w zakresie wyznaczonym na części rysunkowej projektu zagospodarowania terenu następujące prace :
- oczyszczenie terenu z roślinności niskiej
- zabezpieczenie nabrzeża metodą faszynowania
- oczyszczony teren należy zagospodarować roślinnością trawiastą i oczyszczonym piachem w celu wykonani plaży rekreacyjnej
Prowadzone prace nie będą zmieniać kształtu linii brzegowej zbiornika wodnego. Prace mają na celu jedynie oczyszczenie terenu nabrzeża i regulację roślinności samosiewnej.
Zakres prac utwardzenia terenu na działce nr 198
Na terenie działki 198 projektuje się miejscowe utwardzenie terenu pod miejsca postojowe dla 7 stanowisk (w tym 1 stanowisko przeznaczone dla osób niepełnosprawnych). Utwardzenie należy wykonać z kostki betonowej na podbudowie z piachu stabilizowanego cementem. Odprowadzenie wód opadowych należy wykonać na teren nieutwardzony działki drogowej. Miejsca postojowe należy zamknąć po obwodzie krawężnikami wysokimi z trzech stron, a od strony najazdowej krawężnikiem najazdowym o wysokości 3cm ponad poziom istniejącej drogi. Powierzchnia utwardzenia wynosi 136m2.
2.2.REMONT I MODERNIZACJA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W BRONIEWIE
- docieplenie ścian zewnętrznych
- docieplenie ścian fundametowych
- prace odtwórcze na dachu
- prace dociepleniowe stropodachu
- przystosowanie powierzchni użytkowej kondygnacji parteru dla potrzeb osób
niepełnosprawnych, w wyniku powyższego należy wykonać:
a) Rampę dla osób niepełnosprawnych umiejscowioną w zachodniej części obiektu, nachylenie rampy
zaprojektowano jako 8%, szerokość jezdna rampy 1,3m, szerokość pomiędzy pochwytami 1,0m oraz
1,1m.
b) Wszystkie drzwi do pomieszczeń przystosowanych do przebywania osób niepełnosprawnych zostały
zaprojektowane o minimalnej szerokości w świetle min. 90cm
c) Łazienka została przystosowana w uchwyty pomocnicze oraz specjalistyczny biały montaż.
d) montaż włączników światła na wysokości 1,10 m.
e) na terenie działki nr 201/1 zaprojektowano stanowisko postojowe przeznaczone dla samochodów
użytkowanych przez osoby niepełnosprawne (wym. 3,6 x 5,0m).Pomieszczenia dostosowane dla osób
niepełnosprawnych oznaczono nr 01, 02 oraz 11.
- pozostałe prace
- Wymiana podokienników na nowe z blachy stalowej powlekanej. Wymiana obróbek blacharskich na
nowe z blachy powlekanej (rury spustowe, rynny, pas podrynnowy)
Obróbki blacharskie wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robot
blacharskich. Podokienniki wykonać z blachy powlekanej, zachowując odpowiedni spadek
gwarantujący należyte odprowadzenie wód opadowych. Należy zwrócić szczególną uwagę na
zabezpieczenie masami silikonowymi powierzchni styku obróbek z przylegającą stolarką okienną.
- Wymiana opierzenia oraz orynnowania budynku.
- Wstawienie stolarki okiennej tj. 01 i 02 zgodnie z zestawieniem stolarki. Wymiana zewnętrznej
stolarki drzwiowej. Stolarkę drzwiową zewnętrzną należy wymienić na nowe PVC, które spełnią
parametry energetyczne 1,3 W/m2K.
Wykaz stolarki podlegającej wymianie w części rysunkowej.
- Prace instalacyjne związane z wymianą instalacji c.o i c.w.u. wg części sanitarnej projektu
- Prace instalacyjne związane z wymianą instalacji elektrycznych wg części elektrycznej obiektu
- Demontaż urządzeń i instalacji zlokalizowanych na elewacjach i dachach budynków
- Montaż tych instalacji po wykonaniu prac termomodernizacyjnych
- Remont schodów zewnętrznych budynku. Prace te polegać będą na skuciu warstwy wierzchniej
schodów do warstwy nośnej konstrukcyjnej płyt betonowych. Na schody zewnętrzne projektuje się
płytki ceramiczne mrozoodporne w kolorystyce naturalnej brązowej/ceglanej.
- Remont krat okiennych i drzwiowych, balustrad stalowych i daszków elewacyjnych. Wszystkie kraty
montowane w oknach przedmiotowego budynku należy wyremontować. Prace remontowe wiązać
będą się z demontażem kraty, piaskowaniem starej warstwy antykorozyjnej i zabezpieczeniu
antykorozyjnym oraz powtórnym ich montażu.
2.3.Postawienie ścianek działowych wraz z wykonaniem tynków, ponadto uzupełnienie tynków wewnętrznych i wykonanie gładzi, wykonanie posadzek.
3.1.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera:
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. branża konstrukcyjno-budowlana,sanitarna i elektryczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym dla Wykonawcy.
Przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy .
II.5) Główny Kod CPV:
45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45260000-7,
45421000-4,
45111291-4,
45330000-9,
45331000-6,
45317000-2,
45316000-5,
45315000-8,
45312000-7,
45311000-0,
45314000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Tym samym, art. 67 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp umożliwia udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdy zaistnieje następująca okoliczność:
"w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 06.09.2018 r. Zamawiający - Gmina Złotniki Kujawskie wszczęła postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. "Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie" - nr postępowania 271.1.14.2018, Ogłoszenie o zamówieniu nr 610566-N-2018 z dnia 06.09.2018 r.
Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 21.09.2018 r. do godz. 11:00.
W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93. ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp unieważnił przedmiotowe postępowanie. Informacja o unieważnieniu zamieszczona na stronie BIP Gminy Złotniki Kujawskie w dniu 24.09.2018 r. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (unieważnienie
postępowania) zostało przekazane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.09.2018 r. pod numerem 500228752-N-2018. A zatem wystąpiły okoliczności określone w art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. Jednocześnie Zamawiający nie dokonał istotnych zmian pierwotnych warunków zamówienia. W niniejszej sprawie trzeba mieć również na względzie zakres
przedmiotu zamówienia, a w konsekwencji konieczność możliwie szybkiego wyłonienia wykonawcy. Przeprowadzenie kolejnej procedury w trybie konkurencyjnym (przetargu nieograniczonego) wymagałoby określonego czasu. Mimo zastosowania trybu konkurencyjnego, zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie internetowej Zamawiającego ,na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz powiadomieniu wykonawców na podstawie art 11b. ust.2 ustawy Pzp, w przeprowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym zastosowanie po raz kolejny trybu konkurencyjnego, uniemożliwiłoby zrealizowanie zadania w pożądanym przez Zamawiającego terminie.
Przedstawiony stan faktyczny uzasadnia prowadzenie zamówienia na realizację zadania pn. "Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie" w trybie art. 67 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
PT s.c. M.Ignaciuk T.Dąbrowski,
przetargi@podtrzepakiem.pl,
Marynarki Polskiej 96,
80-557,
Gdańsk, kraj/woj.
pomorskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.