Ogłoszenie z dnia 2018-10-05
Ogłoszenie nr 500240140-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych pielęgnacyjnych w miejscu zamieszkania osobom, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 345197300000,
ul. ul. Górnych Wałów
9,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 359 700, e-mail
ops@ops.gliwice.eu, faks
322 308 027.
Adres strony internetowej (url): http://opsgliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych pielęgnacyjnych w miejscu zamieszkania osobom, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.321.28.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewidywana liczba godzin na okres realizacji zamówienia wynosi 4 800 godzin. Przez 1 godzinę zamawiający rozumie 60 minut usług świadczonych u podopiecznego. Ilość godzin świadczonych usług uzależniona będzie od liczby podopiecznych i ich potrzeb i będzie się zmieniać w trakcie trwania umowy. Usługi świadczone będą w dni robocze, w dni wolne od pracy i świąteczne. W celu przyjmowania zgłoszeń o konieczności objęcia usługami w sytuacjach nagłych będzie pełniony całodobowo dyżur telefoniczny. Zakres: 1. Higiena osób leżących i/lub wyłącznie siedzących samodzielnie (mycie, mycie i suszenie włosów, kąpanie całego ciała, podmycie, golenie, obcinanie paznokci u rąk i nóg). 2. Słanie łóżka i zmiana bielizny pościelowej u osób leżących i/lub wyłącznie siedzących samodzielnie. 3. Zapobieganie odleżynom, zakładanie materaca przeciwodleżynowego, ułożenie chorego w łóżku, zmianę pozycji ciała, stosowanie udogodnień, zapewnienie bezpieczeństwa. 4. Obserwacja chorego i stanu jego świadomości. 5. Smarowanie i nacieranie miejsc narażonych na ucisk, nacieranie i oklepywanie. 6. Aktywizacja zapobiegająca skutkom długotrwałego unieruchomienia. 7. Pielęgnacja miejsc zmienionych chorobowo (egzema, alergia skóry). 8. Podawanie zleconych przez lekarza leków doustnych, odbytniczych, wziewnych (inhalacje), iniekcja insuliny, leków przeciw zakrzepowych, zakraplanie oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania. 9. Mierzenie temperatury, ciśnienia, tętna, poziomu cukru. 10. Stosowanie okładów, kompresów, plastrów z lekiem, zmiana opatrunków. 11. Zamawianie wizyt lekarskich, badań diagnostycznych oraz współpraca z lekarzem i pielęgniarką środowiskową. 12. Pomoc w czynnościach fizjologicznych osób leżących i/lub wyłącznie siedzących samodzielnie - pomoc w przemieszczeniu się do toalety (jeśli zachodzi taka możliwość), zmiana pampersa, podkładu, wymiana worka z moczem lub kałem. 13. Przenoszenie chorego z wózka inwalidzkiego. 14. Przygotowanie i podanie posiłku osobie leżącej, krztuszącej się ze wskazaniami medycznymi do podawania posiłków i napojów. 15. Edukacja w zakresie postępowania pielęgnacyjnego (podopiecznego, jego rodziny). 16. Wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prowadzenia prawidłowej pielęgnacji, a w razie potrzeby wykonywanie wszelkich czynności mających na celu ochronę zdrowia, bądź ratowanie życia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W postępowaniu prowadzonym w roku 2016 pod numerem sprawy ZP.321.21.2016 r. zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1, pkt 6 ustawy pzp. Dotyczy to ogłoszenia nr 2016/S 142-257655 opublikowanego w dniu 26.07.2016 r. w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
144000
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie Pomocy Osobom Potrzebującym "HOME CARE"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
168000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym w roku 2016 pod numerem sprawy ZP.321.21.2016 r. zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1, pkt 6 ustawy pzp. Dotyczy to ogłoszenia nr 2016/S 142-257655 opublikowanego w dniu 26.07.2016 r. w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
- 4WOG-1200.2712.39.2024 Roboty budowlane 3 części: 1. Remont budynku nr 1 w Lublińcu przy ul. Cyrana 8 2. Remont budynku nr 2 w Lublińcu przy ul. Cyrana 8 3. Remont budynku nr 67 w Lublińcu
- Dostawa licencji systemów monitoringu
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Otmuchów w miejscu ich zamieszkania w okresie lipiec - grudzień 2024 roku
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZAŃCÓW MIASTA I GMINY BIERUTÓW - 4 DZIECI
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.