eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Prace remontowo - budowlane w budynkach PWSZ w Koninie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-05

Ogłoszenie nr 500240099-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.

Konin: Prace remontowo - budowlane w budynkach PWSZ w Koninie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588183-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500194323-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, Krajowy numer identyfikacyjny 311000031, ul. ul. Przyjaźni 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 63 2497222, e-mail anna.kruszynska@konin.edu.pl, faks 63 2497201.
Adres strony internetowej (url): www.pwsz.konin.bip-e.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace remontowo - budowlane w budynkach PWSZ w Koninie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PWSZ-III/AG-29020-3/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - budowlane w budynkach PWSZ w Koninie, zgodnie z poniższym opisem: Część I - remont łazienek i kuchni w Domu Studenta nr 1: prace polegające na generalnym remoncie łazienek i kuchni na I i II piętrze w Domu Studenta nr 1 przy ul. Popiełuszki 4, wymiana wszystkich urządzeń sanitarnych, skucie i położenie nowej terakoty i płytek, demontaż starych i montaż nowych kabin. Część II - prace remontowo - renowacyjne elewacji: prace polegające głównie na malowaniu, renowacji i konserwacji elewacji i elementów wykończeniowych zewnętrznych, wymiana parapetów zewnętrznych na parterze budynku Domu Studenta nr 1 przy ul. Popiełuszki 4. Część III - remont holu w Domu Studenta nr 1: remont pomieszczenia znajdującego się na parterze budynku Domu Studenta nr 1 przy ul. Popiełuszki 4 polegający na wykonaniu częściowej przesłony klatki schodowej, wymianie terakoty i malowaniu ścian i sufitów. Część IV - malowanie pokoi i korytarzy w Domu Studenta nr 1: malowanie 16 pokoi na I i 17 pokoi na II piętrze, korytarzy na I i II piętrze oraz klatki schodowej. Część V - remont dachu w Domu Studenta nr 1: remont pokrycia dachowego, kominów wentylacyjnych oraz instalacji odgromowej. Część VI - wymiana stolarki drzwiowej w Domu Studenta nr 1: prace polegające na wykuciu starej stolarki drzwiowej, montażu nowej stolarki z elektronicznymi zamkami w systemie hotelowym. Część VII - wykonanie ogrodzenia przy obiektach PWSZ w Koninie ul. Popiełuszki 4: wykonanie nowego ogrodzenia przy kompleksie obiektów usytuowanych przy ul. Popiełuszki 4 oraz chodnika dla pieszych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45214400-4,

45233140-2,

45311200-2,

45442110-1,

45453000-7,

45262100-2,

45232460-4,

45421110-8,

44000000-0,

45261210-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
25.09.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont łazienek i kuchni w Domu Studenta nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowlane Kazimierz Oliwecki, pboliwbud@interia.pl, Nowy Krzymów 33, 62-513, Krzymów, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 248864.57 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Prace remontowo - renowacyjne elewacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Ogólno - Budowlane Damian Pieszak , damianpieszak26@wp.pl, Lisiec Mały 62, 62-571, Stare Miasto, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 123091.07 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont holu w Domu Studenta nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowlane Kazimierz Oliwecki, pboliwbud@interia.pl, Nowy Krzymów 33, 62-513, Krzymów, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 49170.38 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Malowanie pokoi i korytarzy w Domu Studenta nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

POLBUD s. c. B. P. Piwońscy Zakład Usług Budowlanych , polbudkonin@gmail.com, ul. I. Łopuskiej 10, 62-500, Konin, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 98845.54 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Remont dachu w Domu Studenta nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Ogólno - Budowlane Damian Pieszak , damian pieszak26@wp.pl, Lisiec Mały 62, 62-571, Stare Miasto, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 79581.81 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wykonanie ogrodzenia przy obiektach PWSZ w Koninie ul. Popiełuszki 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

"ANBUD" Firma Budowlana A. Kuźma, kuzma33@wp.pl, ul. Różana 5, 62-420, Strzałkowo, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 157457.15 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zamawiający nie mogł przewidzieć zaistniałych okoliczności, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości umowy podstawowej

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej z: - konieczności wykonania rozwiązań zamiennych (równoważnych) w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, - konieczności zmian zakresów rzeczowych elementów zamówienia ujętych w przedmiarach (popartych pisemnym uzasadnieniem nadzoru inwestorskiego i zaakceptowanych przez Zamawiającego) wynikających z wystąpienia w dokumentacji projektowej błędów lub braków, polegających w szczególności na niezgodności z przepisami prawa, bądź stwierdzenia w toku prowadzonych prac wad w dokumentacji lub rozbieżności ze stanem faktycznym na terenie budowy,

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany umowy dot. części 1,2,3,4 oraz 5. Zmiany umowy dot. części 1 i 3 nastąpiły w dniu 17.09.2018 r. Zmiany umowy dot. części 2 i 5 nastąpiły w dniu 03.09.2018 r. Zmiana umowy dot. części 4 nastąpiła w dniu 10.09.2018 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.