eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica › Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy PierzchnicaSzkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-05

Ogłoszenie nr 500240024-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.

Pierzchnica: Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica: Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586378-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500202493-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pierzchnica, Krajowy numer identyfikacyjny 29101060700000, ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 35-38-046, e-mail inwestycje@pierzchnica.pl, faks 041 35-38-046.
Adres strony internetowej (url): www.pierzchnica.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica: Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

R.I. 271.08.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2018/2019: a)Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy b)Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni. 1.1.Ilość dni nauki szkolnej: 183 1.2. Łączna ilość uczniów dowożonych i odwożonych: 333+ 82= 415 1.3.Średnia trasa dzienna dowozu i odwozu wynosi 406,5 km (w tym: bus - 173 km, autobus 233,5 km) 1.4. Określenie ilości i rodzaju środków transportu (bus, autobus) z ilością niezbędnych miejsc do przewozu uczniów: a) autobus: 3 autobusy o minimalnej liczbie miejsc siedzących 55, b) bus: 2 busy o minimalnej liczbie miejsc siedzących 30. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i odwozu. Usługi nie należy traktować jak komunikację regularną zwykłą, co oznacza, że środki transportu będą dostępne wyłącznie dla uczniów i ich opiekunów. 2.Specyfikacja tras dowozu i odwozu będzie sporządzona przed rozpoczęciem roku szkolnego. Wykonawca dostosuje się do harmonogramu dowozu i odwozu dzieci przedstawionego przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy i Dyrektora Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. Wykonawca nie będzie żądał dodatkowych dowodów przewozu dzieci /np. bilety/. Usługi te będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, posiadającego aktualne badania techniczne, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdem samochodowym, określone w ustawie z 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (t.j. D.U. z 2017r. poz. 978 ze zm.) do świadczenia usługi. Wykonawca zobowiązany jest dbać o stan techniczny pojazdów, zapewniając bezpieczeństwo i punktualność. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących określonych w punkcie 1. 3.W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu,w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu - ustala się maksymalny czas na podstawienie zastępczego środka transportu na 1 godzinę zegarową - i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Zastępczy środek transportu musi spełniać wymagania techniczne wymagane przepisami Ustawy o ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu lub odwozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty dowozu lub odwozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez zamawiającego. 4.Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu i w trakcie trwania zamówienia mogą ulec zmianie. Zmiana liczby dowożonych uczniów nie wymaga aneksu do umowy. 5.Wszystkie autobusy i busy będą brały jednoczesny udział w codziennym dowozie i odwozie uczniów. 6.Zamawiający zapewnia uczniom opiekę podczas przejazdu. 7.Wykonawca zapewnia na własny koszt ubezpieczenie przewożonych dzieci. 8.Trasa przejazdu może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. 9.W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 10.Realizacja usługi musi odbywać się zgodnie z Ustawą z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2017r. poz.2200). 11.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 60.11.31.00 - 60.11.31.00
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
03.09.2018 r. do 21.06.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: -
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Transport Osobowo- Ciężarowy S.C. Waldemar Pietrzyk, Tomasz Pietrzyk, mp2701@wp.pl, ul. Szkolna 46, 26-015, Pierzchnica, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 269289.99 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wnioskiem dyrektora Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy dokonuje się zmiany harmonogramu odwozów dzieci, które powodują wydłużenie trasy średnio o 4,2 km dziennie

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.