To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-04
Ogłoszenie nr 500239269-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie: Dostawa sprzętu komputerowego , biurowego i multimedialnego do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt 4.1 RPO WP 2014-2020 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych: Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia strategicznego - Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 589105-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500205814-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Zamówienie nie ogranicza w żadnym stopniu dostępności dla oferentów zgodnie z zasadą równością szans i niedyskryminacji, a także równości szans kobiet i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie, Krajowy numer identyfikacyjny 19891800000,
ul. Sobieskiego
344,
84-200
Wejherowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 722 415, e-mail
sekretariat@zspg4.wejher.pl, faks
586 722 095.
Adres strony internetowej (url): www.pzs4.wejher.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego , biurowego i multimedialnego do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZS4.070.3.2.2.5.2018.EC
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego , biurowego i multimedialnego do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie w ramach projektu 4.1 Projekt 4.1 RPO WP 2014-2020 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych: Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia strategicznego - Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, poszczególnych elementów każdej z części zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a i 2a.1 ( cz.I) , 2b i 2b.1 ( cz.II) , 2c ( cz.III) i 2d ( cz.IV) do specyfikacji. 3. Dostarczone produkty w ramach przedmiotu zamówienia winny być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolne od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie mogą być przedmiotem roszczeń osób trzecich. 4. Zamawiający wymaga, aby instrukcje obsługi i wszelkie opisy dostarczone były w języku polskim. 5. Minimalne parametry techniczne poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia (złącznik nr 2a i 2a.1, 2b i 2b.1, 2c,2d do specyfikacji). 6. Wykonawca może dostarczyć produkty o lepszych parametrach technicznych. 7. Zamawiający wymaga aby zaproponowany system operacyjny był kompatybilny z tym, który aktualnie posiada Zamawiający ( jest to system WINDOWS) , z uwagi na fakt, że aktualnie w szkole Zamawiający posiada ponad setkę komputerów właśnie z takim oprogramowaniem, zależy więc Zamawiającemu na tym, aby zapewnić jak najlepszą kompatybilność z posiadanym sprzętem oraz jak najlepszą współpracę sieciową między wszystkimi komputerami w szkole. Ponadto, co najważniejsze, niektóre specjalistyczne urządzenia i pomoce dydaktyczne, które Zamawiający już zakupił lub zamierza zakupić w ramach wyposażenia pracowni zawodowych współpracują tylko i wyłącznie ze wskazanym systemem operacyjnym. 8. Zamawiając wymaga , aby w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: a) w zakresie cz.I. zainstalował zamawiane oprogramowanie na wszystkich komputerach i laptopach przed ich dostawą; b) w zakresie cz.II zamawiane tablice multimedialne, projektory i monitor dotykowy dostarczył, zamontował we wskazanych miejscach w siedzibie Zamawiającego, zainstalował oprogramowanie, skonfigurował sprzęt oraz dokonał przeszkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi tych urządzeń. 9. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany przedłożyć odpowiedni dla każdej części formularz cenowy. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w formularzu cenowym następujące informacje: cenę jednostką netto, stawkę podatku VAT, wartość podatku, cenę jednostkową brutto i wartość brutto (iloczyn ilości i ceny jednostkowej brutto). 10. Formularz cenowy stanowi integralną część oferty, oświadczenie woli Wykonawcy co do oferowanych przez niego produktów, a tym samym jako treść nie może być uzupełniany w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 11. Uwaga!!! Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania "prawa opcji" w zakresie części II i III : a) w zakresie cz.II zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania "prawa opcji" i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o maksymalnie 1 sztukę poz. 1,2, i 3 formularza cenowego , a mianowicie: tablicy multimedialnej, projektora i uchwytu do projektora. b) w zakresie cz.III zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania "prawa opcji" i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o maksymalnie 2 szt. poz. 1 formularza cenowego , a mianowicie urządzenia wielofunkcyjnego; 12. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i w cenie określonej w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 13. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone produkty na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.2 specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiej samej gwarancji na wszystkie dostarczone produkty w danej części. 14. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji niż ten określony w pkt. 4.14 specyfikacji zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. 15. Zamawiający, w czasie trwania gwarancji wymaga, jeśli to konieczne przyjazdu serwisu w ciągu najpóźniej 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii urządzenia, lub odebrania urządzenia posiadającego usterkę z siedziby Zamawiającego do serwisu przez kuriera lub przedstawiciela Wykonawcy również w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii . 16. Wszelkie koszty związane z przyjazdem serwisu, jak również z wysyłką urządzeń do punktów serwisowych w czasie trwania gwarancji leżą po stronie Wykonawcy. 17. Koszt dostawy i rozładunku towaru oraz czynności określonych w pkt. 16 leżą po stronie Wykonawcy. 18. Jeżeli wykonawca na sprzęt komputerowy lub/ i monitor interaktywny, zgodnie z art. 83 ust.1 pkt. 26 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późń. zmian.) w sprawie wykorzystania sprzętu komputerowego, do którego stosuje się stawkę podatku od towarów i usług w wysokości 0% oraz warunków jej stosowania, zaoferuje cenę netto = brutto (zaoferuje produkty z zerową stawką podatku VAT), wówczas taką informację musi zaznaczyć w pkt 2 formularza ofertowego. 19. W sytuacji, o której mowa w pkt. 18 , w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy Zamawiający będzie zobligowany po wyborze najkorzystniejszej oferty , a przed podpisaniem umowy do przesłania Wykonawcy wypełnionego załącznika nr 6 do specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV: 48900000-7, 30232100-5, 32322000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
186284.55
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Web-Profit Maciej Kuźlik
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
227256.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33495.93
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOBIS Paweł Wojtanowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41426
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowego : urządzenie wielofunkcyjne i ploter |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie w zakresie cz. III, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowego : drukarek i skanera. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie cz. IV, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- DOSTAWA JEDNEGO, FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO 9-MIEJSCOWEGO
- Przebudowa i nadbudowa budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Wejherowie na dz. Nr 173/30 obr.16 etap III
- Budowa ujęcia wód podziemnych oraz Stacji Uzdatniania Wody na terenie Gminy Wejherowo
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Wejherowo
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi - Ubezpieczenie mienia, komunikacyjne, NNW oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Wejherowa
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu biurowego sprzętu biurowego dla CWBK
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie 10 InfoKiosków wolnostojących wraz z licencjami na terenie Urzędu Miasta Łodzi
- Dostawa kolorowego, wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego (ploter A0)
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.