Ogłoszenie nr 500239221-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.
Poznań: System Informacji Prawnej LEX dla Samorządu Terytorialnego OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63127678800000,
ul. ul. Jackowskiego
18,
60509
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 410 500, e-mail
zp@powiat.poznan.pl, faks
618 480 556.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
System Informacji Prawnej LEX dla Samorządu Terytorialnego
Numer referencyjny
ZP.272.00057.2018, ZP.ZD-00380/18.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Aktualizacja bazy danych Systemu Informacji Prawnej LEX dla Samorządu Terytorialnego
II.5) Główny Kod CPV:
72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
System Informacji Prawnej "LEX dla Samorządu Terytorialnego" funkcjonuje w Starostwie
od 12.10.2009 roku. Wraz z umową nr 768/09 dostarczona została licencja na czas nieokreślony do korzystania
z programu w wersji off-line, nawet po ustaniu aktualizacji programu wynikającego z wygaśnięcia umowy.
W roku 2010 podpisano umowę nr 01/07/ADMW/1301/2010 z dnia 20.08.2010 roku, w ramach której zwiększono zakres programu "LEX dla Samorządu Terytorialnego" o kolejne funkcjonalności - moduły: Prawo Europejskie, Zamówienia publiczne, Informator prawno-gospodarczy, czasopisma w wersji on-line, windykacje w wersji no-limit oraz dostarczono licencję w postaci klucza HASP umożliwiającego korzystanie z bazy danych w pełnym zakresie.
W roku 2011 podpisano kolejną umowę licencyjną nr ZP.273.00046.2011 z dnia 29.09.2011 roku. W ramach tej umowy udostępniona została przez Licencjodawcę aktualizacja na płytach DVD programu w wersji off-line
oraz baza programu w trybie on-line.
Umowę licencyjną przedłużono:
- w roku 2015, zgodnie z umową ZP.272.00085.2014 z dnia 14.01.2015 roku, do dnia 31.12.2017 roku,
- w roku 2017, zgodnie z umową ZP.272.00050.2017 z dnia 09.11.2017 roku, do dnia 31.12.2018 roku.
Z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1191 ze zm.) jedynym Wykonawcą, mogącym zrealizować przedmiot niniejszego zamówienia polegający na aktualizacji bazy danych off-line Systemu Informacji Prawnej "LEX dla Samorządu Terytorialnego" jest Wolters Kluwer Sp. z o.o., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, która zgodnie z wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego powstała wskutek przekształcenia Spółki Wolters Kluwer Polska S.A. w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Wykonawcy temu przysługują pełne prawa autorskie do przedmiotowego systemu, nie jest więc możliwe zlecenie aktualizacji innemu podmiotowi, ponieważ prowadziłoby to do naruszenia praw tego Wykonawcy.
W związku z powyższym nie ma możliwości zastosowania rozwiązania alternatywnego lub zastępczego.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Wolters Kluwer Sp. z o.o.,
,
ul. Przyokopowa 33 ,
01-208,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku - spirale embolizacyjne, cewniki balonowe i siatki przepuklinowe
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.