eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › rozbudowę i przebudowę budynku Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania z koszarowego na bibliotekę

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-04

Ogłoszenie nr 500238664-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.

Lotnicza Akademia Wojskowa: rozbudowę i przebudowę budynku Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania z koszarowego na bibliotekę

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603242-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lotnicza Akademia Wojskowa, Krajowy numer identyfikacyjny 6005921600000, ul. Dywizjonu 303 35, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 517 453, e-mail zp@wsosp.pl, faks 261 517 452.
Adres strony internetowej (url): www.wsosp.pl
Adres profilu nabywcy: www.wsosp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

rozbudowę i przebudowę budynku Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania z koszarowego na bibliotekę

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp/pn/66/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie budynku nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania z koszarowego na bibliotekę wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Inwestycja pn. "Budynek nr 4 - Biblioteka Główna WSOSP". Lokalizacja budynku nr 4: ul. Szkoły Podchorążych Lotnictwa, 08-521 Dęblin, dz. nr geod. 4080/101, obręb 061601_1.0001 Dęblin, powiat rycki, woj. lubelskie - teren zamknięty. Obiekt znajduje się na terenie zamkniętym - właściwym organem wydającym pozwolenie na użytkowanie jest Lubelski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego, ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin.. W ramach rozbudowy ujęto następujący zakres robót: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, ziemne, fundamentowe, ściany nadziemia, stropy i schody, stropodach, stolarka i ślusarka, roboty izolacyjne, murarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkowe, elewacyjne, instalacja platformy dla osób niepełnosprawnych. W ramach istniejącego budynku: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, murarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkowe, wymiana instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej z armaturą, wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami i armaturą oraz przebudowa węzła cieplnego, wykonanie instalacji ciepła technologicznego, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem, wykonanie sieci teletechnicznej, wykonanie instalacji SSP oraz oddymiania, wykonanie instalacji stałego urządzenia gaśniczego, wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu bibliotecznego, dostawa i montaż regałów przesuwnych. Szczegółowy zakres robót określa: projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do SIWZ. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga, żeby realizacja robót w zakresie wykonania robót murowych, tynkarskich i posadzkowych była świadczona przez cały okres trwania umowy przez co najmniej 5 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Ustala się minimalny okres gwarancji na 36 miesięcy. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 14 sierpnia 2018 roku godz.10:00 oraz 17 sierpnia 2018 roku godz. 10:00. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Harmonogram rzeczowo-finansowy Wykonawca dostarczy do umowy w terminie 7 dni od daty jej zawarcia. Zamawiający informuje, że na finansowanie przedmiotu umowy w roku 2018 posiada kwotę w wysokości 2 500 000,00 zł. Ostatnia faktura częściowa dotycząca 2018 roku zostanie doręczona Zamawiającemu do dnia 10 grudnia 2018 r. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45262700-8 Przebudowa budynków 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45343200-5 Instalowanie sprzętu gaśniczego Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta produkty te można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8


Dodatkowe kody CPV: 45332300-6, 45332200-5, 45331200-8, 45310000-3, 45314000-1, 45331100-7, 45343200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4658712.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAX-BUD Grzegorz Pawłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Szerokie 119
Kod pocztowy: 20-050
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6396000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6396000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6396000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.