eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Subregionu Kędzierzyńsko - Strzeleckiego -Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej nr 12 w Kędzierzynie-Koźlu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-03

Ogłoszenie nr 500237095-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.

Kędzierzyn-Koźle: Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Subregionu Kędzierzyńsko - Strzeleckiego -Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej nr 12 w Kędzierzynie-Koźlu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Subregionu Kędzierzyńsko-Strzeleckiego Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 Nr umowy: RPOP.03.02.01-16-0014/17-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504914-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500071589-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000, ul. ul. Piramowicza 32, 47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Subregionu Kędzierzyńsko - Strzeleckiego -Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej nr 12 w Kędzierzynie-Koźlu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.118.2017.DM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Subregionu Kędzierzyńsko - Strzeleckiego -Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej nr 12 w Kędzierzynie-Koźlu . Wspólny słownik zamówień (CPV): 45400000-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach Zakres robót obejmuje: 1. Roboty budowlane 1). Roboty demontażowe 2). Docieplenie ścian fundamentowych 3). Docieplenie ścian nadziemia 4). Docieplenie dachu 5). Roboty budowlane inne (budynek główny) : murki, kraty, gzyms górny 6). Remont schodów-wejście główne szkoła, wejście pomocnicze zaplecze Sali 7). Wymiana stolarki drzwiowej 8). Wykonanie opaski budynku 9). Wykonanie robót budowlanych -ściana attykowa sali gimnastycznej 2. Roboty elektryczne 1). Rozdzielnice elektryczne 2). Linie zasilające 3). Instalacja oświetleniowa 4). Instalacja odgromowa 3. Roboty instalacyjne 1). Instalacja co -demontaże 2). Instalacja co -montaż 3). Drobne roboty budowlane 4). Malowanie 5). Pompa ciepła 4. Wykonanie audytu energetycznego budynku (w terminie do 30.11.2018r.); 5. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: ? Ocieplenie ścian, wykonanie tynków zewnętrznych, wymiana parapetów, wymiana obróbek blacharskich, malowanie, ? Roboty elektryczne i instalacje odgromowe, ? Wymiana instalacji co i pompy ciepła Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa opracowana przez: INSTAL-SANT Krystian Dydak 42-300 Myszków ul. Warta 29 zamieszczona wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:

45311000-0,

45300000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1 Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej SIWZ, nie dłuższym niż: 30.11.2018r. z uwzględnieniem terminów: 1) Wykonanie robót budowlanych w terminie nie dłuższym niż 20.08.2018r., w tym wykonanie robót wewnętrznych w obiekcie Szkoły Podstawowej w okresie od 01.07.2018r. do 15.08.2018r. (roboty związane z wykonaniem c.o., roboty elektryczne, malowanie oraz sprzątanie po robotach). 2) Wykonanie audytu energetycznego w terminie do 30.11.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana na podstawie art 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w zw. z § 15 ust.1 pkt 3, w zw z § 15 ust.4 pkt 2. Rodzaj zmiany:§ 15 ust.1 pkt 3- zmiana któregokolwiek z terminów wskazanych w umowie. Zakres zmiany: § 2 ust. 1 pkt 2 otrzymuje brzmienie "2) Wykonanie robót budowlanych w terminie nie dłuższym niż 20.08.2018r (...)."B), § 10 ust. 1 pkt 3) ( Kary umowne) otrzymuje brzmienie wskazane w pkt V.4 ogłoszenia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje ww. zadnie związane z Termomodernizacją Publicznej Szkoły Podstawowej nr 12 w Kędzierzynie-Koźlu. Wykonawca informuje w piśmie z dnia 14.08.2018r o warunkach pogodowych, które uniemożliwiają prowadzenie robót związanych z termomodernizacją (ociepleniem ścian) i prosi o wydłużenie realizacji zadania. Z uwagi na wystąpienie w trakcie realizacji robót temperatur przekraczających + 25°C , a więc warunków pogodowych niepozwalających na zachowanie parametrów technologicznych realizowanych robot budowlanych ( §15 ust.4 pkt2 umowy ), wydłuża się okres realizacji zadania o 37 dni kalendarzowe. Dni które były o temperaturze przekraczającej + 25°C to: 08-10/06/2018r (3 dni), 18-21/06/2018r (4 dni), 03-09/07/2018r (7 dni), 20/07/2018r-05/08/2018r (17 dni), 08-13/08/2018r (6 dni) - łącznie 37 dni Powyższa sytuacja została odnotowana w dzienniku budowy nr 1/2018 z dnia 09.04.2018r. i potwierdzona przez inspektora nadzoru Urzędu Miasta. Wobec tych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, zaistniała konieczność przesunięcia terminu zakończenia robót. W świetle §15 ust.4 pkt2, biorąc pod uwagę wyżej opisany stan faktyczny, zaistniała podstawa do przedłużenia terminu umownego zakończenia realizacji zadania inwestycyjnego o dodatkowe 37 dni tj. do dnia 26.09.2018r. Na podstawie § 15 ust.4 pkt 2 umowy dokonano zmian w treści umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana na podstawie art 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w zw. z § 15 ust.1 pkt 3, w zw z § 15 ust.4 pkt 2. Rodzaj zmiany:§ 15 ust.1 pkt 3- zmiana któregokolwiek z terminów wskazanych w umowie. Zakres zmiany: § 2 ust. 1 pkt 2 otrzymuje brzmienie "2) Wykonanie robót budowlanych w terminie nie dłuższym niż 20.08.2018r (...)."B) § 10 ust. 1 pkt 3) otrzymuje brzmienie: "3) Za niedotrzymanie terminu określonych w § 2 ust. 1 pkt 2), w wysokości 0,15% wartości robót za każdy dzień opóźnienia, dla których nakreślono termin realizacji do dnia 15.08.2018r., tj.: wartości robót związanych z wykonaniem c.o., robót elektrycznych, malowaniem oraz sprzątaniem po tych robotach. Wartość tych robót określono w harmonogramie rzeczowo- finansowym w pozycjach: 1.4; 2.1; 2.2; 3.1; 3.2; 3.3. Za niedotrzymanie terminu określonych w § 2 ust. 1 pkt 2), w wysokości 0,15% wartości robót za każdy dzień opóźnienia, dla których nakreślono termin realizacji do dnia 26.09.2018r. Wartość tych robót określono w harmonogramie rzeczowo- finansowym w pozycjach: 1.1; 1.2; 1.3; 1.5. Za niedotrzymanie terminu określonych w § 2 ust. 1 pkt 3), w wysokości 0,15% wartości robót za każdy dzień opóźnienia, dla których nakreślono termin realizacji do dnia 30.11.2018r., tj.: wykonanie audytu energetycznego o wartości określonej w harmonogramie rzeczowo- finansowym w pozycjach: 4."

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.