eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przebudowa "Pomnika Żołnierzy Polskich Walczących za Ojczyznę" na Placu Zwycięstwa w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa Pomnika Starego Żołnierza Polskiego przy Placu Zwycięstwa"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-03

Ogłoszenie nr 500236935-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku: Przebudowa "Pomnika Żołnierzy Polskich Walczących za Ojczyznę" na Placu Zwycięstwa w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa Pomnika Starego Żołnierza Polskiego przy Placu Zwycięstwa"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597084-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 221221715, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48 59 841 00 91, e-mail zamowienia@zimslupsk.com, faks +48 59 848 37 35.
Adres strony internetowej (url): www.zimslupsk.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa "Pomnika Żołnierzy Polskich Walczących za Ojczyznę" na Placu Zwycięstwa w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa Pomnika Starego Żołnierza Polskiego przy Placu Zwycięstwa"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZIM.ZP.IV.341/26/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) rozbiórkę istniejącego pomnika wraz z wywozem gruzu - do rozbiórki przeznaczony jest obelisk o wymiarach 2,03 x 1,20 m i wysokości 13 m o konstrukcji nośnej monolitycznej posadowiony na platformie o wymiarach 9,70 m x 14,10 m i wysokości 60 cm, zakres rozbiórki obejmuje rozbiórkę okładziny i konstrukcji pomnika oraz postumentu wraz z demontażem gazowego znicza, 2) odbudowę i konserwację pomnika - Pomnik w formie słupa o wymiarach 1,20 x 2,03 m i wysokości 9 m umieszczony na platformie o wymiarach 8 x 8 m i wysokości 60 cm. Pomnik należy wykonać w technologii prefabrykowanej - monolitycznej. Konstrukcję nośną będą stanowiły prefabrykowane elementy "skrzyniowe" zamocowane w istniejącym fundamencie na kotwy wklejane. Całość zostanie "zaślepiona" płytą monolityczną. Konstrukcja będzie obłożona okładziną z płyt granitowych, 3) wykonanie nawierzchni w miejscu rozebranej platformy - należy wykonać nawierzchnię z użyciem starobruku (materiał Zamawiającego), 4) wykonanie oświetlenia pomnika. 2. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Katarzynę Stawniak, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą S.K. Architektura Katarzyna Stawniak, Al. Różana 35, 76-200 Włynkówko (stanowiącą załączniki nr 8a, 8b i 8c do SIWZ), Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załączniki nr 9a i 9b do SIWZ), przedmiarami robót (załączniki nr 10a i 10b do SIWZ), dokumentacją geotechniczną (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz "Programem rewaloryzacji i konserwacji dotyczącym Pomnika Żołnierzy Polskich Walczących za Ojczyznę w Słupsku, Plac Ratuszowy" opracowanego przez mgr Elżbietę Welter art. konserwator dzieł sztuki, mgr Katarzynę Welter - Sikorską art. rzeźbiarza oraz mgr Jerzego Sikorskiego art. rzeźbiarza w 2017 r. stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. 3. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) Zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania. 2) Posiadanie przez pracowników Wykonawcy wszystkich wymaganych prawem uprawnień i ubezpieczeń. 3) Zastosowanie sprzętu ochrony osobistej i ochron zbiorowych zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zastosowanie się do poleceń i przepisów BHP obowiązujących na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego. 4) Zapewnienie, aby osoby, którymi posługuje się Wykonawca przy realizowaniu umowy nie spożywały alkoholu, ani też nie były w posiadaniu alkoholu na terenie robót realizowanych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na każde żądanie Zamawiającego od osób, o których mowa powyżej zgodę na kontrolę trzeźwości tych osób, podczas ich pobytu na terenie robót realizowanych dla Zamawiającego. 5) Zaopatrzenie placu budowy w wodę, energię elektryczną, ewentualne ogrodzenie oraz pozostałe niezbędne elementy placu budowy - we własnym zakresie, a także zainstalowanie na własny koszt liczników wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót, wyposażenie pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia robót. 6) Zabezpieczenie i utrzymanie terenu budowy jak i w bezpośrednim sąsiedztwie w trakcie realizacji robót tego terenu oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z terenu budowy. 7) Wywiezienie i zutylizowanie na własny koszt i własnym staraniem materiałów rozbiórkowych nienadających się do powtórnego użycia. 8) Przewiezienia pełnowartościowego materiału z rozbiórki nieprzewidzianego do ponownego wbudowania i/lub innego majątku Miasta Słupsk, na plac przy siedzibie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73, w ramach wynagrodzenia. 9) Zabezpieczenie i utrzymanie terenu budowy wraz z odcinkami przygotowanymi przez Wykonawcę dla potrzeb realizacji inwestycji tymczasowych objazdów/przejazdów w zakresie ich przejezdności i bezpieczeństwa ruchu drogowego przez cały okres realizacji robót budowlanych. 10) Zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt całego terenu (wydzielenie/ ogrodzenie oraz inne niezbędne elementy zabezpieczające) podczas prowadzenia prac ze względu na ruch pieszych w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca robót i montażu. 11) Prowadzenia prac w sposób, który nie naruszy interesów osób trzecich. 12) Utrzymanie terenu, w czasie realizacji prac, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z placu. 13) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia. 14) Zorganizowanie i prowadzenie robót z należytą starannością, z zachowaniem procesu technologicznego. 15) Zapewnienie bieżącej czystości w otoczeniu terenu, na którym wykonywane są roboty oraz uporządkowania go (oczyszczenia z piasku, błota, gruzu, itp.) po zakończeniu robót. 16) Zapewnienie i zrealizowanie: a) pełnej obsługi geodezyjnej budowy, w tym: mapy zasadniczej po zakończeniu robót, b) wszelkich badań i pomiarów, przeglądów i odbiorów wynikających z zapisów dokumentacji projektowej i STWiORB, niezbędnych do wykonania kompletnego obiektu budowlanego i przekazania go Zamawiającemu. W przypadku zlecenia przez Zamawiającego/ Inspektora Nadzoru badań sprawdzających, które nie potwierdzą osiągnięcia wymaganych parametrów, określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB, koszt wykonania tych badań poniesie Wykonawca. 17) Zabezpieczenie na swój koszt obsługi geodezyjnej łącznie z pierwszym wytyczeniem obiektu i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informacji o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzonej przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą należy przekazać w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w formie zeskanowanej w rozdzielczości min. 300 dpi mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formacie bmp lub tiff bez kompresji - w jednym egzemplarzu. 18) Wykonawca przebudowy zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót opracować na koszt własny i własnym staraniem zgodnie z obowiązującymi przepisami, projekt tymczasowej organizacji ruchu, w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w dokumentacji projektowej. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi być zaopiniowany przez Zamawiającego oraz zatwierdzony przez Prezydenta Miasta Słupska. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem powiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwą jednostkę Policji o terminie zamknięcia odcinka ulicy i występujących utrudnieniach oraz o terminie zakończenia prac. 19) Zapewnienie kontroli jakości robót i materiałów oraz przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, certyfikaty, art.) należy przekazać Zamawiającemu przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót. 20) Współpracowanie z Zamawiającym i działanie na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia. 21) Zawarcie, na czas realizacji zamówienia, nie później niż do dnia poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić przekazanie terenu budowy, umowy lub umów ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją zamówienia. 22) Wykonanie wszelkich prac, niewymienionych w niniejszym postępowaniu, bez których przekazanie do użytku przedmiotu zamówienia byłoby niemożliwe. 4. WYMAGANIA OGÓLNE: 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 2) Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. 3) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za jakość i terminowość wykonania umowy oraz wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót/prac, w tym dostawy urządzeń. 4) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uregulowania roszczeń osób trzecich, związanych z pogorszeniem się stanu nawierzchni dróg dojazdowych i technologicznych, złym stanem oznakowania tymczasowego robót, będących następstwem ruchu jednostek transportowych i sprzętu Wykonawcy. 5) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 6) Materiały, które będą wbudowane muszą odpowiadać wymogom, które określa art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.). 7) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zadania. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 992, z późn. zm.). Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty. 8) Przy realizacji zamówienia odpadami są materiały pochodzące z rozbiórki, które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu. Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt. 9) Za wypadki oraz szkody wynikłe w czasie wykonywania robót/prac, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca. 10) Całość robót/prac należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe. 11) Wykonawca jest zobowiązany do zachowania wszystkich procedur formalno-prawnych, związanych z wprowadzaną zmianą lub/oraz robotami dodatkowymi, koniecznymi do wykonania w celu usunięcia powstałych wad. Usuniecie wad nastąpi na koszt Wykonawcy. 12) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie wykonywanych robót w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 13) Własnością Zamawiającego są materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia nieprzewidziane do wbudowania lub ponownego zastosowania, zgodnie z decyzją Inspektora Nadzoru. Materiały przewidziane w projekcie do powtórnego wbudowania mają być składowane na terenie budowy, pozostałe decyzją Inspektora Nadzoru przewidziane do ponownego zastosowania przewiezione na plac składowy w siedzibie ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i Inspektor Nadzoru sporządzą pisemny protokół. 14) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie roboty i obowiązki Wykonawcy wymienione w umowie nr 21/ZIM/18 z dnia 27 września 2018 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212314-0


Dodatkowe kody CPV: 45262510-9, 45233220-7, 45111300-1, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 290776.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hanna Szuran-Kogut prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY-UNION Hanna Szuran-Kogut
Email wykonawcy: alpyunion@op.pl
Adres pocztowy: ul. Lutosławskiego 4/12
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 411777.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 411777.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 411777.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.