eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Uporządkowanie ruchu turystycznego na terenie Zespołu Przyrodniczo - Krajobrazowego Żabie Doły celem ochrony przyrody i bioróżnorodności oraz przystosowanie obszaru na cele edukacyjne i rekreacyjno - wypoczynkowe.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-02

Ogłoszenie nr 500236195-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.

Bytom: Uporządkowanie ruchu turystycznego na terenie Zespołu Przyrodniczo - Krajobrazowego Żabie Doły celem ochrony przyrody i bioróżnorodności oraz przystosowanie obszaru na cele edukacyjne i rekreacyjno - wypoczynkowe.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi priorytetowej: V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów dla działania: 5.4 Ochrona różnorodności biologicznej dla poddziałania: 5.4.2 Ochrona różnorodności biologicznej - OSI

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509081-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500027805-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500097829-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej, Krajowy numer identyfikacyjny 24314786400000, ul. ul. Smolenia 35, 41902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 42 07 700, e-mail zamowienia@mzzigk.bytom.pl, faks 32 42 07 701.
Adres strony internetowej (url): http://www.mzzigk.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Uporządkowanie ruchu turystycznego na terenie Zespołu Przyrodniczo - Krajobrazowego Żabie Doły celem ochrony przyrody i bioróżnorodności oraz przystosowanie obszaru na cele edukacyjne i rekreacyjno - wypoczynkowe.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DAIR.260.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania, które obejmuje w szczególności: - wycinkę drzew przy ul. Krzyżowej i dla kompensacji wprowadzenie rodzimych gatunków drzew, - remont i modernizację istniejących ścieżek wraz w wykonaniem pieszych ścieżek spacerowo - edukacyjnych, - wykonanie dwóch większych stanowisk edukacyjnych, - budowę schodów terenowych, - budowę miejsc obserwacji i fotografowania ptaków, pomosty obserwacyjne, - sadzenie krzewów, - ustawienie pojemników i koszy na śmieci oraz ławek i siedzisk, - wykonanie elementów służących zwiększeniu bioróżnorodności (pływające wyspy dla gniazdowania ptaków wodnych, sadzawki dla rozrodu płazów, budki dla ptaków, usuniecie roślinności inwazyjnej). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Projekt Budowlano- Wykonawczy, 2) Przedmiar, 3) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załączniki do siwz. 3. Z przedmiotu zamówienia zostają wyłączone pozycje z przedmiaru: 1) 36, 37 i 38 - działania promocyjne 2) 128, 129, 130 131, 132 i 133 - ścieżka D7. 4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 4 do siwz. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, wobec czego nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j. t. Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.) wymaga, aby Wykonawca bądź podwykonawca przy realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę wszystkich robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2014 r. poz. 1145) wykonujących czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, robotami ziemnymi oraz rekultywacją terenu. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie obejmuje czynności kierowania budową oraz dostawy materiałów budowlanych. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań określono w Istotnych postanowieniach umownych. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Zamawiający informuje, że ubiega się o dofinansowanie zamówienia ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, dla Osi priorytetowej: V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów dla działania: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej dla poddziałania: 5.4.2 Ochrona różnorodności biologicznej - OSI. Równocześnie Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a pkt 1 ustawy w przypadku, gdy środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego nie zostaną mu przyznane.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111220-6,

45111291-4,

45112723-9,

45200000-9,

45233200-1,

45233160-8,

45213353-2,

45421160-3,

45112700-2,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin wykonania przedmiotu umowy ustala się na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z kwoty 1 467 886.71 zł brutto na kwotę 1 647 886.71 zł brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana dotyczy realizacji robót dodatkowych przez dotychczasowego wykonawcę. Zakres robót dodatkowych, zgodnie z protokołem konieczności z dn. 2 lipca 2018 r.: 1) wykonanie korytowania wierzchniej warstwy na ścieżkach D1 i D5, 2) usunięcie rdestowca ostrokończystego mechanicznie, 3) zabezpieczenie wyrw na ścieżce D5, 4) usuniecie, wywóz i utylizacja samosiej z nasypów kolejowych."

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.