eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup części do akceleratora Artiste nr seryjny 5580.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-02

Ogłoszenie nr 500235807-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii: Zakup części do akceleratora Artiste nr seryjny 5580.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, Krajowy numer identyfikacyjny 81739100000, ul. ul. Strzałowska 22, 71730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 251 410, e-mail szpital@onkologia.szczecin.pl, faks 914 251 406.
Adres strony internetowej (url): www.onkologia.szczecin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup części do akceleratora Artiste nr seryjny 5580.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WR-2/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszej Umowy jest sprzedaż, dostarczenie, zainstalowanie przez Wykonawcę części Klistron do aparatu Artiste MV nr seryjny 5580. 2. Umowa zostanie wykonana w terminie 5 (pięciu) dni roboczych licząc od dnia zawarcia Umowy. 3. Dostarczona Część może być rozpakowana z oryginalnego opakowania wyłącznie przez przedstawicieli Wykonawcy. 4. Zamawiający zapewni odpowiednie miejsce do przechowywania dostarczonej Części i zabezpieczy je do czasu rozpoczęcia instalacji. Strony dopuszczają realizację dostaw częściowych. 5. Wykonawca będzie uprawniony do wydłużenia czasu dostarczenia oraz instalacji Części w przypadku opóźnień, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności spowodowanych działaniem siły wyższej. Termin wykonania Umowy wydłużony zostanie w takiej sytuacji o odpowiedni okres, co najmniej tak długi, jak czas trwania przyczyn opóźnienia. 6. Wykonanie Umowy zostanie potwierdzone Raportem Serwisowym, który jest podstawowym dokumentem obrazującym czas pracy poświęcony na wykonanie Umowy, zainstalowanie Części, ewentualne części, które winny być zamówione w celu usunięcia awarii lub uwagi związane z dalszym postępowaniem lub eksploatacją Aparatu. Niezwłocznie po wykonaniu Umowy Raport Serwisowy jest przedstawiany do podpisania osobie wskazanej w umowie. Kopia Raportu Serwisowego pozostaje u Kupującego. Nieuzasadniona odmowa podpisania Raportu Serwisowego lub nieuzasadniona nieobecność osoby upoważnionej do podpisania Raportu Serwisowego upoważniają Wykonawcę do jednostronnego podpisania Raportu Serwisowego i uznania jako terminu wykonania Umowy, daty i godziny wskazanej w Raporcie Serwisowym jako zakończenie interwencji serwisowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 476587.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Siemens Healthcare sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żupnicza 11
Kod pocztowy: 03-821
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 381269.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 381269.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 381269.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. a ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wskazuje się tryb udzielenia zamówienia publicznego z wolnej ręki, wskazując art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - usługi mogą być świadczone przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zamówienie zostało udzielone firmie Siemens Healthcare sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Żupnicza 11 - wyłącznemu i autoryzowanemu przedstawicielowi handlowemu i serwisowemu producenta, posiadanego przez Zachodniopomorskie Centrum Onkologii akceleratora Artiste. Okoliczność ta jest udokumentowana oświadczeniem spółki Siemens Healthcare GmbH z siedzibą w Republice Federalnej Niemiec w Monachium, z dnia 28 listopada 2017 roku, które obowiązuje od 1 stycznia do 31 grudnia 2018. W tej sytuacji w pełni jest spełniona przesłanka wskazana w art. 67 ust. 1 pkt. 1) lit. a) Prawa zamówień publicznych, umożliwiająca zastosowanie zamówienia w trybie wolnej ręki. Zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych, oraz wewnętrznymi procedurami w zakresie zarządzania jakością Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia właściwej opieki serwisowej posiadanym urządzeniom medycznym, przez podmioty posiadające autoryzację producenta lub dystrybutora poszczególnych rodzajów aparatury medycznej.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.