eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Starogard Gdański z podziałem na 2 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-02

Ogłoszenie nr 500235581-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.

Powiatowy Zarząd Dróg: Usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Starogard Gdański z podziałem na 2 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611832-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg, Krajowy numer identyfikacyjny 19168726000000, ul. ul. Mickiewicza 9, 83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 562-34-61, e-mail pzdstg@pzdstg.alpha.pl, faks (058) 562-34-62.
Adres strony internetowej (url): www.pzdstg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Starogard Gdański z podziałem na 2 części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZD.404.19.2018.PCh

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Stargard Gdański z podziałem na 2 części: - Część nr 1: Usługi koparko-ładowarką na terenie działania bazy Starogard Gdański - Część nr 2: Usługi koparko-ładowarką na terenie działania bazy Borzechowo. 2. Maksymalny czas na rozpoczęcie pracy od otrzymania polecenia od Zamawiającego wynosi 120 minut. Minimalny czas na rozpoczęcie pracy od otrzymania polecenia od Zamawiającego wynosi 60 minut. - zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert Czas reakcji. 3. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na wykonaniu robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia - operatorzy koparko-ładowarek były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.) (przynajmniej na okres realizacji zamówienia). Powyższe wymagania zostały określone w Rozdziale I i V SIWZ i dotyczą w szczególności: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia,których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności (przez cały okres realizacji zamówienia) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą,które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. 4. Koparko-ładowarki będą zatrudniony przy: a)wykonywaniu zadań przy pracach planowanych: załadunek/ rozładunek/ mieszanie/pryzmowanie materiałów sypkich, załadunek/rozładunek materiałów na paletach,roboty ziemne, b) wykonywanie zadań przy awariach drogowych. 5. Wymagania dotyczące koparko-ładowarek: a) pojemność łyżki załadunku - min. 1,2 m3, b) wysokość załadunku - powyżej 3 m, c) widły do przewożenia palet, d) konieczne jest dopuszczenie do poruszania się koparko-ładowarki po drogach publicznych, e) konieczne jest aby łyżka ładowarki mogła być wykorzystana do: kopania, spychania, rozścielenia, wyrównywania, przewozu materiałów. 6. Operator winien posiadać przy sobie sprawny (aktywny i naładowany) telefon komórkowy. Jest on niezbędny do kontaktów z Zamawiającym bądź w innych niespodziewanych sytuacjach na drodze. 7. Natychmiastowemu zgłoszeniu do Zamawiającego podlegają: wystąpienie ewentualnych awarii sprzętu w czasie wykonywania robót bądź na dojeździe do miejsca robót. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerywanego czasu pracy w zależności od potrzeb zatrudnienia. 9. W przypadku awarii koparko-ładowarki, Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprzęt zastępczy. 10. Cena jednostkowa pracy efektywnej podana w formularzu cenowym dotyczy świadczenia usługi i obejmuje: a) wykonywaniu zadań przy pracach planowanych: załadunek/rozładunek/mieszanie/ pryzmowanie materiałów sypkich, załadunek/rozładunek materiałów na paletach, roboty ziemne, b) wykonywanie zadań przy awariach drogowych. 11. Według stawki za dyżur płatna będzie praca operatora przy oczekiwaniu na załadunek/rozładunek materiałów. 12. Ceny jednostkowe zawarte w formularzu cenowym obowiązują we wszystkie dni tygodnia łącznie ze świętami i dniami wolnymi od pracy. 13. Dyżur będzie zaokrąglany w dół / w górę do 0,5 godziny a za niepełną godzinę będzie płatny w wysokości 50 % stawki godzinowej. 14. Do rozliczenia pracy efektywnej przyjmuje się czas 0,5 godziny na załadunek jednego pojazdu. 15. Czas pracy efektywnej ładowarek będzie zaokrąglany w dół / w górę do 0,5 godziny a niepełną godzinę będzie płatny w wysokości 50% stawki godzinowej. 16. Czas dyżuru będzie rozliczony jako różnica całkowitego czasu pracy i czasu pracy efektywnej, będzie zaokrąglany w dół / w górę do 0,5 godziny a niepełną godzinę będzie płatny w wysokości 50% stawki godzinowej. 17. Zamawiający wymaga aby rozliczenia całkowitego czasu pracy obywały się w oparciu o druki dokumentów Zamawiającego: dokument najmu i zestawienie dokumentów najmu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługi koparko-ładowarką na terenie działania bazy Starogard Gdański

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
Email wykonawcy: atrzid@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Szkolna 18
Kod pocztowy: 83-224
Miejscowość: Borzechowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135976.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługi koparko-ładowarką na terenie działania bazy Borzechowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
Email wykonawcy: atrzid@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Szkolna 18
Kod pocztowy: 83-224
Miejscowość: Borzechowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121770.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121770.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121770.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.