eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Zakup instrumentów muzycznych na rzecz Filharmonii Zabrzańskiej" z podziałem na 4 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-01

Ogłoszenie nr 500235187-N-2018 z dnia 01-10-2018 r.

Filharmonia Zabrzańska: Zakup instrumentów muzycznych na rzecz Filharmonii Zabrzańskiej" z podziałem na 4 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane ze Środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzące z Funduszu Promocji Kultury

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604272-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Filharmonia Zabrzańska, Krajowy numer identyfikacyjny 110294900000, ul. ul. Park Hutniczy 7, 41800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 714 717, e-mail filharmonia@filharmonia.zabrze.pl, faks 322 714 717.
Adres strony internetowej (url): www.filharmonia.zabrze.pl
Adres profilu nabywcy: www.filharmonia.zabrze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup instrumentów muzycznych na rzecz Filharmonii Zabrzańskiej" z podziałem na 4 części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Zakup instrumentów muzycznych na rzecz Filharmonii Zabrzańskiej" z podziałem na 4 części. 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części. 2.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup instrumentów muzycznych na rzecz Filharmonii Zabrzańskiej. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę wskazanych instrumentów do siedziby Zamawiającego, wniesienie, montaż i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia, wypróbowania walorów brzmieniowych zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ, załącznikach oraz Umowie. 2.2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 2.2.1. Część nr 1. Zestaw kotłów symfonicznych 1 komplet; 2.2.2. Część nr 2. Obój 1 szt; 2.2.3. Część nr 3. Klarnet A+B 1 zestaw; 2.2.4. Część nr 4. Flet poprzeczny 1 szt. 2.3. Instrumenty objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowe. Wymagany okres gwarancji dostarczonego instrumentu - nie krótszy niż 24 miesiące maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, bezpłatny przegląd, korektę i strojenie instrumentu, dwa razy w okresie deklarowanego okresu gwarancyjnego, w terminie wnioskowanym przez Zamawiającego. 2.4. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego: 2.4.1. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni realizację naprawy lub wymiany instrumentu a) w ciągu 6 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli realizacja naprawy lub wymiana będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego; b) w ciągu 16 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego, przy czym termin ten będzie zachowany pod warunkiem zwrotu naprawionego lub dostarczenia wymienionego instrumentu Zamawiającemu w wyżej określonym terminie: przy czym pod pojęciem "dni roboczych" Strony rozumieją wszystkie dni poza sobotami oraz poza dniami wymienionymi w art.1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 poz. 90). 2.4.2. W przypadku realizacji naprawy, wymiany, przeglądu lub innych czynności w ramach gwarancji, których nie będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zapewni przygotowanie instrumentu do transportu oraz transport instrumentu z i do siedziby Zamawiającego na własne ryzyko i w ramach wynagrodzenia przewidzianego za realizację niniejszej umowy. 2.4.3. Wszelkie koszty związane z realizacją gwarancji, w tym koszty naprawy lub wymiany instrumentu, autoryzowanego serwisu oraz przygotowania do transportu, pakowania, rozpakowania, wnoszenia, załadunku, rozładunku i transportu instrumentu w ramach realizacji gwarancji pokrywa Wykonawca. 2.5. Dostarczone instrumenty muszą spełniać profesjonalne oczekiwania Zamawiającego w zakresie instrumentów koncertowych o wyrównanym brzmieniu we wszystkich rejestrach, zestrojonych alikwotach harmonicznych i wysokich walorach brzmieniowych. 2.6. Podane nazwy wyrobów są przykładowe i mają na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie sprzętu lub jego części- należy przyjąć, że Zamawiający , ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 2.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2.8. Za równoważny w stosunku do wskazanych instrumentów Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawcę instrumenty, które pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będą równoważne do opisanych w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: 2.8.1. artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie instrumenty, które umożliwią na etapie ich realizacji osiągnięcie walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych analogicznych, jak opisane w przedmiocie zamówienia, 2.8.2. technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonane instrumenty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę, rozwiązania techniczne, budowę mechanizmu, wyposażenie i zastosowane materiały, jakość wykonania, trwałość, jak opisane w przedmiocie zamówienia. 2.9. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganymi wskazaniami przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga, by w przypadku oferty równoważnej użyte materiały były takie jak instrumentów opisanych w SIWZ. 2.10. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę instrumentów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ich szczegółowy opis w składanej ofercie w postaci informacji zawartych na Formularzu ofertowym załącznik nr 1a do 1d do SIWZ oraz poprzez dołączenie kart katalogowych. 2.11. W przypadku oferowania instrumentów równoważnych ze względu na bezwzględną konieczność zespolenia brzmienia nowych instrumentów z pozostałymi instrumentami w orkiestrze Zamawiającego oraz potrzebę dostarczenia instrumentów spełniających najwyższe wymogi jakościowe zarówno pod względem wykonania, jak i brzmienia, Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego oferowanych instrumentów dla oceny tych instrumentów z punktu widzenia zgodności z OPZ w przypadku oferowania instrumentów równoważnych. 2.12. CPV: wiodący : 37310000-4-Instrumenty muzyczne 3.5. Informacja dodatkowe do wszystkich części 3.5.1. Gwarancja i rękojmia 3.5.1.1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot zamówienia odpowiednio na część od 1 do 4, na okres zgodny z deklaracją w Formularzu Ofertowym, przy czym nie krócej niż na 24 miesiące nie dłużej niż 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego. 3.5.1.2. Termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert. 3.5.1.3. Termin gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.5.1.4. Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum tj. 24 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3.5.1.5. W przypadku deklaracji terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym, powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 60 miesięcy, natomiast w treści umowy - zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym. 3.5.1.6. W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji jakości Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną tj. 24 miesiące. 3.5.1.7. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 3.5.1.8. Wykonawca udziela rękojmi za wady fizyczne rzeczy na okres równy okresowi zadeklarowanej gwarancji nie krócej jednak niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu końcowego. 3.5.1.9. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. 3.5.1.10. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji jakości lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 3.5.2. Próba i ocena instrumentów. 3.5.2.1. Do oceny eksperckiej, wykonawca na wezwanie zamawiającego, w terminie w nim wskazanym, nie krótszym niż 5 dni, na swój koszt, dostarczy do testów 3 sztuki instrumentu odpowiednio dla Części 1, 2, 3, i 4. Testy odbędą się w siedzibie Zamawiającego, tj. Filharmonia Zabrzańska, ul. Park Hutniczy 7, 41-800 Zabrze i będą trwały 3 dni robocze. Po zakończeniu testów, z czynności testów zostanie sporządzony protokół. Po zakończeniu testów wykonawca odbierze na swój koszt testowane instrumenty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 37310000-4


Dodatkowe kody CPV: 37316500-1, 37314200-4, 37314100-3, 37314320-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zestaw kotłów symfonicznych 1 komplet

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania Postępowanie unieważnia się na podstawie art 93 ust. 1 pkt 4 "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Podstawa faktyczna unieważnienia postępowania Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 30.08.2018 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 30.08.2018r. do godz. 14:00, na Części nr 1. Zestaw kotłów symfonicznych 1 komplet", wpłynęły trzy (3) oferty." Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: dla Części 1 - kwotę w wysokości - 64.821,00 zł brutto. Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną w wysokości 68.999,00 zł brutto, została złożona przez Wykonawcę - RAGTIME Sp.j., 45-068 Opole, ul. 1 Maja 19 oficyna. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do oferty z najniższą ceną. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 1, na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Obój 1 szt

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania. Postępowanie unieważnione. Postępowanie unieważnia się na podstawie art 93 ust. 1 pkt 1 "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Podstawa faktyczna unieważnienia postępowania Zamawiający informuje, że w postępowaniu na "Część 2. Obój 1 szt." nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 30.08.2018 r. do godziny 14:00. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 2, na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Klarnet A+B 1 zestaw.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41057.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny Instrumentów Dętych Piotr Śmietana
Email wykonawcy: serwis@smietanaserwis.pl
Adres pocztowy: ul. Zacisze 2/3
Kod pocztowy: 40-025
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47650.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47650.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47650.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Flet poprzeczny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania Postępowanie unieważnia się na podstawie art 93 ust. 1 pkt 4 "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Podstawa faktyczna unieważnienia postępowania Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 30.08.2018 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 30.08.2018r. do godz. 14:00, na "Części nr 4. Flet poprzeczny", wpłynęła jedna (1) oferta." Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: dla Części 4 - kwotę w wysokości - 19.495,50 zł brutto. Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną w wysokości 24.900,00 zł brutto, została złożona przez Wykonawcę - ALECMUSIC Aleksander Fojcik, 40-584 Katowice, ul. Brynowska 65/6A; tel. 691-385-681; mail: biuro@alecmusic.pl Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do oferty z najniższą ceną. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 1, na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.