eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Dowóz dzieci do szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Brodnica w roku szkolnym 2018/2019 - na podstawie zakupu biletów miesięcznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-01

Ogłoszenie nr 500234959-N-2018 z dnia 01-10-2018 r.

Gmina Brodnica: Dowóz dzieci do szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Brodnica w roku szkolnym 2018/2019 - na podstawie zakupu biletów miesięcznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590398-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brodnica, Krajowy numer identyfikacyjny 871118394, ul. Mazurska 13, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 941 612, e-mail sekretariat@brodnica.ug.gov.pl, faks 564 941 640.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brodnica.ug.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz dzieci do szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Brodnica w roku szkolnym 2018/2019 - na podstawie zakupu biletów miesięcznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OKSZ.4464.1.14.2018.JT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zamówienie obejmuje dowóz dzieci do szkół Gminy Brodnica: Szkoły Podstawowej w Gortatowie z siedzibą w Szczuce oraz w Gortatowie, Szkoły Podstawowej w Szabdzie, oraz ich rozwóz po odbytych zajęciach szkolnych po trasach określonych na mapkach nr 1- 14a. Realizując zadanie Przewoźnik jadąc po wyznaczonej trasie ma obowiązek zabierania również uczniów jadących do i ze Szkoły Podstawowej w Gorczenicy oraz Szkoły Filialnej w Cielętach, w okresie od 03.09.2018 r. do 21.06.2019r. (tj. do dnia zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2018/2019). 2. Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy na podstawie biletów miesięcznych, zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2200) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2017 r. pz. 2136 z późn. zm.). 3.Usługa świadczona będzie w trakcie trwania roku szkolnego 2018/2019 tj. od dnia 03.09.2018r. do dnia 22.06.2019 r., codziennie w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z harmonogramem ustalonym na dzień odpracowywany. 4.Linie komunikacji muszą być tak zorganizowane, aby umożliwiały bezpieczną, wygodną i zgodną z planem lekcji w poszczególnych szkołach realizację usługi. 5.Każde dziecko powinno być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie o czasie zajęć lekcyjnych i zabierane po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania. 6. Przeznaczone do realizacji przedmiotu umowy autobusy Wykonawcy muszą być pojazdami dopuszczonymi do ruchu, które spełniają warunki techniczne wymagane przepisami ruchu drogowego. Osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane kwalifikacje i uprawnienia (w tym m.in. ważne badania lekarskie, przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż), co umożliwia bezpieczną realizację zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli autobusów przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy oraz osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia (kierowców) bez uprzedniego zawiadomienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przeglądów stanu technicznego danego pojazdu, niezależnie od przeglądów dokonywanych na podstawie przepisów o ruchu drogowym na koszt Wykonawcy w sytuacji wątpliwości, co do stanu technicznego danego pojazdu. 7.Do realizacji ww. usług transportowych Przewoźnik podstawi autobusy umożliwiające odpowiednie warunki przewozu zgodnie z Ustawą z dnia 15 listopada 1984r. Prawo przewozowe (Dz.U. z 2017r., poz. 1983). W przypadku awarii autobusu Przewoźnik podstawi inny nie obciążając dodatkowo Zamawiającego (Usługobiorcy). 8. Kierowca autobusu nie może być opiekunem uczniów. 9. W każdym autokarze, na każdej trasie przewozu Wykonawca zadania musi zapewnić miejsce dla opiekuna. 10.Opiekę nad uczniami w trakcie przewozów zapewnia Zamawiający - zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 996). 11.Opiekun sprawuje opiekę i kontroluje przejazd dzieci korzystających z przewozów. 12.Opiekun autobusu szkolnego ponosi odpowiedzialność za uczniów korzystających z przewozów od chwili wejścia uczniów do autobusu do chwili przekazania ich w szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/prawni opiekunowie. Podczas dowozu opiekun odprowadza uczniów dowożonych i przekazuje ich wyznaczonemu przez dyrektora szkoły nauczycielowi dyżurującemu. Podczas rozwozów opiekun szkolnego autobusu odbiera uczniów i wprowadza do autobusu szkolnego zgodnie z ustalonym porządkiem. 13. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o planowanej zmianie w zakresie pojazdów oraz kierowców - telefonicznie i pisemnie przed dokonaniem zmiany. Zmiany te nie wymagają sporządzania aneksu do umowy. 14.Wykonawca ponosi koszty organizacji linii komunikacji (uzyskanie zezwoleń, zamieszczenie rozkładu jazdy, itp.). Ustalenie linii komunikacyjnych, rozkładu jazdy i miejsc usytuowania przystanków musi być uzgodnione z Zamawiającym. 15.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobach lub (i) mieniu wynikłe w trakcie lub w związku z realizowaną umową. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 16.W przypadku awarii pojazdu wykonującego przewozy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autobusu zastępczego o parametrach jak autobus ofertowy. Pojazd zastępczy musi być podstawiony w nieprzekraczalnym czasie zaoferowanym w ofercie przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa. 17.W przypadku zaistnienia po stronie Wykonawcy, czasowych, niemożliwych do przezwyciężenia trudności w realizacji przedmiotu umowy, jest on zobowiązany do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług. Zastępcze wykonanie usługi przez inny podmiot może nastąpić tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego, na zasadach i warunkach określonych niniejszą umową i ofertą Wykonawcy. 18.Wykonawca zapewni w okresie jesienno-zimowym przewóz dzieci autobusami z ogrzewaniem. 19.Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie usługi, jeżeli zachodzą uniemożliwiające przewóz okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć ani zapobiec ich skutkom. O zaistnieniu takiej sytuacji Wykonawca musi niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać dowody na potwierdzenie tych okoliczności. 20.Zamawiający zobowiązuje się w okresie trwania umowy, co miesiąc nabywać imienne bilety miesięczne dla dowożonych uczniów. 21. Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Wykonawcy imienną listę uczniów dojeżdżających do poszczególnych szkół z poszczególnych miejscowości, najpóźniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji zamówienia w kolejnym miesiącu. W imieniu Zamawiającego listę mogą dostarczać dyrektorzy szkół. 22.Wykonawca dostarczy bilety miesięczne do szkół najpóźniej na 2 dni robocze poprzedzające miesiąc realizacji zamówienia. 23.Zamawiający (lub w jego imieniu dyrektor szkoły) niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o konieczności rozpoczęcia dowożenia ucznia w trakcie miesiąca, składając zamówienie na bilet miesięczny dla tego ucznia. 24.Wykonawca dostarczy bilet miesięczny w tym przypadku następnego dnia, po zgłoszeniu. 25.Bilety dostarczane będą do poszczególnych szkół. Ich przekazanie nastąpi w formie pisemnego protokołu. 26.Zamawiający zastrzega prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach w zależności od potrzeb zgłaszanych przez szkoły. 27.W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 28.W przypadku konieczności dokonania zmian w rozkładzie jazdy lub przebiegu linii komunikacyjnej Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę, a ten dołoży wszelkich starań, by niezwłocznie uwzględnić zgłoszone zmiany. 29.W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w wolną sobotę, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nie później niż 30 dni przed tym terminem. 30.Strony ustalają, że cena 1 biletu miesięcznego na daną odległość - dla danego zadania ustalona będzie w Formularzu Ofertowym. 31.Zaoferowana przez Wykonawcę cena 1 biletu miesięcznego ustalona zostaje na czas trwania umowy i nie ulegnie zmianie w okresie jej obowiązywania. 32.W przypadku zamówienia biletu miesięcznego w trakcie miesiąca, jego cena wynosi 100% wartości biletu określonego w Formularzu Ofertowym, za wyjątkiem miesiąca stycznia 2018r., w którym to przewidziano ferie zimowe trwające od 14 - 27 stycznia 2019 r. - wówczas cena biletu miesięcznego wyniesie 50% wartości biletu określonego w Formularzu Ofertowym dla poszczególnej szkoły i miejscowości. 33.Z uwagi na możliwość zmiany liczby biletów miesięcznych dostarczonych Zamawiającemu na podstawie jego zapotrzebowania, zmianie może ulegać wysokość miesięcznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy za przedmiot umowy. 34.Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie ustalane w okresach miesięcznych jako suma iloczynów rzeczywiście dostarczonych biletów miesięcznych (na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego) i ceny brutto 1 biletu miesięcznego określonej przez Wykonawcę w złożonej ofercie, dla poszczególnej szkoły i miejscowości. 35.Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku zmiany liczby zapotrzebowanych biletów miesięcznych. 36.Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania faktur VAT dla Zamawiającego za okresy miesięczne w terminie 7 dni od daty przekazania biletów miesięcznych. 37.Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na podstawie złożonych faktur VAT oraz rozliczeń wystawianych raz w miesiącu, w terminie 30 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego. 38.Termin zapłaty uważa się za dotrzymany, gdy rachunek bankowy Zamawiającego zostanie obciążony w w/w terminie. 39.W przypadku niedotrzymania terminu płatności Zamawiający płaci odsetki ustawowe. 40.Płatność za usługę regulowana będzie w trybie polecenia przelewu na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy. 41.Wykonawca wystawia dla Zamawiającego oddzielne faktury za bilety miesięczne przekazane dla uczniów dla poszczególnych szkół. 42.Do faktury Wykonawca ma obowiązek załączyć rozliczenie zawierające wyliczenie należności za usługę. Rozliczenie musi być potwierdzone przez dyrektora szkoły. 43.Wykonawca odpowiada za szkodę, jaką poniósł Zamawiający wskutek opóźnienia lub odwołania kursu, jeżeli szkoda powstała z winy Wykonawcy lub wynikła z rażącego niedbalstwa Wykonawcy. 44.Wykonawca odpowiada za przewożone rzeczy pasażerów w przypadku ich uszkodzenia lub utraty w czasie przewozu lub w okolicznościach pozostających w związku z przewozem. 45.Cena dwustronnego biletu miesięcznego uwzględnia wszystkie zobowiązania i musi być podana w PLN cyfrowo, z wyodrębnieniem należytego podatku VAT z uwzględnieniem długości trasy dowozu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60112000-6, 60114000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 171092.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kujawsko - Pomorski Transport Samochodowy S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wieniecka 39
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 206080.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 206080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 206080.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95864.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kujawsko - Pomorski Transport Samochodowy S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wieniecka 39
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92590.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92590.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 92590.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.