eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Termomodernizacja budynków nr 11, 12 KWP oraz bud. nr 13 (w zakresie wymiany pokrycia dachowego) KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji", wraz z robotami towarzyszącymi



Ogłoszenie z dnia 2018-10-01

Ogłoszenie nr 500234810-N-2018 z dnia 01-10-2018 r.

Kraków: Termomodernizacja budynków nr 11, 12 KWP oraz bud. nr 13 (w zakresie wymiany pokrycia dachowego) KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji", wraz z robotami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji. Zamówienie współfinansowane jest częściowo ze środków UE w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573580-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500146813-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500189424-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000, ul. ul. Mogilska 109, 31571 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 6154860, 6154862, e-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks 012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków nr 11, 12 KWP oraz bud. nr 13 (w zakresie wymiany pokrycia dachowego) KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji", wraz z robotami towarzyszącymi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.62.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. "Termomodernizacja budynków nr 11, 12 KWP oraz bud. nr 13 (w zakresie wymiany pokrycia dachowego) KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji", wraz z robotami towarzyszącymi". Zakres zamówienia obejmuje 1) Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku nr 11, w tym m.in.: b) ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wymianą obróbek blacharskich i orynnowania, c) ocieplenie stropów, d) wymiana stolarki okiennej, e) wymiana drzwi zewnętrznych, f) wymianę instalacji wewnętrznej c.o. wraz z grzejnikami i osprzętem, Roboty towarzyszące, w tym m.in.: a) docieplenie ścian fundamentowych wraz z izolacją pionową, b) ocieplenie ościeży drzwiowych i okiennych, c) wymiana pokrycia dachowego z dachówki na nowe z dachówki wraz z częściową wymianą elementów drewnianej więźby dachowej, d) naprawa uszkodzonych kominów w części naddachowej wraz z ociepleniem i obróbkami, e) budowa nowej instalacji odgromowej, f) wykonanie opasek wokół budynków, 2) Zadanie nr 2 Termomodernizacja budynku nr 12, w tym m.in.: a) ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wymianą obróbek blacharskich i orynnowania, b) ocieplenie stropów, c) wymiana stolarki okiennej, d) wymiana drzwi zewnętrznych, e) wymianę instalacji wewnętrznej c.o. wraz z grzejnikami i osprzętem, Roboty towarzyszące, w tym m.in.: a) docieplenie ścian fundamentowych wraz z izolacją pionową, b) ocieplenie ościeży drzwiowych i okiennych, c) demontaż istniejącego pokrycia dachowego z płyt azbestowych wraz z utylizacją materiałów zawierających azbest, potwierdzoną uzyskaniem karty przekazania odpadów do utylizacji odbiorcy posiadającemu stosowne zezwolenie, d) wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki wraz z częściową wymianą elementów drewnianej więźby dachowej, e) naprawa uszkodzonych kominów w części naddachowej wraz z ociepleniem i obróbkami, f) budowa nowej instalacji odgromowej, g) wykonanie opasek wokół budynków, 3. Zadanie nr 3 Roboty towarzyszące - budynek nr 13, w tym m.in.: a) wymiana pokrycia dachowego z dachówki na nowe z dachówki wraz z częściową wymianą elementów drewnianej więźby dachowej, b) naprawa uszkodzonych kominów w części naddachowej wraz z ociepleniem i obróbkami, c) wymiana instalacji odgromowej. 2. Pozostałe zobowiązania Wykonawcy: 1.1. Po wykonanych pracach termomodernizacyjnych budynku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku w ilości 2 egzemplarzy. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1.2. Sporządzenie audytu ex-post po zrealizowaniu zamówienia zgodnie z wytycznymi POIiŚ 2014 - 2020 tj. z Metodyką sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014 - 2020 Poddziałanie 1.3.1, stanowiący załącznik nr 10 do Regulaminu konkursu nr POIS/1.3.1/1/2015, dostępny na stronie internetowej: https://poiis.nfosigw.gov.pl/skorzystaj-z-programu/zobacz-ogloszenia-i-wyniki-naborow-wnioskow/wspieranie-efektywnosci-energetycznej-w-budynkach-uzyteczn/art,1,i-konkurs-projektow-w-ramach-dzialania-1-3-wspieranie-efektywnosci-energetycznej-w-budynkach.html 1.3. Wykonanie i umieszczenie w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych na terenie realizacji inwestycji tablicy informacyjnej. Tablica informacyjna służy promocji projektu "Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji"- zgodnie z wytycznymi dla projektów, dla których umowa była podpisana do 31.12. 2017 zawartymi na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/, umieszczonymi w "Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności - dla umów podpisanych do 31 grudnia 2017 r." Tablicę o wymiarach 80x120 cm należy wykonać z trwałych materiałów. Informacje zawarte na tablicy mają być czytelne 10 lat od zakończenia inwestycji - tak, aby tablica mogła zostać wykorzystana jako tablica pamiątkowa. Tablicę informacyjną należy wykonać zgodnie z kartą wizualizacyjną dla Programu Infrastruktura i Środowisko, stanowiącą załącznik nr 5 do "Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności - dla umów podpisanych do 31 grudnia 2017 r. umieszczoną na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/7582/karta_wzor_FEIS.pdf 3. Zamówienie współfinansowane jest częściowo ze środków UE w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem "OFERTA" przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 12 do SIWZ. 6. Przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej dla weryfikacji faktycznego zakresu prac. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 8. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ. CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45320000-6 Roboty izolacyjne 45443000-4 Roboty elewacyjne 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych 45261410-1 Izolowanie dachu 45312310-3 Ochrona odgromowa 50720000-8 Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45321000-3 Izolacja cieplna 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 9. Wymagany termin realizacji robót budowlanych: ? Dla Zadania nr 1 - do 30.10.2018 r. Wymagany termin realizacji audytu: do 1 miesiąca od zakończenia robót budowlanych. ? Dla Zadania nr 2 - do 30.10.2018 r. Wymagany termin realizacji audytu: do 1 miesiąca od zakończenia robót budowlanych. ? Dla zadania nr 3 - do 30.10.2018 r.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45320000-6,

45443000-4,

45111300-1,

45261000-4,

45261100-5,

45231410-1,

45312310-3,

50720000-8,

45331100-7,

45453000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia: 1) rozpoczęcie robót budowlanych - następnego dnia po przekazaniu terenu budowy; 2) zakończenie robót budowlanych: do 30.10.2018 r. 3) wykonanie audytu ex-post w terminie do 1 miesiąca od zakończenia robót budowlanych.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KBI Technika Grzewcza i Wentylacyjna, , ul. Na Błonie 3c/58, 30-147, Kraków, kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1624822.15 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Termomodernizacja budynku nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KBI Technika Grzewcza i Wentylacyjna, , ul. Na Błonie 3c/58, 30-147, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1611291.53 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Dokonana została zmiana terminu realizacji zamówienia z dnia 30.10.2018 r. na dzień 29.11.2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 20.08.2018 r. Wykonawca poinformował o wydłużeniu przed producenta okien terminu dostawy okien na obydwa zadania. Opóźnienie to związane jest z produkcją zestawów szybowych (szyby P7 i P4. Okoliczność ta opóźnia wymianę tych okien , co równocześnie związane jest z wydłużeniem terminu realizacji całego zamówienia o około 30 dni. W związku z powyższym dokonuje się zmiany terminu realizacji zamówienia do dnia 29.11.2018 r. Zmiana powyższa jest możliwa w świetle ustawy Pzp i zawartej umowy (§20 ust. 3 lit. d).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.