To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-28
Ogłoszenie nr 500233707-N-2018 z dnia 28-09-2018 r.
Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe: Dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu pn.: "Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Słubickim", Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 8 Nowoczesna edukacja, Działania 8.4 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Słubickim", Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 8 Nowoczesna edukacja, Działania 8.4 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604416-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 21046695400000,
ul. ul. Piłsudskiego
20,
69100
Słubice, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0-95 7592019, 7592010, e-mail
b.chowaniec@powiatslubicki.pl, faks
0-95 7592011.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu pn.: "Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Słubickim", Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 8 Nowoczesna edukacja, Działania 8.4 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.272.1.26.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu pn.: "Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Słubickim", Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 8 Nowoczesna edukacja, Działania 8.4 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest dla jednostek oświatowych podległych Zamawiającemu i będzie służył działalności dydaktycznej prowadzonej przez te placówki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące części: 1) Część I - Wyposażenie pracowni środków transportu, spedycji, gospodarki materiałowej, 2) Część II - Wyposażenie pracowni na kierunku technik hotelarstwa, 3) Część III - Wyposażenie pracowni na kierunku technik żywienia, 4) Część IV - Wyposażenie pracowni nauki języka zawodowego, 5) Część V - Wyposażenie pracowni na kierunku technik architektury krajobrazu, 6) Część VI - Wyposażenie pracowni aplikacji internetowych, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na wszystkie części zamówienia. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji. 1) Szczegółowy opis parametrów urządzeń, sprzętu i oprogramowania dla danej części zamówienia (specyfikacja techniczna urządzeń, sprzętu i oprogramowania) wraz z ilościami zawarty został w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Dla wyspecyfikowanych urządzeń i oprogramowania podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt i oprogramowanie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30232100-5
Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 48000000-8, 30231100-8, 30200000-1, 48000000-8, 39162110-9, 30200000-1, 39162110-9, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wyposażenie pracowni środków transportu, spedycji, gospodarki materiałowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm. Cena jedynej oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 3 480 zł brutto), w związku z powyższym zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy unieważnia postępowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wyposażenie pracowni na kierunku technik hotelarstwa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zmówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wyposażenie pracowni na kierunku technik żywienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Cena jedynej oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 15 647 zł brutto), w związku z powyższym zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy unieważnia postępowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wyposażenie pracowni nauki języka zawodowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22973.99
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NORDWECO Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25025.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wyposażenie pracowni na kierunku technik architektury krajobrazu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3252.02
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gardenphilia.com sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3936.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wyposażenie pracowni aplikacji internetowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6097.55
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMD Paweł Wątroba
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki zakładowej przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Dostawa drukarki 3D dla WIMiC- DE-dzp.272-196/24
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.