eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Usługa transportu z lekarzem dla SP ZOZ w Łęcznej- powtórka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-27

Ogłoszenie nr 500232742-N-2018 z dnia 27-09-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej: Usługa transportu z lekarzem dla SP ZOZ w Łęcznej- powtórka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605128-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, Krajowy numer identyfikacyjny 43121896900000, ul. ul. Krasnystawska 52, 21010 Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 516 300, e-mail l.grzesiuk@spzoz.powiatleczynski.pl, faks 817 526 301.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.powiatleczynski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa transportu z lekarzem dla SP ZOZ w Łęcznej- powtórka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP ZOZ - DZ / 25 / 18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego z lekarzem na rzecz SP ZOZ w Łęcznej, kod wg CPV 60.10.00.00-9 60.13.00.00-8 polegający na : a) Świadczeniach w zakresie transportu sanitarnego z lekarzem, które będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie zlecenia transportu wystawionego przez Zamawiającego po uprzednim telefonicznym jego uzgodnieniu z dyspozytorem medycznym Zleceniobiorcy możliwości jego wykonania pod numerem tel do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, Izby Przyjęć a w przypadkach uzasadnionych względami medycznymi bezpośrednio do miejsca wskazanego w zleceniu transportowym całodobowo, od poniedziałku do niedzieli przez cały czas trwania umowy. b) Zlecenie transportu zawierać będzie: pieczęć nagłówkową Zamawiającego; pieczęć imienną lekarza kierującego chorego na transport; datę wykonania zlecenia a w szczególnych przypadkach również godzinę; imię i nazwisko chorego; wskazania medyczne co do transportu; pozycję pacjenta w czasie transportu; rodzaj transportu oraz określenie miejsca docelowego transportu; oraz uzgodnione imię i nazwisko osoby z którą ustalono przyjęcie transportowanego pacjenta. c) Zleceniobiorca od chwili uzyskania zgłoszenia od Zamawiającego gwarantuje gotowość do wykonania usługi transportu przez przybycie do siedziby Zamawiającego, nie później niż do 45 minut. d) W przypadku rozbieżnych pomiędzy Stronami umowy co do wskazań medycznych w zakresie transportu Zleceniodawca zobowiązuje się powołać konsylium lekarskie w celu ustalenia możliwości transportu z uwzględnieniem najkorzystniejszego, pod względem medycznym, rozwiązania dla pacjenta. e) Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zleconego transportu ze względu na stan zdrowia pacjenta. f) Pojazdy użyte do wykonania usługi muszą spełniać wymagania 1.) posiadać aktualne badanie techniczne, aktualną polisę OC, ubezpieczenie NW, oraz pozytywną opinię sanitarną, 2.) spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polska Norma PN-EN 1789 "Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe" oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego. 3.) być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami g) Miesięczna średnia ilość kilometrów wynosi 2600 km, miesięczna średnia ilość dyspozycji 30, średnia miesięczna ilość godzin transportów trawiących powyżej 2 h wynosi 9 h

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 346140.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kolumna Transportu Sanitarnego "Triomed" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Diamentowa 4
Kod pocztowy: 20-447
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 346140.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 346140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 346140.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.