eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Wyposażenie pracowni ekonomicznej i sali wykładowej dla zawodów technik ekonomista i technik informatyk w Zespole Szkół Nr 1 w Działdowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-27

Ogłoszenie nr 500232734-N-2018 z dnia 27-09-2018 r.

Zespół Szkół Nr 1 w Działdowie: Wyposażenie pracowni ekonomicznej i sali wykładowej dla zawodów technik ekonomista i technik informatyk w Zespole Szkół Nr 1 w Działdowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych. Działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna. Poddziałanie 9.3.1: Infrastruktura kształcenia zawodowego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610874-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Nr 1 w Działdowie, Krajowy numer identyfikacyjny 51945562900000, ul. ul. Grunwaldzka 4, 13200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 23 697 20 00, e-mail zsnr1@o2.pl, faks 23 697 22 41.
Adres strony internetowej (url): www.zsnr1.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie pracowni ekonomicznej i sali wykładowej dla zawodów technik ekonomista i technik informatyk w Zespole Szkół Nr 1 w Działdowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.01/08/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów i urządzeń stanowiących wyposażenie pracowni ekonomicznej i sali wykładowej w Zespole Szkół Nr 1 w Działdowie, zgodnie z SIWZ i jej załącznikami. Poprzez dostawę elementów wyposażenia pracowni rozumie się: 1. Dostawę kompletnych, nowych i oryginalnie zapakowanych urządzeń, pomocy dydaktycznych i oprogramowania. 2. Przeprowadzenie rozruchu technologicznego poszczególnych urządzeń w miejscu ich docelowego użytkowania potwierdzające sprawność działania oraz ich stan gotowości do wykorzystywania w pracy dydaktycznej; spełnienie tego warunku zostanie potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym wskazującym kompletność i sprawność wyposażenia. 3. W celu uniknięcia wieloznaczności leksykalnej, Zamawiający informuje, iż pojęcie "fabrycznie nowy" ma określone znaczenie tj. wytworzony (wyprodukowany) środek trwały jak i jego części, przed nabyciem nie były w jakiejkolwiek formie używane. 4. Pomoce dydaktyczne powinny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty właściwe dla pomocy dydaktycznych przeznaczonych do użytkowania w placówce szkolnej. 5. Dostarczone wyposażenie musi być wolne od wad fizycznych i prawnych. Przez wadę fizyczną należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, zwanym dalej specyfikacją. 6. Sprzęt będzie posiadał instrukcje obsługi (w języku polskim) oraz stosowne wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, spełniał normy oraz przeznaczenie - do celów dydaktycznych (dla profesjonalistów). 7. Dostarczone oprogramowanie będzie objęte udzieloną Zamawiającemu przez Wykonawcę licencją na czas nieokreślony. Wykonawca oświadcza, że korzystanie z dostarczonego oprogramowania na podstawie niniejszego postępowania nie narusza żadnych praw własności intelektualnej osób trzecich, a zwłaszcza nie wymaga uzyskiwania jakiegokolwiek zezwolenia od osób trzecich. 8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do Zespołu Szkół Nr 1 w Działdowie, ul. Grunwaldzka 4, 13-200 Działdowo. 9. Wszelkie odstępstwa zaproponowanego przez Wykonawcę wyposażenia od opisu przedstawionego przez Zamawiającego w załącznikach "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy (załączniki 3) potraktowane zostaną jako niezgodność treści oferty z treścią SIWZ, skutkującą odrzuceniem oferty. Zamawiający wymaga wypełnienia w sposób kompletny tabeli, tj. podania nazwy producenta, marki lub nazwy oferowanego produktu, opisu, parametrów, numeru katalogowego (jeżeli występuje). Ze wskazanego przez Wykonawcę opisu musi jednoznacznie wynikać zaoferowany produkt i jego zgodność ze SWIZ i jej załącznikami. 10. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, do których będą instalowane elementy wyposażenia pracowni celem sprawdzenia warunków lokalowych, które będą konieczne do optymalnej konfiguracji elementów wyposażenia w pomieszczeniu pracowni, dokonania wszystkich niezbędnych pomiarów oraz określenia wymogów w zakresie prac instalacyjnych i adaptacyjnych, które będą niezbędne do wykonania przez Zamawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu niedopasowania elementów wyposażenia do warunków technicznych, technologicznych i fizycznych pomieszczeń oraz błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 11. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny. Sprzęt komputerowy, multimedialny oraz oprogramowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę nowego i kompletnego wyposażenia, montaż (jeżeli dotyczy), instalację oprogramowania (jeżeli dotyczy), uruchomienie i konfiguracja sprzętu komputerowego i multimedialnego. Opis przedmiotu zamówienia może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia lecz określają wyłącznie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie się wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga skonsultowania przed złożeniem oferty, czy ewentualne podzespoły i/lub elementy przedmiotowego zamówienia mogą zostać zastąpione rozwiązaniami równoważnymi. Wymagania dotyczące dostaw: 1) wyposażenie i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, zapewniać sprawność eksploatacyjną oraz powinny posiadać certyfikaty i deklaracje zgodności z polskimi i europejskimi normami. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 3) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 30232110-8, 38652100-1, 30231300-0, 30237110-3, 30237000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34866.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Etos Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: info@etos.com.pl
Adres pocztowy: ul. Mochnackiego 10
Kod pocztowy: 10-037
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43838.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43838.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54946.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.