eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › "Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1504 O w km 6+608 w Wierzbniku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-27

Ogłoszenie nr 500232209-N-2018 z dnia 27-09-2018 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu: "Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1504 O w km 6+608 w Wierzbniku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597615-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142223000000, ul. ul. Wyszyńskiego 23, 49300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 113 840, e-mail przetargi@zdpbrzeg.pl, faks 774 113 845.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdpbrzeg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1504 O w km 6+608 w Wierzbniku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

T.242.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy istniejącego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1504 O w km 6+608 o numerze JNI 01016277 nad Psarskim Potokiem w m. Wierzbnik, gm. Grodków - zaprojektowany na klasę obciążenia ruchomego B, wg PN-85/S-10030. Zakres robót obejmuje m. in.: - roboty rozbiórkowe, - budowę konstrukcji pomostu w postaci odciążającej płyty żelbetowej z wykształconymi obustronnie wspornikami pod kapy chodnikowe, - wykonanie izolacji odciążającej płyty, - wykonanie kap chodnikowych, - wykonanie dwóch murów gabionowych, - wykonanie odwodnienia w postaci wpustów drogowych, - montaż barieroporęczy, - odtworzenie chodnika w rejonie obiektu, - wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni, - wykonanie izolacji nawierzchni kap chodnikowych, - oczyszczenie i zabezpieczenie pozostałych powierzchni kamiennych i betonowych mostu, poprzez iniekcję rys, naprawę zaprawami naprawczymi na bazie PCC, - wykonanie umocnienia skarp, - wykonanie umocnienia cieku, dna i skarp cieku narzutem kamiennym. Szczegółowy zakres robót związany z realizacją robót zawarty jest w przedmiarach robót, kosztorysie ofertowym, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki do siwz. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych w szczególności: roboty rozbiórkowe drogowe i mostowe, wykonywanie wykopów, otworzenie umocnienia dna i skarp narzutem kamiennym, wykonanie podbudowy, wykonanie płyty żelbetowej, zbrojenie płyty i kap chodnikowych, betonowanie, roboty izolacyjne i zabezpieczające, ustawienie krawężników, wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznych i chodników, montaż barieroporęczy, wykonanie elementów odwodnienia. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych robót realizowane przez personel Wykonawcy lub Podwykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 108) o ile nie są wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEIDG. Wymóg ten nie dotyczy również osób wykonujących usługi geodezyjne, transportowe i sprzętowe. Stosownie do art. 22 §1 ustawy z 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę (zanonimizowany w sposób zapewniający ochronę danych osobowych) wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1) opracowania uproszczonego projektu zmiany organizacji ruchu drogowego (objazdu) na czas prowadzonych robót, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 784), zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, 2) opracowania planu zapewnienia jakości PZJ i planu BIOZ, 3) wykonania i utrzymania oznakowania objazdu w trakcie prowadzonych robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót, 4) organizacji placu budowy, 5) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej (nadzoru geodezyjnego) w trakcie realizacji robót na zadaniu inwestycyjnym oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych wraz z opracowaniem mapy zasadniczej i przekazaniem wymaganej liczby egzemplarzy, 6) sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót (1 egz., płyty CD - przekazany wraz z dokumentacją budowy). Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 21). Materiały użyte (wbudowane) do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości, wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych. Dla zastosowanych materiałów Wykonawca przedkłada Zamawiającemu certyfikaty zgodności z CE lub aprobaty techniczne do odbioru końcowego zadania. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres min. 36 m-cy od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 36 m-cy - maksymalny deklarowany okres gwarancji jakości wynosi 72 m-ce od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez wad) protokołu odbioru przedmiotu umowy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Podwykonawstwo. 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 4. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 413507.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMOST Osolinsz Robert
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 80
Kod pocztowy: 46-073
Miejscowość: Chróścina
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 448187.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 448187.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 551211.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.