eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przeprowadzeniu konferencji i warsztatów dla nauczycieli i dyrektorów

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-26

Ogłoszenie nr 500231377-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.

Olsztyn:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 621561-N-2018
Data: 25/09/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Kuratorium Oświaty w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 647326000000, ul. ul. J. Piłsudskiego 7/9, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 232 604, e-mail przetargi@ko.olsztyn.pl, faks 895 232 604.
Adres strony internetowej (url): www.ko.olsztyn.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: Opis części zamówienia-Część 23
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część 23 Skuteczne sprawowanie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły w procesie przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty Forma Warsztat Cel Wspomaganie dyrektorów w procesie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 20 Liczba grup 1 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł - 6 godzin dydaktycznych II moduł - 5 godziny dydaktyczne III moduł - 4 godzin dydaktycznych IV moduł - 3 godziny dydaktyczne V moduł - 2 godziny dydaktyczne. Adresaci dyrektorzy szkół Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla dyrektora do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Jakościowe monitorowanie realizacji podstawy programowej. II moduł: Opracowanie planu nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły. III moduł: Budowa arkusza obserwacji zajęć edukacyjnych. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu ósmoklasisty. V moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu ósmoklasisty.

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: Opis części zamówienia-Częśc 24
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część 24 Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego w kontekście podstawy programowej i zadań egzaminacyjnych Forma Warsztat Cel Zapoznanie nauczycieli z założeniami egzaminu ósmoklasisty w kontekście nowej podstawy programowej z języka polskiego w szkole podstawowej oraz wspomaganie w zakresie efektywnego realizowania treści i skutecznego przygotowania uczniów do egzaminu. Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 16 godzin dydaktycznych Adresaci nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie, w tym osoba posiadająca status czynnego egzaminatora. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: 1. Założenia i zasady tworzenia arkusza egzaminacyjnego, dobór tekstów oraz budowa zadań egzaminacyjnych, w tym: - nowa podstawa programowa a egzamin ósmoklasisty, - założenia egzaminu ósmoklasisty, - porównanie egzaminu gimnazjalnego i ósmoklasisty, - opis arkusza egzaminacyjnego, - sposób doboru tekstów do arkusza, - charakterystyka zadań na egzaminie i zasady konstruowania zadań, - ćwiczenia w dobieraniu tekstów oraz budowaniu zadań. 2. Interpretacja utworu literackiego i tworzenie wypowiedzi na egzaminie ósmoklasisty.

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: Opis części zamówienia-Część 25
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część 25 Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego w kontekście podstawy programowej i zadań egzaminacyjnych Forma Warsztat Cel Zapoznanie nauczycieli z założeniami egzaminu ósmoklasisty w kontekście nowej podstawy programowej z języka polskiego w szkole podstawowej oraz wspomaganie w zakresie efektywnego realizowania treści i skutecznego przygotowania uczniów do egzaminu. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 16 godzin dydaktycznych Adresaci nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie, w tym osoba posiadająca status czynnego egzaminatora. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: 1. Założenia i zasady tworzenia arkusza egzaminacyjnego, dobór tekstów oraz budowa zadań egzaminacyjnych, w tym: - nowa podstawa programowa a egzamin ósmoklasisty, - założenia egzaminu ósmoklasisty, - porównanie egzaminu gimnazjalnego i ósmoklasisty, - opis arkusza egzaminacyjnego, - sposób doboru tekstów do arkusza, - charakterystyka zadań na egzaminie i zasady konstruowania zadań, - ćwiczenia w dobieraniu tekstów oraz budowaniu zadań. 2. Interpretacja utworu literackiego i tworzenie wypowiedzi na egzaminie ósmoklasisty.

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: Opis części zamówienia-Część 26
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część 26 Jak skutecznie przygotować ucznia do egzaminu maturalnego z matematyki? Forma Warsztat Cel Wspomaganie nauczycieli matematyki w zakresie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego. Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł - 6 godzin dydaktycznych II moduł - 4 godziny dydaktyczne III moduł - 5 godzin dydaktycznych IV moduł - 3 godziny dydaktyczne V moduł - 2 godziny dydaktyczne. Adresaci nauczyciele matematyki Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Osoba posiadająca status czynnego egzaminatora egzaminu maturalnego (dotyczy modułu nr I). Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Planowanie pracy nauczyciela - analiza podstawy programowej w kontekście budowy narzędzi pomiaru efektów nauczania (testów, sprawdzianów) oraz arkusza egzaminacyjnego. II moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. III moduł: Jak sprawić, żeby uczniowi chciało się chcieć? - nowoczesne, aktywizujące formy i metody pracy z uczniem. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. V moduł: Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem i właściwie planować czas pracy?

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: Opis części zamówienia-Część 27
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część 27 Jak skutecznie przygotować ucznia do egzaminu maturalnego z matematyki? Forma Warsztat Cel Wspomaganie nauczycieli matematyki w zakresie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 80 Liczba grup 4 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł - 6 godzin dydaktycznych II moduł - 4 godziny dydaktyczne III moduł - 5 godzin dydaktycznych IV moduł - 3 godziny dydaktyczne V moduł - 2 godziny dydaktyczne. Adresaci nauczyciele matematyki Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Osoba posiadająca status czynnego egzaminatora egzaminu maturalnego (dotyczy modułu nr I). Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Planowanie pracy nauczyciela - analiza podstawy programowej w kontekście budowy narzędzi pomiaru efektów nauczania (testów, sprawdzianów) oraz arkusza egzaminacyjnego. II moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. III moduł: Jak sprawić, żeby uczniowi chciało się chcieć? - nowoczesne, aktywizujące formy i metody pracy z uczniem. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. V moduł: Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem i właściwie planować czas pracy?

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.