Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-26
Ogłoszenie nr 500231377-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.
Olsztyn:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 621561-N-2018
Data: 25/09/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Kuratorium Oświaty w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 647326000000,
ul. ul. J. Piłsudskiego
7/9,
10-959
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895 232 604, e-mail
przetargi@ko.olsztyn.pl, faks
895 232 604.
Adres strony internetowej (url): www.ko.olsztyn.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Załącznik I
Punkt:
Opis części zamówienia-Część 23
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część 23
Skuteczne sprawowanie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły
w procesie przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty
Forma Warsztat
Cel Wspomaganie dyrektorów w procesie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty.
Miejsce szkolenia Elbląg
Termin realizacji X-XI 2018 r.
Liczba uczestników 20
Liczba grup 1
Liczba uczestników
w grupie 20
Czas trwania 2 dni (pięć modułów):
I moduł - 6 godzin dydaktycznych
II moduł - 5 godziny dydaktyczne
III moduł - 4 godzin dydaktycznych
IV moduł - 3 godziny dydaktyczne
V moduł - 2 godziny dydaktyczne.
Adresaci dyrektorzy szkół
Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla dyrektora do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów.
Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika
Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie.
Szczegółowe wymagania dotyczące programu
Treści powinny uwzględniać:
I moduł: Jakościowe monitorowanie realizacji podstawy programowej.
II moduł: Opracowanie planu nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły.
III moduł: Budowa arkusza obserwacji zajęć edukacyjnych.
IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu ósmoklasisty.
V moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia
do egzaminu ósmoklasisty.
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Załącznik I
Punkt:
Opis części zamówienia-Częśc 24
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część 24
Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego
w kontekście podstawy programowej i zadań egzaminacyjnych
Forma Warsztat
Cel Zapoznanie nauczycieli z założeniami egzaminu ósmoklasisty w kontekście nowej podstawy programowej z języka polskiego w szkole podstawowej oraz wspomaganie w zakresie efektywnego realizowania treści i skutecznego przygotowania uczniów do egzaminu.
Miejsce szkolenia Ełk
Termin realizacji X-XI 2018 r.
Liczba uczestników 40
Liczba grup 2
Liczba uczestników
w grupie 20
Czas trwania 16 godzin dydaktycznych
Adresaci nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych
Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów.
Catering
(forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika
Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie, w tym osoba posiadająca status czynnego egzaminatora.
Szczegółowe wymagania dotyczące programu
Treści powinny uwzględniać:
1. Założenia i zasady tworzenia arkusza egzaminacyjnego, dobór tekstów oraz budowa zadań egzaminacyjnych, w tym:
- nowa podstawa programowa a egzamin ósmoklasisty,
- założenia egzaminu ósmoklasisty,
- porównanie egzaminu gimnazjalnego i ósmoklasisty,
- opis arkusza egzaminacyjnego,
- sposób doboru tekstów do arkusza,
- charakterystyka zadań na egzaminie i zasady konstruowania zadań,
- ćwiczenia w dobieraniu tekstów oraz budowaniu zadań.
2. Interpretacja utworu literackiego i tworzenie wypowiedzi na egzaminie ósmoklasisty.
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Załącznik I
Punkt:
Opis części zamówienia-Część 25
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część 25
Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego
w kontekście podstawy programowej i zadań egzaminacyjnych
Forma Warsztat
Cel Zapoznanie nauczycieli z założeniami egzaminu ósmoklasisty w kontekście nowej podstawy programowej z języka polskiego w szkole podstawowej oraz wspomaganie w zakresie efektywnego realizowania treści i skutecznego przygotowania uczniów do egzaminu.
Miejsce szkolenia Olsztyn
Termin realizacji X-XI 2018 r.
Liczba uczestników 40
Liczba grup 2
Liczba uczestników
w grupie 20
Czas trwania 16 godzin dydaktycznych
Adresaci nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych
Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów.
Catering
(forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika
Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie, w tym osoba posiadająca status czynnego egzaminatora.
Szczegółowe wymagania dotyczące programu
Treści powinny uwzględniać:
1. Założenia i zasady tworzenia arkusza egzaminacyjnego, dobór tekstów oraz budowa zadań egzaminacyjnych, w tym:
- nowa podstawa programowa a egzamin ósmoklasisty,
- założenia egzaminu ósmoklasisty,
- porównanie egzaminu gimnazjalnego i ósmoklasisty,
- opis arkusza egzaminacyjnego,
- sposób doboru tekstów do arkusza,
- charakterystyka zadań na egzaminie i zasady konstruowania zadań,
- ćwiczenia w dobieraniu tekstów oraz budowaniu zadań.
2. Interpretacja utworu literackiego i tworzenie wypowiedzi na egzaminie ósmoklasisty.
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Załącznik I
Punkt:
Opis części zamówienia-Część 26
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część 26
Jak skutecznie przygotować ucznia
do egzaminu maturalnego z matematyki?
Forma Warsztat
Cel Wspomaganie nauczycieli matematyki w zakresie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego.
Miejsce szkolenia Ełk
Termin realizacji X-XI 2018 r.
Liczba uczestników 40
Liczba grup 2
Liczba uczestników
w grupie 20
Czas trwania 2 dni (pięć modułów):
I moduł - 6 godzin dydaktycznych
II moduł - 4 godziny dydaktyczne
III moduł - 5 godzin dydaktycznych
IV moduł - 3 godziny dydaktyczne
V moduł - 2 godziny dydaktyczne.
Adresaci nauczyciele matematyki
Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów.
Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika
Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Osoba posiadająca status czynnego egzaminatora egzaminu maturalnego (dotyczy modułu nr I).
Szczegółowe wymagania dotyczące programu
Treści powinny uwzględniać:
I moduł: Planowanie pracy nauczyciela - analiza podstawy programowej w kontekście budowy narzędzi pomiaru efektów nauczania (testów, sprawdzianów) oraz arkusza egzaminacyjnego.
II moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia
do egzaminu maturalnego.
III moduł: Jak sprawić, żeby uczniowi chciało się chcieć? - nowoczesne, aktywizujące formy i metody pracy z uczniem.
IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego.
V moduł: Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem i właściwie planować czas pracy?
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Załącznik I
Punkt:
Opis części zamówienia-Część 27
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część 27
Jak skutecznie przygotować ucznia
do egzaminu maturalnego z matematyki?
Forma Warsztat
Cel Wspomaganie nauczycieli matematyki w zakresie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego.
Miejsce szkolenia Olsztyn
Termin realizacji X-XI 2018 r.
Liczba uczestników 80
Liczba grup 4
Liczba uczestników
w grupie 20
Czas trwania 2 dni (pięć modułów):
I moduł - 6 godzin dydaktycznych
II moduł - 4 godziny dydaktyczne
III moduł - 5 godzin dydaktycznych
IV moduł - 3 godziny dydaktyczne
V moduł - 2 godziny dydaktyczne.
Adresaci nauczyciele matematyki
Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów.
Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika
Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Osoba posiadająca status czynnego egzaminatora egzaminu maturalnego (dotyczy modułu nr I).
Szczegółowe wymagania dotyczące programu
Treści powinny uwzględniać:
I moduł: Planowanie pracy nauczyciela - analiza podstawy programowej w kontekście budowy narzędzi pomiaru efektów nauczania (testów, sprawdzianów) oraz arkusza egzaminacyjnego.
II moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia
do egzaminu maturalnego.
III moduł: Jak sprawić, żeby uczniowi chciało się chcieć? - nowoczesne, aktywizujące formy i metody pracy z uczniem.
IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego.
V moduł: Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem i właściwie planować czas pracy?
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa Biblioteki Uniwersyteckiej UWM przy ul. Oczapowskiego 12B w Olsztynie
- Remont i termomodernizacja połaci dachowej krytej papą budynku nowego Ratusza.
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Dostawa paneli fotowoltaicznych
- Dostawa wsparcia technicznego producenta wraz z opieką serwisową w zakresie wyposażenia serwerowni
- "Dostawa wyposażenia warsztatowego"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.