Ogłoszenie nr 500231237-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.
Zamość: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn.: "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt pn: "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu" współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 infrastruktura społeczna, Działanie 13.2 infrastruktura usług społecznych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555887-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500149719-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 950368747,
ul. Rynek Wielki
13,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 677 23 37, e-mail
zamowienia@zamosc.pl, faks
846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn.: "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IM-ZP.31.2018.MT
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacji inwestycji w ramach projektu pn: "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu" współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 infrastruktura społeczna, Działanie 13.2 infrastruktura usług społecznych. 2 Zamówienie udzielane jest w podziale na trzy części: 1) część 1 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przystosowanie budynku Dworca PKP przy ul. Szczebrzeskiej 11 na działalność Centrum Integracji Społecznej w Zamościu" Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zakres prac budowlanych oraz przedmiary robót są dostępne pod adresem: http://bip.zamosc.um.gov.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=55442 2) część 2 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Adaptacja części budynku Prokuratury Rejonowej w Zamościu przy Wyszyńskiego 2A z przeznaczeniem na potrzeby Domu Dziecka w Zamościu". Dokumentacja projektowa dostępna w załączniku nr 9 do SIWZ. 3) część 3 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Przebudowa budynku kotłowni z przeznaczeniem na potrzeby Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym wraz z budową zewnętrznej windy ul. Śląska 45 w Zamościu". Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zakres prac budowlanych oraz przedmiary robót są dostępne pod adresem: http://bip.zamosc.um.gov.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=56731 3. Zadaniem inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich czynności związanych z nadzorem nad prawidłową realizacją projektu, aby umożliwić osiągnięcie celów projektu w ramach założonego zakresu prac w założonym czasie i planowanym budżecie. 4. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy: a) zarządzanie procesem realizacji inwestycji oraz kierowanie i koordynowanie jej wykonania w formie nadzoru merytorycznego i technicznego w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z prawem Unii Europejskiej i prawem Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późń.zm.), przepisami wykonawczymi do wymienionych ustaw, z wnioskiem i umową o dofinansowanie projektu a także z umową z wykonawcą inwestycji, b) wykonywanie zadań, stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane: inspektora nadzoru inwestorskiego (art. 25, 26), koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego (art. 27), c) organizowanie i prowadzenie rad budowy (nie rzadziej niż raz w miesiącu), narad projektowych, innych spotkań (narady techniczne, spotkania uzgodnieniowe itp.), d) weryfikacja i ewentualne uzupełnienie dokumentacji technicznej w celu zgodności z wnioskiem o dofinasowanie projektu, e) sporządzenie cotygodniowego raportu z przebiegu prac podczas realizacji inwestycji (w uzgodnionej przez Zamawiającego formie), f) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej, g) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, h) koordynowanie działań w zakresie realizacji robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem pracy na obiektach czynnych, i) bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, podpisaną umową z Wykonawcą robót, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, j) sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, k) sprawdzanie przed zastosowaniem atestów, gwarancji, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów budowlanych z kryteriami technicznymi określonymi dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, l) zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy inwestycji i dokonywanie niezbędnych korekt tych rysunków, m) współpraca z nadzorem autorskim w całym okresie realizacji inwestycji, n) w przypadku przerwania realizacji inwestycji, dokonanie wyceny prac zrealizowanych przez wykonawcę inwestycji przed zerwaniem kontraktu, dokonanie inwentaryzacji robót w sposób umożliwiający sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, określenie należności dla wykonawcy inwestycji, sporządzenie raportu o realizacji inwestycji, regularne sporządzanie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, w tym robót ulegających zakryciu bądź zanikających, stanu terenu objętego inwestycją przed rozpoczęciem robót budowlanych, w trakcie trwania oraz po zakończeniu realizacji inwestycji, o) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, p) uczestnictwo w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, q) nadzorowanie poprawności i weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę inwestycji, r) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę inwestycji zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż i utrzymania porządku na terenie budowy. s) w okresie gwarancji i rękojmi z tytułu wykonania inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądach gwarancyjnych oraz innych spotkaniach niż przeglądy gwarancyjne. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6.Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, do zapewnienia, by przy realizacji inwestycji zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71541000-2,
71540000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dn.26.06.2018 r. do 27.12.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przystosowanie budynku Dworca PKP przy ul. Szczebrzeskiej 11 na działalność Centrum Integracji Społecznej w Zamościu" |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
26/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
KTD Usługi Inżynieryjno - Budowlane Krzysztof Dawid,
,
ul. Wspólna 12/4,
22-400,
Zamość, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Adaptacja części budynku Prokuratury Rejonowej w Zamościu przy Wyszyńskiego 2A z przeznaczeniem na potrzeby Domu Dziecka w Zamościu" |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
26/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
KTD Usługi Inżynieryjno-Budowlane Krzysztof Dawid,
,
ul. Wspólna 12/4,
22-400,
Zamość, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana dokonana na skutek wniosku Wykonawcy dokonana na podstawie paragrafu 11 ust. 1 pkt 1 lit b umowy z dn.641/2018 z dn. 26.06.2018 r. oraz umowy nr 642/2018 z dn. 26.06.2018 r.- zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji na skutek rozwiązania stosunku pracy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W wyniku zmiany umowy strony dokonały zmiany paragrafu 6 ust. 3 pkt 2 umowy w zakresie osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru robót elektrycznych. Wynagrodzenie Wykonawcy nie uległo zmianie.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA NIEUTWARDZONEJ BOCZNEJ ULICY MAJDAN, ETAP II
- Budowa drogi gminnej nr 110451L w m. Skokówka ul. Ogrodnicza (część północna)
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Budowa drogi w m. Kalinowice" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice nr geod 143/2, 145"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad realizacją robót budowlanych polegających na: "Modernizacji instalacji oddymiania (...)
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Budowa tężni solankowej w Iławie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Łopuszka Wielka, gm. Kańczuga"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.