eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wykonanie termomodernizacji budynku Przychodni Nr 31 w Łodzi, ul. M. Skłodowskiej-Curie 15/17 - wymiana i renowacja stolarki zewnętrznej, remont pokrycia dachowego, modernizacja centralnego ogrzewania.



Ogłoszenie z dnia 2018-09-26

Ogłoszenie nr 500231178-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.

Łódź: wykonanie termomodernizacji budynku Przychodni Nr 31 w Łodzi, ul. M. Skłodowskiej-Curie 15/17 - wymiana i renowacja stolarki zewnętrznej, remont pokrycia dachowego, modernizacja centralnego ogrzewania.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544334-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500092035-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500116136-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Medyczne "Polesie" w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 000316393, ul. ul. Andrzeja Struga 86, 90-557 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 20 84 800, e-mail przetargi@mcmpolesie.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.mcmpolesie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie termomodernizacji budynku Przychodni Nr 31 w Łodzi, ul. M. Skłodowskiej-Curie 15/17 - wymiana i renowacja stolarki zewnętrznej, remont pokrycia dachowego, modernizacja centralnego ogrzewania.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/3/2018r

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Przychodnio Nr 31 w Łodzi, ul. M. Skłodowskiej-Curie 15/17: modernizacja centralnego ogrzewania, wymiana i renowacja stolarki zewnętrznej, remont pokrycia dachowego. Szczegółowy opis zamówienia określa uzgodniona i zatwierdzona dokumentacja projektowa zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary - kosztorysy nakładcze, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ , dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.mcmpolesie.pl. Część 1 - wymiana i renowacja stolarki zewnętrznej: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i renowacja pojedynczych elementów stolarki okiennej i drzwiowej; Część 2 - remont pokrycia dachowego: ocieplenie dachu nad wszystkimi werandami i w przestrzeni międzystropowej dachu głównego wraz z wymianą niezbędnego pokrycia dachu. Część 3 - modernizacja centralnego ogrzewania: demontaż rur stalowych, grzejników żeliwnych typu T-1 i T-4 oraz wykonanie nowej instalacji z rur stalowych ocynkowanych i grzejników higienicznych typu FHO.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 23.05.2018r. do dnia 20.09.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: modernizacja centralnego ogrzewania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

C.T.G. CENTRUM TECHNIK GRZEWCZYCH - DANIEL WOŹNIAK, , UL. WILEŃSKA NR 21, 95-200, PABIANICE, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 370421.13 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1. Zmiana terminu wykonania zamówienia. 2. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy w wyniku rozliczenia kosztorysem powykonawczym. 3. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy w związku z wykonaniem robót dodatkowych.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy w związku z wykonaniem robót dodatkowych.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych, które nie były przewidziane w przedmiarze robót, a ich wykonanie było konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.