eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › USŁUGI PODCINKI DRZEW ROSNĄCYCH W PASACH DROGOWYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-26

Ogłoszenie nr 500230896-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach: USŁUGI PODCINKI DRZEW ROSNĄCYCH W PASACH DROGOWYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614692-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Składowa , 24100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8863163, 8864103, e-mail rdw.pulawy@zdw.lublin.pl, faks 818 863 163.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGI PODCINKI DRZEW ROSNĄCYCH W PASACH DROGOWYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R6.ST.3721.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje wykonanie prac pielęgnacyjnych 318 szt. drzew rosnących w pasach drogowych dróg wojewódzkich na trenie RDW Puławy - Obwodu Drogowego w Puławach na następujących drogach: ? Droga woj. Nr 801 (m. Dęblin, ul. Mickiewicza, Stężycka) ? Droga woj. Nr 801 (m. Puławy, ul. Dęblińska) ? Droga woj. Nr 824 (od km 29+500 do km 30+600) ? Droga woj. Nr 832 (m. Zagórze) ? Droga woj. Nr 874 (m. Puławy, ul. Centralna i Piłsudskiego) W tym ilości drzew o średnicach: a. do 0,50 m: 042 szt., b. 0,50 - 1,00 m: 146 szt., c. 1,00 - 1,50 m: 092 szt., d. 1,50 - 2,00 m: 035 szt., e. 2,00 - 2,50 m: 003 szt.. 2. Usługi polegać będą na: a. usunięciu odrostów, b. usunięciu gałęzi suchych, obumarłych lub nadłamanych, c. usunięciu gałęzi wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi, liniami energetycznymi, budynkami, znakami drogowymi, ogrodzeniami, itp., d. wykonaniu niezbędnych cięć redukcyjnych w celu uzyskania skrajni poziomej i pionowej (skrajnia pionowa - 5 m), e. zabezpieczeniu ran po usuniętych gałęziach, f. usunięciu pasożytów drzew, w szczególności jemioły, itp., g. wywozie powstałego urobku drzewnego i zagospodarowanie go we własnym zakresie, h. uporządkowaniu terenu po wykonaniu prac. Wykonywane w trakcie pielęgnacji cięcia winny być wykonywane zgodnie z nowelizacją ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r., poz. 627 z późn. zmian.), zawartą w ustawie z dnia 25 czerwca 2015 r. (Dz. U. poz. 1045 art. 29), w taki sposób i w takiej ilości, aby zachować kształt korony drzewa oraz jego statykę. Drzewa przeznaczone do pielęgnacji zostaną oznaczone w terenie. 3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w Specyfikacji technicznej, Warunkach realizacji umowy i standardach jakościowych prac oraz Wykazie drzew do pielęgnacji. 4. Usługi należy wykonać zgodnie z dokumentami wymienionymi w ust. 2., w sposób gwarantujący należytą jakość. 5. Z uwagi na znaczną wysokość i rozmiar części drzew przewidzianych do pielęgnacji, Wykonawca będzie zmuszony wykonać niezbędne prace metodą arborystyczną przy zastosowaniu technik linowych. 6. Zamawiający zastrzega możliwość zatrudnienia Inspektora Nadzoru. 7. Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego, które nastąpi w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. 8. Przygotowanie miejsca pracy, ewentualne wyłączenie prądu, zajęcia pasa drogi leży po stronie Wykonawcy i jest to Jego koszt wkalkulowany w cenę jednostkową. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego lub sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych prac. 10. Za wszelkie szkody spowodowane przy wykonywaniu przedmiotowych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 12. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 100 tys. złotych na jedno i wszystkie zdarzenia. 13. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej przy protokólarnym przekazaniu/przejęciu pasa drogowego po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 14. W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w ust. 2, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w terminie 30 dni. 15. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki (w tym i transportowe), sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z dnia 8. stycznia 2013 r., poz. nr 21). 17. Rozliczenie następować będzie na podstawie ceny jednostkowej wskazanej w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77211500-7


Dodatkowe kody CPV: 77341000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54060.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Pielęgnacji i Wycinki Drzew oraz Terenów Zielonych Stanisław Malinowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Oblasy 83
Kod pocztowy: 24-123
Miejscowość: Janowiec
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58384.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58384.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75556.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.